Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento (679) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 770 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Użytkownik
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Najwyższa ocena, a już wyjaśniam dlaczego. Wentylacja (jeśli sprawna), daje radę nawet przy temperaturach rzędu 20,ok. 30 stopni na plusie. W trasie wystarczy dać podmuch zimnego powietrza na pierwszy stopień, uchylić tylne okna (albo nawet przednie) i nie można narzekać na zbyt wysoką temperaturę. Ogrzewanie? To inna sprawa, mój egzemplarz dość długo się nagrzewał (nawet gdy temp. na zewnątrz była w zakresie 0-10 stopni), ale jak już się...
2,0
~Jacek
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Słabo się rozgrzewa, nie wiem co jest przyczyną tegom, ale z nawiewu ciepłe powietrze w dwudziestostopniowe mrozy leci dopiero po >5km, może to dlatego, że JEST MAŁY SILNIK, a mały silnik daje mniej ciepła niż duży - logiczne, prawda? Wentylacja jest też słaba, mogli sobie odpuścić pozycję \"1\" na suwaku i zostawić dwie pozostałe, a najlepiej do zmodyfikować i pozycję \"2\" zamienić na \"1\", tak, by na wszystkich trzech pozycjach nawiew...
4,0
~eosrulez
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Trzeba na pewno dobrze wszystko poustawiać, to typowo system "zero-jedynkowy", dość szybko się nagrzewa więc nie ma większych komplikacji, jak się nagrzeje w pełni to można zrobić niezłą saunę w środku, nawet w lato pomimo braku klimy to po daniu nawiewu na "zimny" i odpaleniu na trójkę można nieco sobie ulżyć jazdę w gorąc. Wada jedyna jest tego taka, iż zawsze gdy mamy otwarty nawiew - tak czy tak będziemy wdychać...
5,0
~Interred (Mateusz)
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 41KM 30kW
Najpierw w kwestii zimy: jednym słowem - Genialnie ! Temperatura na zewnątrz dobre -10 stopni, wchodzimy do samochodu odpalamy włączamy nawiew na szybę, idziemy odśnieżyć samochodzik i zanim dotrzemy do szyby przedniej 3/4 szyby nie dość że odmarzło to i się odśnieżyło. Jeśli chodzi o cieplejsze dni to po otwarciu szyberdachu i uchyleniu tylnych szyb robi się przyjemnie, nie jest to klima ale da się wytrzymać. W tym punkcie jak na taki...
4,0
~Łukasz
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
W lato jest strasznie ciepło, bo wszędzie blacha. W zimę ogrzewanie daje radę, zazwyczaj po około 6 km było już w miarę ciepło. Oczywiście przy temp na zewnątrz do -9 stopni. Przy -20 ciepło nie było nawet po 40 kilometrach, bo wszędzie blacha. Koleja przypadłość która strasznie denerwuje to to że szyby w tym samochodzie zamarzają z dwóch stron i nie sposób ich w zimę rozmrozić, po prostu trzeba użyć skrobaczki zarówno wewnątrz jak i na...
3,0
~d4mi4n
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Przeciętnie. Mogło by być lepiej. W lecie wentylacja nic nie daje, bucha ciepłym powietrzem w twarz. W zimie, trzeba kawałek przejechać, żeby zagrzał się silnik ( jest mały więc trochę mu to schodzi ), watro kupić osłonę chłodnicy na zimę - szybciej się zagrzewa. Na plus zasługuje nawiew na szybę ( np. jak jest zaparowana ) - dmuchawa ustawiona na pierwszą prędkość i po chwili nie ma śladu po zaparowanej szybie.
4,0
~elbandit1@gmail.com
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Długo się nagrzewa (na trasie z 10km, w mieście trochę szybciej), ale potem już grzeje dobrze. BARDZO WAŻNE! TRZEBA MIEĆ SPRAWNY TERMOSTAT!.Ja miałem niesprawny i w aucie było zimno w trasie, a w mieście było znośnie, nawet z zasłoniętą chłodnicą, nie warto marznąć, bo koszt nowego to 40 zł. W lecie jedynym ratunkiem jest otworzenie szyb. Z drugiej strony w jeździe miejskiej nie jest to aż tak uciążliwe.
2,0
~Błyskawica
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Do tych dużych mrozów byłem przekonany że jest całkiem znośne ale niestety się myliłem. W zimie szybko się samochód w środku oziębia bo wnętrze pojazdu jest stworzone dość surowo - goła blacha i twarde plastiki. W zimie jak było -22stopni to podróż odbywała się w kurtkach grubych i co chwila czyszczenie szyb bo parowały a później zamarzały - jednym słowem masakra.
3,0
~tsz026@o2.pl
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Dmuchawa czasem i na najwyższym biegu nie wyrabiała, zwłaszcza jeśli w samochodzie było więcej osób niż kierowca i pasażer. Zaparowanie ogólnie ciężkie do zwalczenia. Ogrzewanie może by i było wydajne, ale ciepło szybko ucieka z tego samochodu, cięzko więc znaleźć takie ustawienie temparetury, żeby ani nie było za gorąco, ani za zimno. Klimy nie ma, więc nie ma co omawiać.
3,0
~White shark
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
jesli sie zalozy oslonke na chlodnice to zima jest znosnie. ale bardziej jest cieplo bo kierowca rusza rekami prowadzac i sie rozgrzewa ,co do wentylacji to jest do kitu ,jechalem w trasie szyba otwarta na maxa ,wentylator chodzil ,,pasarzer z tylu o malo nie wylecial od podmuchu wiatru a ja sie poprostu pieklem na przednim siedzeniu
Fiat Cinquecento