Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW 1994-1998 (226) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 260 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~witold_rog@poczta.fm
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
zawieszenie b. słabo tłumi nierówności drogi, choć jest w miarę wytrzymałe. z produ nadal mam fabryczne amortyzatory a tylne wymieniałem przy przebiegu 110000. tak samo przednie łożyska i tylne piasty. z tyłu wybiły mi się silentblocki, i w domowych warunkach miałem problem z wyjęciem starych a na warstat akurat nie miałem czasu. wyjąłem więc środkowe walce (bez ściągania wachacza tylko podnosząc bok auta), po czym walce obkleiłem taśmą...
4,0
~pablo gg 7068634
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Bardzo lekko chodzi kierownica, odkad posiadam cc zrobilem nim ok 70 tys km i w zawieszeniu jednynie wymienialem gałki a z tyłu tuleje na wachaczac..Zawieszenie jest miękki )seryjne) trzeba uwazac na zakretach bo dacha mozna zaliczyc jak sie przegnie.Ale i tak jak na tak maly samochód to zawias jest komfortowy po warunkiem ze sprezyny i amorki sa ok.Dobrze wybiera dziury.Gorzej jak sie wpadnie w cos wielkiego efekt jest taki jakby pod autem...
2,0
~Kaczka
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Jeśli zawieszenie nie jest wytłuczone, dość przyzwoicie radzi sobie z nierównościami. Ale ale... Na nierównościach jest dość "sztywne", podczas kiedy na zakrętach nadwozie znacznie się wychyla. Coś jest kompletnie źle rozwiązane i źle zestrojone. Jak by połączyć za twarde sprężyny z za miękkimi amortyzatorami. Precyzja prowadzenia marna. Podczas mocniejszego wiatru auto jest zdmuchiwane z drogi. Podczas zbliżanie się do TIRa polecam...
4,0
~Łukasz
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Zawieszenie jest twarde. Albo nie nie jest twarde, w zasadzie go nie ma, ale to bym widział jako plus, bo w całym okresie posiadania pojazdu nic się z zawieszeniem nie działo i nie musiałem wydać na nie ani złotówki. Nic nie stukało bo tam po prostu nie ma co stukać i tyle. Przy tym jest dość sztywne co pozwala na jeżdżenie w zakrętach lepiej niż się wydaje, ale z drugiej strony brak stabilizatora poprzecznego powoduje to że auto przy nagłych...
3,0
~mosfet
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Szybkie wchodzenie w zakręty tym autem to samobójstwo, buda się buja, ma się wrażenie, że ta puszka się zaraz z przewróci. Jednak prowadzenie na dziurach jest dość pewne, a i z większymi prędkościami można jeździć. Ja robię nim trasy i prędkość na nich wychodzi około 100-120 i nie ma problemu. Max to osiągnąłem 140, ale to już była męka dla silnika jednak prowadził się dalej dość pewnie o ile nie ma zakrętów na horyzoncie.
5,0
~Zbyszt
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Super, nie chcę wierzyć i aż mi głupio, jak zapytuje diagnosta, czy coś było robione w zawieszeniu. Cykam się, zanim powiem \"nic\", bo pomyśli że to ściema i coś zacznie wyszukiwać. Ale prawda jest taka /sam nie dowierzam/, po za prawym przednim amortyzatorem, nic nie było naprawiane a jeżdżę przeważnie po drogach powiatowych i gminnych a każdy wie, jakie one są!
3,0
~Piotr_Wrocław
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Jak na realia polskich dróg to nie jest dobrze. Małe koła i małe amortyzatoy szybko ulegają uszkodzeniom. Na trasie i na dobrej asfaltowej nawierzchni nie mam nic do zarzucenia. Jak do tej wielkości auta to jest OK. Wiadomo to nie auto sportowe. Chałas układu jezdnego - chyba nie występuje (na pewno nie skrzypi). Tak na prawdę nie słychać bo silnik zagłusza:-)
4,0
~miki9123
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Teraz coś o układzie jezdnym: skręca jak się pokręci kierownicą. Ale mały rozstaw osi niweluje troszeczkę objawy braku wspomagania, a jak się jeszcze napompuje opony porządnie, to w lato można się zdziwić. Nic jednak nie pobije zimowej aury, która jest przyjacielem cinkola, jeśli jeszcze będziecie jeździć na letnich w zimę, to efekt lepszy. Polecam.
3,0
~raf99@poczta.onet.pl
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
na zakretach przechyla sie, fotele slabo trzymaja i pasazerowie lataja na boki (szczegolnie pasazer z przodu). bardzo zwrotny (zreszta przy jego gabarytach nic dziwnego). Jadac zima w gory przy obciazeniu poradzil sobie bez lancuchow( z zimowymi oponami), w miejscach gdzie zakopaly sie znacznie lepsze i mocniejsze auta.
Dziennik kosztów dla Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,1
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~molly
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Dosyć dobrze trzyma się drogi.W ostre zakręty trzeba jednak wchodzić spokojnie.Przy 40km/h nadrzuciło mi tył,ale jakoś wyszłam z opresji ;) Trzeba starać się omijać wszelkie nierówności na drodze typu dziury,bo wymiana wachaczy z przodu i tulei z tyłu morowana,ale to chyba w każdym aucie.Na polskie drogi to tylko Honkery ;)
Fiat Cinquecento