Szukaj

Lista ocen Fiat Croma II (83) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 112 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Jacoslav
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Fiat Croma II
Witam. Od kliku miesięcy jestem użytkownikiem Fiata Cromy z 2008 roku. Auto kupione w Polsce, od I właściciela, bezwypadkowe (rzetelnie sprawdzone w serwisie), serwisowane z niewielkim przebiegiem 58.000 km. Wersja 1.9 jtd 120 KM. No i ta niska cena:) Mimo że kilkanaście lat temu po doświadczeniach z UNO, Cinqueciento i 126p:) obiecałem sobie że nigdy więcej nie kupię sobie Fiata teraz zmieniłem swoje zdanie. Od tego czasu pojawiło się wiele...
2,0
~dżony - świstak
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
1. Przy 36000 - awaria przepływomierza powietrza. Wymiana na gwarancji. 2. Przy 50000 - awaria zaworu EGR. Wymiana na regenerowny. Koszt 600 zł 3. Przy 55000 - stwierdzono pogarszającą się pracę układu kierowniczego. Okazało się, że \"zniknął\" płyn ze zbiornika układu wspomagania. Płyn uzupełniono bezpłatnie natomiast nie stwierdzono co było przyczyną tej awarii. 4. Przy 78000 - pada alternantor. Wymiana na nowy. Koszt 1400 zł. 5. Przy...
5,0
~adrian
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Fiat Croma II
Analizując wymienione części można prosto dojść do wniosku że samochód przed moim zakupem prawdopodobnie jeździł po jakiś polnych drogach jako safarii co przyspieszyło zużycie tych części ale to trzeba brać pod uwagę jak się kupuje używane auto. Ale to było minęło i obecnie auto chodzi bez zarzutu. W związku z wątpliwościami dotyczącymi użytkowania tego pojazdu (mocne zakurzenie komory silnika) poleciłem w tym miesiącu wymienić rozrząd i...
5,0
~MarCZ
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
ZERO usterek i prawie 100tys/km Ci co piszą że Fiaty się psują to: 1. trafili na autko z kopniętym licznikiem 2. Spadło z lawety 3. Są właścicielami V-ieś W-agena 4. Mają kompleksy 5. Mieli pecha i trafili na wyjątkowy egzemplarz Posiadam 4 fiata no chyba że wliczyć CC i 125p to 6 Fiata i niema się do czego poważniejszego przyczepić; rozmawiałem pewnego razu z jednym kolegą że nie kupił by Fiat Cromy spytałem się dlaczego powiedział...
5,0
~cromiarz
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
Brak poważnych usterek unieruchamiających auto. Oczywiście trzeba liczyć się z tym że kiedyś trzeba będzie wymienić typowe dla nowoczesnego turbodiesla rzeczy, tzn. turbinę i koło dwumasowe. Słynny jest też problem z odpadającą listwą z klapami wirowymi z kolektora ssącego (nie jest to jednak awaria unieruchamiająca auto). Jednak po wymianie nie powinno się to raczej zdarzyć przez następne 100 tysięcy kilometrów, a koszt nowego kolektora to...
4,0
~cinek156
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Fiat Croma II
słabymi punktami tego auta są alternator pada ok 150000 firmy denso występuje też w oplach zmieniałem na ATM -600zł,zawór EGR -koszt 540zł oryginał w sklepie motoryzacyjnym ale psuje się we wszystkich nowych dieslach z DPF trzeba też zwrócić uwagę na korektę wtryskiwaczy powinny mieć max do 2,3mm sześciennego na mm powyżej nadają się do wymiany oczywiście też na rozrząd i pasek akcesoriów to praktyczne porady dla kupujących troszkę sporo?nie...
4,0
~przemo_p
Kombi 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
Fiat Croma II
Po zakupie auta pojawił się problem, który spowodował jego unieruchomienie. Polegał na uszkodzeniu zaworu EGR, który zaciął się w pozycji otwartej co powodowało ciągłe cofanie spalin do układu dolotowego. Silnik zaraz po odpaleniu gasł (za mało powietrza za dużo spalin) Konsekwaencją tego było również przytkanie filtru DPF, ale ten problem rozwiązałem sam. Wymiana zaworu w serwisie to 1300zł sam zawór 550zł.
2,0
~ponirek
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Fiat Croma II
W ciągu dwóch lat bujania się autem *Urwała się klamka w tylnych drzwiach, *Padł komputer od klimy, bo zatkały się otworu przelewowe w podszybiu i zalało środek. *Wysiadło ładowanie akumulatora i zostałem uziemiony z autem, na szczęście we własnym mieście. Swoją dorga niezła jazda jak samochów informuje cię o wyłoczaniu poszczególnych obwodów jak poduszka, hill older, abs, esp, asr i pozwala ci jechać z prędkością 40km/h
5,0
~voyzik
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
brak poważnych usterek podczas eksploatacji. A swój przebieg już ma - wg opisów tzw. \"fachowców\" samochód powinien być plagą egipską dla mnie. Turbina sprawniutenka, dwumasa nie dokazuje. zawieszenie poprawiane, ale to wynik drobnej stłuczki i uderzenia w przednie koło, więc sie nie liczy.
4,0
[email protected]
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
filtr przeciwpylkowy nie potrafil sie sam czyscic,potrzebna byla interwencja poprzez komputer diagnostyczny w zwiazku z czym wymieniono kolektor i pasek rozrzadu,ktore mialy byc prawdopodobnie za to odpowiedzialne,wymiana tylnego lozyska i przednich gum przy amortyzatorach
Fiat Croma II