Zaraz po uruchomieniu czuje się, że to diesel przy ciepłym OK. Świetna dynamika jak na taki malutki silnik. Turbina włącza się przy ok. 2000 rpm. i już można korzystać z mocy.
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia, przy dynamicznym przyspieszaniu bardzo szybko dochodzi do V biegu
4,0
Układ jezdny
Mógłby być trochę sztywniejszy, bo przy szybszych zakrętach mocno się kładzie
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki jest OK. Dużo gorzej do tyłu, bo nie ma szbek w tylnych szerokich słupkach.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje dobrze, lecz brk położenia nawiewu na wszystkie wyloty na raz jak to jest w PUNTO I
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tym segmencie aut więcej nie będzie. Jast bardzo dobrze.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacja. Od 3,6 (trasa bardzo delikatna jazda Gdańsk-Bydgoszcz-Gdańsk) do 5,3 samo miasto
3,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi mimo doskonałego silnika.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Punto II Hatchback 1.3 16V Multijet 70KM 51kW 1999-2010