Szukaj

Lista ocen Fiat Croma II (121) - Silnik

Na liście zabraknie 74 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marek
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
nne: Auto w porównaniu z konkurencją bardzo dobre, każdy kto przejedzie się tym autem ma bardzo pozytywne wrażenia. Samochód jest bardzo przestronny wewnątrz. Jest bardzo wygodny dla pasażerów z tyłu - praktycznie bije samochody z tego segmentu na głowę. Co do schowków faktycznie są małe ale przez to nie będziemy zagracać samochodu różnymi śmieciami. To co niezbędne możemy schować. Za to bagażnik jest całkiem spory i jest opcja z podwójną...
5,0
~adrian
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Fiat Croma II
Uwaga Cromiarze! Piszę ocenę tego auta drugi raz po ponad dwóch latach eksploatacji i podtrzymuję moją poprzednią ocenę. Dodatkowo podaję nowe spostrzeżenia i porady praktyczne które mogą się przydać posiadaczom Cromek. Silnik po tym przebiegu bez zmian dużo mocy rewelacja, turbina, osprzęt, pompa paliwa i wodna, chłodzenie rewelacja. Pojazd kupiłem jako używany (demo) od dealera PARTNER Katowice z przebiegiem 22000km. Przy zakupie zaskoczyło...
4,0
~Dariusz
Kombi 1.8 16v 140KM 103kW
Fiat Croma II
Jednostka napędowa to oplowski silnik z niepopularnym do gazu oznaczenie XER, zagazowałem go i nie mam jak dotąd żadnych problemów (130 tys), regulowałem dwukrotnie zawory, za drugim razem - przy przebiegu 165tys - mechanik jeden miał graniczny luz i mechanik zeszlifował osadzenie kielicha na zaworze; koszt 150zł Owszem, po zakupie szybko pojawił się problem z odpalaniem; trochę obracał, gdy zaskoczył, pracował nierówno kilka sekund po czym...

Usterki Fiat Croma II

Liczba wpisów: 10

Fiat Croma II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~booboo
Kombi 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
Fiat Croma II
Silnik 2,4l 5-cylindrowy ,jest mocny od dołu , nie ma porównania do 4-cylindrowego 1,9 , mimo że jest rozwinięciem tego silnika (plus 1 cylinder) , kultura pracy na wysokim poziomie , dobrze wyciszony , ładnie brzmi stłumionym basem przy mocnym obciążeniu .To jest 200 KM oraz 400Nm i producent zestroił elektronikę tak , że w początkowym ruchu pedału gazu jest dość wolna reakcja , inaczej nie dałoby się plynnie i powoli jechać po mieście ,...
5,0
~cromiarz
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
Silinik to chyba najmocniejszy punkt tego samochodu (co nie znaczy że inne punkty są słabe). Rewelacyjna dynamika i elastyczność + niskie spalanie. Można bez problemu wyprzedzać nawet kolumny samochodów na wysokich biegach. Silnik czysty i oleju nie bierze wogóle. Jak nówka. Spokojnie powinien wytrzymać co najmniej 400-500 tysięcy kilometrów. Multijety są zresztą obecnie w absolutnej czołówce jeżeli chodzi o silniki diesla. Takie TDI zwłaszcza...
5,0
~Toper
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Fiat Croma II
JTD Fiata mają uznaną renomę. Nie mam uwag. Silnik pociągnie dłużej niż cały ten samochód. Równo, cicho, nie ma takiej turbodziury jak 2.4 150KM w Lybrze. 120KM o dziwo wystarczy. Całkiem ładnie się zbiera. Jest trochę gorzej niż w 1.9 150KM, ale tragedii nie ma. Wyprzedzać sprawnie można. Na autostradzie 140km/h (uwaga na kołach 16" licznik zawyża o 10%!, czyli licznik 155km/h a GPS pokazuje 140km/h) bez problemu, szybciej też.
4,0
~kami[email protected]
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
150 KM pomimo masy pojazdu daje rewelacyjnego kopa. Do 100 km/h zajmuje ciut ponad 9 sekund. Trzeba patrzeć na prędkościomierz, gdyż prędkości w tym samochodzie nie odczuwa się. W ciągu roku pokonałem nim 5 razy trasę po 1.100 km z północy na południe Polski, jadąc przez Niemcy. W Niemczech pozwoliłem sobie na test prędkości: 205 km/h na prostej. Niestety żona nie pozwoliła na dłuższy test.
5,0
~Marek
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
Mam silnik 1.9 16V. Modyfikowałem w NIK kolektor dolotowy. To bolączką tych silników. Pozbył się klapek w kolektorze. Moc została podniesiona na 182 KM. Samochód średnio pali 6 na 100km co przy obecnych osiągach jest bardzo dobrym wynikiem. Dodam że mam ciągle orginalne wtryski,turbo i dwumas. Trwałości podzespołów jest bardzo dobra. Dodano ze auto jest serwisowane co 15 tyś. Km
5,0
~mto
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
silnik słychać tylko z zewnątrz elastyczność jest rewelacyjna, spokojnie można dynamicznie wyprzedzać nawet z kompletem pasażerów bez redukowania biegów. na pustej zakopiance (podjazdy) można de facto przejechać całość trasy dwupasmowej na szóstce porównać mogę tylko z 1.9 tdi i benzynowym zetec 1.8 - może wszystkie nowoczesne diesle tak mają, ale i tak jestem pełen podziwu
4,0
~Tomas
Kombi 2.2 i 16V 147KM 108kW
Fiat Croma II
Silnik 2.2 16v 147 koni chodzi bardzo cicho, praktycznie wogole nie slychac go podczas jazdy, narazie najszybciej jechalem 160 km/h mialem okolo 3300 rpm i silnika nie slychac, naprawde cacko od opla. narazie nie bierze oleju mam 110 tys przebiegu. jestem zadowolony, nic nie puka nie stuka zadnych problemow poki co.
Fiat Croma II