Szukaj

Lista ocen Fiat Ducato III (51) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Zawiedziony klient
Fiat Ducato III
Kabina średni 2.3 Multijet 130KM 96kW
Zgłoszono skrzypienie lewego przodu - na nierównościach coś strasznie irytowało. Usterka nie naprawiona - jak z korkiem oleju - nawet nie wysilili się na ściemnianie w karcie zlecenia, po prostu nic nie uzupełnili, a ustnie wytłumaczyli, że \"nie ma na to (skrzypienie zawieszenia) czasu, korek proszę przyjechać w wolnej chwili, to wymienimy\". 4 razy tam byłem od tego czasu, zero reakcji. Po prostu patrzą na ciebie jak cielaki i potakują głową...
5,0
~Majkel
Fiat Ducato III
Furgon krótki 3.0 Multijet Power 157KM 115kW
Wersja MAXI ze wzmocnionym zawieszeniem spędzała mi sen z powiek. Puste auto sprawia z zewnątrz wrażenie jakby podskakiwało jak ping-pong. I tak też jest ale tylko na tylnej osi. Jednak po pierwszych metrach jazdy przekonałem się, że długość ma znaczenie i te podskoki są w ogóle nieodczuwalne. Mimo usztywnionego i wzmocnionego zawieszenia auto prowadzi się miękko i płynnie. Nawet przy wysokiej \"budzie\" świetnie trzyma się zakrętów.
5,0
~Marcin
Fiat Ducato III
Furgon średni 2.3 Multijet 120KM 88kW
Prowadzi się pewnie, dobrze trzyma się drogi. Bardzo dobry promień skrętu. Mimo, że siedzi się w nim jak w ciężarówce bardzo łatwo się nim manewruje. Ma sztywne zawieszenie. Może i dobrze trzyma się przez to drogi ale na pusto jedzie się nim jak taboretem.... Ford umiał od zawsze stworzyć auto które jest dość komfortowe a trzyma się przy tym doskonale drogi. Fiat nie umie połączyć tych dwóch rzeczy.....
4,0
~xxx
Fiat Ducato III
Furgon krótki 2.3 Multijet 120KM 88kW
mam wersję ze wzmocnionym zawieszeniem, na pusto jest twardy jak czołg, ale gdy wrzucie się 1T na pakę to auto płynie niczym statek po spokojnym morzu. Trzyma się drogi pięknie, nie jedna osobówka mogłaby się powstydzić. Poprzednio miałem Transita z 2003 r. i porównania nie ma żadnego, oczywiście na + Ducato. Najwięcej wiozłem 2.5 tony i jedyne o co się bałem to czy opony wytrzymają bo auto szło jak burza.
3,0
~Qbr Poznań
Fiat Ducato III
Kabina długi 2.3 Multijet 130KM 96kW
jak na busa całkiem nieźle. z ladunkiem i duzym kontenerem niezle sie trzyma w sakretach, ale trzeba pamietac o dobrych oponach. Nie uznaję gum tanich i starszych niż dwa sezony. Wersja tytan to farsa! tak trzeba było dokladac lagi z tyłu ponad to co oferuje wersja tytan. z kontenerem na pusto wazy 2750kg, wiec zostaje 750kg :| śmiech. do vw t4 wchodzi 1300kg. Plus za wspomaganie.
4,0
~baggio
Fiat Ducato III
Furgon krótki 3.0 Multijet Power 157KM 115kW
Zawieszenie sprawia wrażenie auta osobowego, samochód przyjemnie buja się na drodze jednak w naszych realiach za miękkie, uwaga dotyczy przodu, gdzie najechanie na wybrzuszenie asfaltu przy prędkości 80 km/h kończy się dobiciem amortyzatora i metalicznym hukiem. Tutaj widzę pole dla inżynierów, gdyż poprzedni model był z przodu znacznie twardszy no i chyba trwalszy.
3,0
~Czacha
Fiat Ducato III
Furgon krótki 2.3 Multijet 120KM 88kW
Bardzo dobrze trzyma sie scieszki, ale przy 50 tys. km wymieniane lozysko w lewym przednim kole (szarpalo kierownica strasznie), Poszly odboje na resorach (Nigdy nie byl przeladowany tona na pace max), w serwisie stwierdzili, ze cale trzeba wymienic, a koszt jednego resora 1400 zl. Na szczecie uznali reklamacje, bo firma zołtego bylego pracodawcy by musiala zaplacic za czesci :)
3,0
~misiek
Fiat Ducato III
Furgon długi 2.3 Multijet 120KM 88kW
na nasze drogi jeszcze niestety nikt nie wymyślił trwałego zawieszenia . pocieszeniem może być prostota wymiany podzespołów {gałek układu kierowniczego , przegubów itd . } oraz dość szeroki wybór marki { od badziewia za parę złotych do porządnych części za niewiele więcej . wymieniając amortyzatory proponuję wymienić też poduszki i łożysko igiełkowe .
3,0
~jurij75
Fiat Ducato III
Furgon krótki 2.3 Multijet 120KM 88kW
Żadne zawieszenie nie lubi dziur i nierówności ale w Ducato szczególnie. Wjechanie w głebszą poprzeczną nierówność z dużą prędkością to dramat. Huk który się pojawia może przyprawić o zawał. Bardzo ale to bardzo nie lubi kolein, przy większej predkości wyprzedanie w koleinach powoduje bujanie sie i trochę staje się niestabilny.
Dziennik kosztów dla Fiat Ducato III
Średni koszt przejechania 100 km
74,00 zł
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Grzegorz
Fiat Ducato III
Furgon średni 2.3 Multijet 120KM 88kW
auto nie wybiera drobnych nierówności. Jazda na trasie to ciągłe bujanie góra-dół - sztywne zawieszenie wersji maxi. MAŁY PRZEŚWIT. Auto zahacza brzuchem i zbiornikiem na nierównościach. Nisko poprowadzona tylna belka oraz układ wydechowy.
Fiat Ducato III