Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

pmisiek_91, 6 lat temu
Silnik 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 154 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : żwawy i elastyczny
4,0
Całokształt
Ogólnie auto bardzo na plus, są jednak pewne niedociągnięcia. Do tej pory musiałem wymienić chłodnicę i raz mnie zawiódł nie odpalając z powodu nadmiernie otwartego zaworu EGR. Czekała mnie laweta i czyszczenie zaworu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny silnik - dynamiczny i elastyczny. Jednak nie dajcie się zwieść - trzeba go jednak trochę potrzymać na obrotach, a nie zmiana biegu przy 2000 obrotów i wciskanie gazu - wtedy jest zmuła. Na plus spalanie, choć nie takie jak w katalogu, ale średnie spalanie na poziomie 7 litrów jest jak najbardziej do zrealizowania przy założeniu 15% miasta, 65% autostrada z prędkością ponad 160 km, 20% trasa z prędkością 80-120 km.
4,0
Skrzynia biegów
trochę toporna, ale bardzo precyzyjna
4,0
Układ jezdny
trochę lepiej mógłby się zachowywać w szybkich zakrętach. Mam wersję sport, więc sztywniejsze zawieszenie nie za bardzo lubi nierówne drogi. Za to na równych drogach poezja
Komfort
3,0
Widoczność
To ogólnie bolączka współczesnych kompaktów. Jednak nie mając czujników parkowania radzę sobie bez problemu.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu - sterowanie z kierownicy, zestaw głośnomówiący, wszystko intuicyjne i nie ma nawalone przycisków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja automatyczna dwustrefowa - bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo dużo miejsca, z tyłu trochę gorzej, ale jeszcze nikt nie narzekał. Pojemny bagażnik - może nie nie za długi, ale wysoki. Trochę próg utrudnia wyciągnięcie większych i cięższych rzeczy.
4,0
Wyciszenie
Wiadomo że nowsze auta mają lepsze wyciszenie, ale jadąc nawet 180 km/h autostradą jest spoko.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogłoby być lepiej, części nie są zbyt drogie, spalanie w normie. Kupując używane auto trzeba się liczyć z wymianą pewnych rzeczy, a to generuje koszty.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze ciężko o coś lepszego. 165 konny silnik daje radę, sporo miejsca, niezłe spalanie, nie za często odwiedza mechanika
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniane tylko części ulegające eksploatacji, trzeba uważać na koło zamachowe wału korbowego
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana chłodnicy, problemy z EGR - to jedyne awarie.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD Multijet 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
5,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d