Szukaj

Lista ocen Fiat Croma II (92) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 120 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Jacoslav
Fiat Croma II
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Witam. Od kliku miesięcy jestem użytkownikiem Fiata Cromy z 2008 roku. Auto kupione w Polsce, od I właściciela, bezwypadkowe (rzetelnie sprawdzone w serwisie), serwisowane z niewielkim przebiegiem 58.000 km. Wersja 1.9 jtd 120 KM. No i ta niska cena:) Mimo że kilkanaście lat temu po doświadczeniach z UNO, Cinqueciento i 126p:) obiecałem sobie że nigdy więcej nie kupię sobie Fiata teraz zmieniłem swoje zdanie. Od tego czasu pojawiło się wiele...
2,0
~dżony - świstak
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
1. Przy 36000 - awaria przepływomierza powietrza. Wymiana na gwarancji. 2. Przy 50000 - awaria zaworu EGR. Wymiana na regenerowny. Koszt 600 zł 3. Przy 55000 - stwierdzono pogarszającą się pracę układu kierowniczego. Okazało się, że \"zniknął\" płyn ze zbiornika układu wspomagania. Płyn uzupełniono bezpłatnie natomiast nie stwierdzono co było przyczyną tej awarii. 4. Przy 78000 - pada alternantor. Wymiana na nowy. Koszt 1400 zł. 5. Przy...
5,0
~adrian
Fiat Croma II
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Analizując wymienione części można prosto dojść do wniosku że samochód przed moim zakupem prawdopodobnie jeździł po jakiś polnych drogach jako safarii co przyspieszyło zużycie tych części ale to trzeba brać pod uwagę jak się kupuje używane auto. Ale to było minęło i obecnie auto chodzi bez zarzutu. W związku z wątpliwościami dotyczącymi użytkowania tego pojazdu (mocne zakurzenie komory silnika) poleciłem w tym miesiącu wymienić rozrząd i...
4,0
~Rafff
Fiat Croma II
Kombi 2.2 i 16V 147KM 108kW
Jak go kupiłem (a sprowadziłem z Włoch): -Przepustnica -Uszczelka pod pokrywą -Rozrząd -Cieknąca pompa wody -Zamek tylnego bagażnika zamykał/otwierał się tylko z pilota -Klamka zewnętrzna kierowcy ciężko się otwierała (trzeba było mocno wygiąć) -Jakieś uszczelki przy silniku -Końcówka drążka przód Potem: -Raz czujnik parkowania przestał działać -Raz wspomaganie kierownicy padło (mojemu mechanikowi) -Klamka wewnętrzna pasażera się...
5,0
~MarCZ
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
ZERO usterek i prawie 100tys/km Ci co piszą że Fiaty się psują to: 1. trafili na autko z kopniętym licznikiem 2. Spadło z lawety 3. Są właścicielami V-ieś W-agena 4. Mają kompleksy 5. Mieli pecha i trafili na wyjątkowy egzemplarz Posiadam 4 fiata no chyba że wliczyć CC i 125p to 6 Fiata i niema się do czego poważniejszego przyczepić; rozmawiałem pewnego razu z jednym kolegą że nie kupił by Fiat Cromy spytałem się dlaczego powiedział...
5,0
~cromiarz
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Brak poważnych usterek unieruchamiających auto. Oczywiście trzeba liczyć się z tym że kiedyś trzeba będzie wymienić typowe dla nowoczesnego turbodiesla rzeczy, tzn. turbinę i koło dwumasowe. Słynny jest też problem z odpadającą listwą z klapami wirowymi z kolektora ssącego (nie jest to jednak awaria unieruchamiająca auto). Jednak po wymianie nie powinno się to raczej zdarzyć przez następne 100 tysięcy kilometrów, a koszt nowego kolektora to...
4,0
~cinek156
Fiat Croma II
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
słabymi punktami tego auta są alternator pada ok 150000 firmy denso występuje też w oplach zmieniałem na ATM -600zł,zawór EGR -koszt 540zł oryginał w sklepie motoryzacyjnym ale psuje się we wszystkich nowych dieslach z DPF trzeba też zwrócić uwagę na korektę wtryskiwaczy powinny mieć max do 2,3mm sześciennego na mm powyżej nadają się do wymiany oczywiście też na rozrząd i pasek akcesoriów to praktyczne porady dla kupujących troszkę sporo?nie...
4,0
~przemo_p
Fiat Croma II
Kombi 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
Po zakupie auta pojawił się problem, który spowodował jego unieruchomienie. Polegał na uszkodzeniu zaworu EGR, który zaciął się w pozycji otwartej co powodowało ciągłe cofanie spalin do układu dolotowego. Silnik zaraz po odpaleniu gasł (za mało powietrza za dużo spalin) Konsekwaencją tego było również przytkanie filtru DPF, ale ten problem rozwiązałem sam. Wymiana zaworu w serwisie to 1300zł sam zawór 550zł.
2,0
~ponirek
Fiat Croma II
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
W ciągu dwóch lat bujania się autem *Urwała się klamka w tylnych drzwiach, *Padł komputer od klimy, bo zatkały się otworu przelewowe w podszybiu i zalało środek. *Wysiadło ładowanie akumulatora i zostałem uziemiony z autem, na szczęście we własnym mieście. Swoją dorga niezła jazda jak samochów informuje cię o wyłoczaniu poszczególnych obwodów jak poduszka, hill older, abs, esp, asr i pozwala ci jechać z prędkością 40km/h
Dziennik kosztów dla Fiat Croma II
Średni koszt przejechania 100 km
38,33 zł
8,0
l/100km
10,0
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~voyzik
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
brak poważnych usterek podczas eksploatacji. A swój przebieg już ma - wg opisów tzw. \"fachowców\" samochód powinien być plagą egipską dla mnie. Turbina sprawniutenka, dwumasa nie dokazuje. zawieszenie poprawiane, ale to wynik drobnej stłuczki i uderzenia w przednie koło, więc sie nie liczy.
Fiat Croma II