Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento (680) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 769 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~kbanah
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Brak wspomagania daje się odczuć ale tylko do 5 km\h. Manewrowanie na parkingach i wąskich ulicach utrudnione. Okropne zachowanie auta na zakrętach przy większej prędkości - można wypaść z fotela kierowcy na pasażera przy skręcie w lewo albo wylecieć przez szybę jeśli skręcamy w prawo. Przy 40 na godzinę mocniejsze ruchy kierownicą wywołują wrażenie, że auta zamierza się zaraz wywrócić co nie poprawia poczucia bezpieczeństwa wystraszonych...
3,0
~witold_rog@poczta.fm
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
zawieszenie b. słabo tłumi nierówności drogi, choć jest w miarę wytrzymałe. z produ nadal mam fabryczne amortyzatory a tylne wymieniałem przy przebiegu 110000. tak samo przednie łożyska i tylne piasty. z tyłu wybiły mi się silentblocki, i w domowych warunkach miałem problem z wyjęciem starych a na warstat akurat nie miałem czasu. wyjąłem więc środkowe walce (bez ściągania wachacza tylko podnosząc bok auta), po czym walce obkleiłem taśmą...
3,0
~eosrulez
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Jak na tę klasę auta to nie jest tak źle jeśli chodzi o zawieszenie, w miarę dobrze pracuje i wyłapuje odpowiednio co trzeba, a przynajmniej się stara. Zakręty, szczególnie te ostrzejsze to uczucie, że jest szansa na zrobienie pięknego położenia się na bok, auto uczy na pewno pewnego rodzaju pokory w tym przypadku i "spokojniejszej" jazdy szczególnie na tym fabrycznym zawieszeniu. Szarżować tym, szczególnie na zakrętach - nie ma co....
4,0
~pablo gg 7068634
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Bardzo lekko chodzi kierownica, odkad posiadam cc zrobilem nim ok 70 tys km i w zawieszeniu jednynie wymienialem gałki a z tyłu tuleje na wachaczac..Zawieszenie jest miękki )seryjne) trzeba uwazac na zakretach bo dacha mozna zaliczyc jak sie przegnie.Ale i tak jak na tak maly samochód to zawias jest komfortowy po warunkiem ze sprezyny i amorki sa ok.Dobrze wybiera dziury.Gorzej jak sie wpadnie w cos wielkiego efekt jest taki jakby pod autem...
5,0
~Yendrek
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Daje doskonale bowiem wymieniałem tylko amortyzatory przednie - 2 razy. Pierwszy raz kupiłem "Krosno" - w sklepie serdecznie im odmawiano ale były dużo tańsze i założyłem je przy 101037 km. Przy 164000 wymieniłem je na Monrou,na których jeżdżę do tej pory. "Krosno" padło jednak przy jakichś 140 tys. i około roku jeździłem praktycznie na sprężynach. Wymieniłem lewą gałkę drążka kierowniczego. Przy zawieszeniu tylnym nie wymieniałem nic!!!...
2,0
~Kaczka
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Jeśli zawieszenie nie jest wytłuczone, dość przyzwoicie radzi sobie z nierównościami. Ale ale... Na nierównościach jest dość "sztywne", podczas kiedy na zakrętach nadwozie znacznie się wychyla. Coś jest kompletnie źle rozwiązane i źle zestrojone. Jak by połączyć za twarde sprężyny z za miękkimi amortyzatorami. Precyzja prowadzenia marna. Podczas mocniejszego wiatru auto jest zdmuchiwane z drogi. Podczas zbliżanie się do TIRa polecam...
4,0
~Łukasz
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Zawieszenie jest twarde. Albo nie nie jest twarde, w zasadzie go nie ma, ale to bym widział jako plus, bo w całym okresie posiadania pojazdu nic się z zawieszeniem nie działo i nie musiałem wydać na nie ani złotówki. Nic nie stukało bo tam po prostu nie ma co stukać i tyle. Przy tym jest dość sztywne co pozwala na jeżdżenie w zakrętach lepiej niż się wydaje, ale z drugiej strony brak stabilizatora poprzecznego powoduje to że auto przy nagłych...
3,0
~kawonzsuetam
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
Dość twardy, ale jednocześnie buja i się przechyla. Niestabilny i czasem nieprzewidywalny. Jednoznacznie niekomfortowy. W trasie katorga. Jednak na krótkie dystanse da się znieść - przecież to auto miejskie. Jest krótkie, ma mały roztaw kół, a i same koła są małe - nie może być inaczej. Zdecydowanym plusem jest względna niezawodność. Nie przypominam sobie jakoś zbyt częstych wizyt u mechanika, więc jest ok.
3,0
~mosfet
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Szybkie wchodzenie w zakręty tym autem to samobójstwo, buda się buja, ma się wrażenie, że ta puszka się zaraz z przewróci. Jednak prowadzenie na dziurach jest dość pewne, a i z większymi prędkościami można jeździć. Ja robię nim trasy i prędkość na nich wychodzi około 100-120 i nie ma problemu. Max to osiągnąłem 140, ale to już była męka dla silnika jednak prowadził się dalej dość pewnie o ile nie ma zakrętów na horyzoncie.
5,0
~White shark
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
poprzedni wlasciciel zamontowal amorki monroe i chyba jakies twardsze(ale nie sportowe) ,pozatym mam alufelgi co polepsza trakcje (zmniejszona masa nieresorowana ) dlatego pomimo sporego przechylu nadwozia auto jedzie tak jak ja mu kaze .. pozatym przy predkosci max nie mam stracha ze auto pofrunie ,musze tu ocenic subiektywnie bo nie wiem jak sie zachowuje cienias na standardowych amorkach i felgach stalowych :(
Fiat Cinquecento