Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II (291) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 350 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Daniel
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Turbo - poważne bo drogie ale nie unieruchamiające samochodu przynajmniej w moim przypadku. Turbo - 92 000 km, Turbo - 161 000 km, Turbo - 284 000 km. Łożysko sprzęgła (wymieniona całość, komplet sprzęgła) ale też gwałtu z tym nie było - 254 000 km. Silnik już przy 284 tyś miał wyraźne przedmuch (niebieski dymek po odkręceniu wlewu oleju). Wymieniono 2x EGR (raz musiałem wezwać lawetę). Zrobiła się dziura w chłodnicy podczas jazdy na...
1,0
~ZWIERZAK
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
1) 87 tys - utrata mocy / max możliwa prędkość 130 km/h - w GANINEXIE nie stwierdzono co jest powodem - potrzebowali kilku dni na ekspertyzę. Pan Henio z domowego warsztatu - wymienił filtr powietrza, wyjął i przeczyścił przepływomierz i auto wróciło do normy. 2) Skrzynia biegów - 97 tys. brak biegów. Serwis GANINEX KATOWICE - omijajcie szerokim łukiem. Nie wymieniono filtra powietrza po 30 tys, Wymieniono filtr paliwa na tani zamiennik...
3,0
~54janusz54@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Poważna usterka ukłądu hamulcowego.W nowym samochodzie tej klasy by nastąpiło zatarcie pedału hamulca na sworzniu z teflonu to wstyd i poważna wpadla dla producenta. Może producent pomyślałby o bardziej niezawodnych rozwiązaniach,a przedstawiciel Fiata przeprosił w mediach wszystkich użytkowników nowego jekże ładnego Fiata Bravo za tą tak niespotykaną usterkę, a dealerzy bez komentarzy ją usuwali , jeżeli użutkownicy omawianego samochodu...
4,0
~kawonzsuetam
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Zdarzyły się, jednak były jednoznacznie i bezdyskusyjnie spowodowane wadliwym serwisowaniem i zaniedbaniem przez poprzedniego właściciela, np stary olej silnikowy, nie zmieniany filtr oleju i powietrza, stary płyn hamulcowy, wybite łożysko mocowania McPhersona(!), krzywa felga(!), założony za krótki pasek alternatora (!!!), przez co musiałem remontować alternator i wiele innych. Biorąc pod uwagę skalę zaniedbań auto wytrzymywało dzielnie.
1,0
~kaz 200
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
To jest korekta mojej poprzedniej oceny. Jak wcześniej pisałem w tym aucie zawodny jest klimatronik. No więc zaczęło się od klapki nadmuchu na przednią szybę kosz naprawy 600 pln. Teraz dyfuzor powietrza plus dwa silniczki koszt naprawy 3500 pln!!!. W ASO Fiata w zasadzie nie potrafili wyjaśnić przyczyn usterek, najprawdopodobniej chodzi o podłą jakość tworzywa z którego są zrobione. Trzymam samochód do końca gwarancji na naprawione elementy...
4,0
~Tomek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Jedyny problem jaki się przytrafił to zerwanie pierścienia mocującego główny wężyk układu chłodzenia co spowodowało wylanie płynu chłodzącego na gorący silnik i efektowne kłęby pary podziwiane przez mijających mnie kierowców kiwających głową ze zrozumieniem (\"no tak, przecież to fiat\" ;-) ). Teoretycznie to drobiazg ale że dotyczył układu chłodzenia kwalifikuję to do poważnych usterek. Poza tym nic więcej.
3,0
~S.O.S. Studencki Ośrodek Szkolenia w Szczecinie. Nauka jazdy.
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
SPRZĘGŁO! 2 SZT WYMIENIONE, KOŁO ZAMACHOWE WYMIENIONE. Dźwignia zmiany biegów troszkę się rozluźniła. To w zamiarze jest sportowe auto i powinno działać doskonale - nie jest tak. Warsztat twierdzi, że to od cyt."kozackiej jazdy" . Ale nie zgodzę się z taką oceną. przez 8000 km nie da się zajeździć sprzęgła by urwać kolejne koło zamachowe. To przecież auto SPORT a nie wersja "z pakietem sport". POWINNO DZIAŁAĆ SPRAWNIE!
5,0
~r29
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Wymieniłem: - akumulator (po ponad trzech latach porządnej eksploatacji miał prawo się skończyć) - końcówki drążków kierowniczych (jak w przypadku akumulatora) - klocki hamulcowe - linkę hamulca ręcznego Innymi słowy to auto się NIGDY nie zepsuło! Zużywają się elementy, ale nie psują. Widział ktoś kiedyś w Polsce oryginalne włoskie zawieszenie po 100 tys. km? Zapraszam :)
3,0
~ZIELEŃ
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jeszcze nić poażnego nie było ale ostatnio mnie hamulce zdzwiły.Są skuteczne ale gdy dtał w pełnym słońcu po przejechaniu kilku kilometrów same się zablkowały i samochód nei chciał jechać.Chwilę postałem i było ok.Przy odpalaniu zimnego silnika wrżenie jakby palił na 3 cylindrach lub świeća słabo grzeje. W serwisnie nic nie znaleźli.Pewni się coś zepsuje po gwarancji.
4,0
~Czak Ptak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Tutaj musimy uważać na dwie rzeczy, na które możemy mieć wpływ - skrzynia M32, czyli wymieniać często olej i lać więcej niż producent zaleca, wtedy skrzynia posłuży - oraz na które nie mamy wpływu, typu aktywatory automatycznej klimatyzacji, same w sobie nie są drogie, ale trzeba doliczyć koszt ściągnięcia deski i dotarcia do Skierniewic ;)
Fiat Bravo II