Szukaj

Lista ocen Fiat Punto Punto Evo (39) - Silnik

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~raf_m
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 Start&Stop 77KM 57kW
Silnik jest bardzo ekonomiczny, na trasach z prędkością przelotową 90-110 km/h spalanie wynosi około 5,5 l/100 km. Na mieście (Kraków) najwięcej (raz) spalił 7,1 l/100 km. Podane wartości to rzeczywiste spalanie (liczone od tankowania, do tankowania). I tutaj drobna uwaga - w jeździe miejskiej komputer przekłamuje o około 0,3-0,4 l w stosunku do rzeczywistego spalania (na komputerze 6,7 l/100 km w rzeczywistości 7,1 l/100 km). Na trasie o...
5,0
~Kukuła
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 16v MultiAir Start&Stop 105KM 77kW
Wybór padł na ówczesną nowość, czyli Multiair. Do tej pory nie ma z nim problemów, a sam silnik zawiera w sobie to co najważniejsze, czyli dobre osiągi i niesamowitą ekonomiczność. Silnik o mocy 105 KM lubi wysokie obroty, dając sporo radości z jazdy. Kiedy jednak chcemy oszczędzać, z tym silnikiem udaje się to bardzo dobrze. Idealny wybór zarówno w trasie, jak i w mieście. Cichy, elastyczny, oszczędny, ale z delikatnym pazurkiem - ma w sobie...
5,0
~versishybrid
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 77KM 57kW
Silnik w moim egzemplarzu jest bezbłędny. Na prostych odcinkach, przy standardowym codziennym miejskim użytkowaniu moc jest wystarczająca. W trasach natomiast bardzo jej brakuje, a gdy zapakujemy na pokład 3 osoby to już w ogóle jest bardzo słabo, ale nie oszukujmy się - 77KM to nie jest wyścigówka i nie w takim celu się taki silnik wybiera. Mój motor zrobił 205 tys km na fabrycznym gazie (z czego 70 tys w moich rękach) nigdy nie miałem z nim...
4,0
~M
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 Start&Stop 77KM 57kW
Jak na auto miejskie silnik 1.4(77) wystarczy, ale podczas jazdy w 4 osoby z bagażami w terenie górskim mocy brakuje nie tylko do wyprzedzania, ale nawet do w miarę sprawnej jazdy. Nie wyobrażam sobie jazdy w takich warunkach ze słabszym silnikiem 1.2. Ale tak jak wspomniałem to samochód miejski, a w warunkach miejskich silnik w zupełności wystarczy do sprawnego, dynamicznego przemieszczania się
5,0
~Mateusz Olszewski
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.3 Multijet 16v DPF Start&Stop 75KM 55kW
Łatwy w naprawie nie drogie części bardzo oszczędny dynamika na dobrym poziomie jedyne co nie wszystkim przypadnie do gustu to charakterystyka pracy tego motoru. Osobiście uważam, a uwielbiam silniki wysokoprężne że pracuje oryginalnie i ja to w nim lubię. Olej i wszystkie filtry wymieniane co 10 tys. km co za tym idzie pracuje elegancko.
5,0
~Maciek
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 16v MultiAir 105KM 77kW
Cichy i bardzo elastyczny (na 6 biegu przyśpiesza od 60 km/h bez konieczności redukcji). Dynamika na niższych obrotach mogła by być lepsza - silnik budzi się po 3,5 tys obrotów. Piątka za seryjnie montowany system start&stop - w klasie B jest to rzadko spotykane. Wbrew pozorom bardzo wygodne na miejskie korki!
1,0
~Punto evo
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 16v MultiAir Start&Stop 105KM 77kW
Przez moduł multiair kupiłem go jak miał 109 tys i przy 135 tys już multiair wymieniany 5 tyś to kosztowało i przy 155 tys zaś się zepsuł i teraz koło zaś ponad 5 tyś za wymianę. Nawet wymiana oleju co 7 tys nie pomogła
4,0
~Dariusz_90
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 77KM 57kW
Kultura pracy silnika jest tylko dobra, ponieważ jak na 1.4 chodzi dosyć głośno oraz częstotliwość powietrza wychodzącego z końcówki tłumika jest nie równa (pulsacyjna). Elastyczność raczej przeciętna, jeśli chodzi o wyprzedzanie, lecz w mieście radzi sobie dobrze. Elastyczny jest na biegu trzecim.
4,0
~Dariusz_90
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 77KM 57kW
Kultura pracy silnika jest tylko dobra, ponieważ jak na 1.4 chodzi dosyć głośno oraz częstotliwość powietrza wychodzącego z końcówki tłumika jest nie równa (pulsacyjna). Elastyczność raczej przeciętna, jeśli chodzi o wyprzedzanie, lecz w mieście radzi sobie dobrze. Elastyczny jest na biegu trzecim.
5,0
~M.M.
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 77KM 57kW
Regularne przeglądy, zmiana filtrów, wymiana olejów, różnorakich płynów, oraz wymiana klocków hamulcowych przy przebiegu 60 tyś a teraz przy przebiegu 90 tyś zgodnie z instrukcją wymieniłam pasek rozrządu i to jest wszystko co robi dla mojego samochodu mechanik.
Fiat Punto Punto Evo