Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II (452) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 189 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Zawieszenie nie jest ani twarde, ani miękkie - jest to dość udany kompromis. Samochód prowadzi się dobrze, choć do niemieckiej konkurencji (zwłaszcza tej opartej na zawieszeniu wielowahaczowym) trochę brakuje. Komfort jazdy psuje nieco głośna praca zawieszenia, co wynika zapewne w dużej mierze ze stosunkowo niskiej sztywności skrętnej nadwozia. Przekłada się to też niestety na zachowanie auta podczas dynamicznej jazdy oraz na odgłosy wydawane...
3,0
~54janusz54@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Awaryjne hamulce, podczas jazdy na trasie następuje blokowanie kół przednich, nadmiernie się nagrzewają. Samochód bardzo źle jedzie,wzrastają znacznie opory toczenia ( średnie zużycie paliwa wzrasta do 7 l/100 km na trasie).Po ostygnięciu i kilkakrotnym naciśnięciu pedału hamulca następuje odblokowanie układu hamulcowego.Jednak ta usterka często się powtarza po przejechaniu kilkudziesięciu km. W serwisie nie wiedziano co to za przyczyna...
4,0
~fn2000@gazeta.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Nie odczułem różnicy z BMW 530d :) Na poważnie to zawieszenie jest raczej twarde co doskonale przekłada się na trzymanie się drogi, nawet w przypadku mokrej, czy też lekko oblodzonej nawierzchni. Z drugiej też strony po dwóch godzinach jazdy w trasie po NASZYCH drogach nie odczuwam zmęczenia czy bolów. Układ kierowniczy delikatny, należy się przyzwyczaić, że tutaj potrzeba mniej siły. W głębokich koleinach auto ma tendencję \"pływać\"...
4,0
~karoll
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Funkcja city to piękna sprawa, ale przy wyższych prędkościach czuć brak precyzji sterowania, a najlepiej odczuwa się to przy nagłym dohamowywaniu z wyższych prędkości, czuć wówczas delikatne zarzucanie autem, trzeba się przyzwyczaić do tego typu wspomagania wtedy jest dużo lepiej, jeśli chodzi o zawieszenie to bardzo duży plus, auto bardzo dobrze trzyma się drogi a jazda na 18" felgach wcale nie jest uciążliwa a wręcz przeciwnie poprzez...
4,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
To już jest kwestia temperamentu kierowcy. Dla kierowców o spokojnym uosobieniu będzie idealne chodż troszkę lepiej mogło by tłumić nierówności. Dla kierowców z zacięciem sportowym polecam wersje sport miałem okazję jeździć i rewelacja. Przy standardowym zawieszeniu odczuwalna nad i podsterność na zakrętach a przy hamowaniu samochód lekko nurkuje. Także obiektywna opinia to już zależność cech jakie oczekuje kierowca....
5,0
~renardos@vp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jak na takie małe auto prowadzi się całkiem nieźle. Wprawdzie sportowy charakter wnętrza ni jak przekłada się na zawieszenie ale i tak jest dobrze. Denerwuje trochę nadsterowność przy dużych prędkościach na łuku. W Mondeo było z tym o wiele lepiej ale tam i rozstaw osi i masa tylnej części auta była większa. Do wnętrza dochodzą delikatne stukoty z zawieszenia w trakcie jazdy po dużych dziurach ale bardziej wyczuwalne stopami niż słyszalne....
4,0
~Klodex
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Układ jezdny pozwala nam na pokonywanie ciaśniejszych zakrętów przy delikatnie większej prędkości. Zawieszenie jest komfortowe jak na auta kompaktowe dzięki czemu dłuższa podróż nie dostarcza niemiłych wrażeń. W połączeniu z 17 calowymi kołami samochód staje się dużo twardszy niż na kołach o mniejszej średnicy jednakże jest to nieuniknione w połączeniu z oponami o niskim profilu co pozwala nam pewniej czuć pojazd. Wspomaganie kierownicy działa...
4,0
~MirekJ
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
komfort jazdy niewiele ustępuje Renault (dlatego nie dałem 5),dlatego zdecydowałem się na ten zakup, dobrze wybiera nierówności, dobrze trzyma się drogi. Jeździłem testowo Hyundaiem i30 i tam była tragedia każda nierówność była odczuwalna i słyszalna w aucie, tutaj nic takiego nie ma no chyba ze się wjedzie w jakąś naprawdę spora dziurę:) jak chodzi o trwałość to jak do tej pory nic się nie dzieje,jako że jeżdżę na ryby to małym minusikiem dla...
4,0
~filiposki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
dość twardo zestrojone, ale wiadomo - nie jest to limuzyna. jedynie przy wiejszych predkośćiach 90-120 gdy symymuluję nagła zmianę pasa ruchu, auto nie stabilizuje sie tak od razu, ma taki specyficzny ruch nadwozia(taka \"ósemka\") zanim wróci do równowagi. seat altea ktorym jezdzilem robil to jakby byl przyklejony do jezdni. domyslam sie rowniez ze ford fokus tez ma to dopracowane do perfekcji. poza tym cacy, układ kierowniczy czuły tak jak...
4,0
~EC-Transalpin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Do normalnej jazdy idealne. Ciche amortyzatory, małe przechylenia, trochę twardsze zawieszenie (opony 205/55/16) dające poczucie bezpieczeństwa w zakrętach. Bardzo stabilne nawet powyżej limitów na autostradach w zakrętach. Zawieszenie dość niskie. Uwaga na progach zwalniających i krawężnikach. Zahacza czasami plastikową osloną silnika. Prowadzenie bardzo lekkie nawet bez funkcji City. Przy wyższych prędkościach wskazany byłby większy opór...
Fiat Bravo II