Szukaj

Lista ocen Fiat Punto Punto Evo (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Kukuła
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 16v MultiAir Start&Stop 105KM 77kW
Zawieszenie jest stosunkowo twarde, ale komfortowe. Na równej nawierzchni ciche, zapewnia przyjemne i dość pewne prowadzenie. Typowe dla tej klasy pojazdów i tak naprawdę niczym szczególnym się nie wyróżnia. Układ kierowniczy ma w sobie typową dla Fiata miękkość. Jedni to lubią, inni nie mogą się przyzwyczaić. Nie można jednak odmówić Fiatowi łatwości prowadzenia - plus za funkcję wspomagania CITY.
3,0
~luk
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 77KM 57kW
Biorąc po uwagę jazdę po łódzkich dziurach to uważam, że jest nieźle,do tej pory 62k km nic nie było robione. Dalbym więcej gwaizdek, ale klocki potrafią zastukać nierównościach a i ręczny przymarznąć przy delikatnym mrozie. Układ kierowniczy jest ok, wiadomo, że nie jest to auto sportowe, ale kontakt z jezdnią cały czasjest.
5,0
~prm.
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.3 Multijet 16v DPF Start&Stop 95KM 70kW
Mogłby być trwalszy , po przejechaniu 1,5 tyś km. po Rumuni musiałem ustawiać zbieżność kół.Ale drogi w (wschodnia część) Rumuni to masakra. Ale samochód bardzo dobrze się prowadzi , układ kierowniczy jest precyzyjny mimo wspomagania .Miłym dodatkiem jest możliwość włączenia wspomagania miejskiego (dodatkowo).
5,0
~M
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 Start&Stop 77KM 57kW
Zawieszenie jest sprężyste i dobrze wybiera nierówności. Samochód dobrze trzyma się drogi na zakrętach i daje poczucie pewności. Słabo wybiera poprzeczne nierówności jezdni ale tak jest w większości małych aut. Wspomaganie kierownicy jest bardzo mocne (nawet z wyłączona funkcja city) Mi to odpowiada ale wiem że wiele osób to drażni.
5,0
~Maciek
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 16v MultiAir 105KM 77kW
Zawieszenie na początku wydaję się miękkie, ale okazuje się bardzo przyjemne w mieście. Bardzo dobre na Polskie miasta (koleiny, dziury, miliony wystających studzienek). Wbrew temu że zawieszenie wydaje się miękkie, na równych i nowych ulicach przy prędkościach około 120 km/h auto bardzo pewne.
5,0
~Mateusz Olszewski
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.3 Multijet 16v DPF Start&Stop 75KM 55kW
Pewnie się prowadzi gdzie mu wskaże tam pojedzie jest dosyć sztywne koła 15" 185/65 ładnie tłumią nierówności oczywiście nie jest zawieszenie wielowahaczowe lecz zwykły pojedynczy wahacz i belka z tyłu ale daje radę i jest tanie w naprawie na oryginalnych częściach rzecz jasna.
4,0
~Aldi*52
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 Start&Stop 77KM 57kW
Cały czas mam wrażenie, że wspomaganie "wie lepiej" gdzie chcę jechać, co powoduje w czasie dłuższej jazdy męczące przytrzymywanie kierownicy by uniknąć tego, bardzo nieznacznego zresztą, "myszkowania". Rdza się bardzo interesuje wahaczami i spawami belki osi przedniej.
3,0
~versishybrid
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 77KM 57kW
Daję 3 gwiazdki, ponieważ auto troszkę "lata" na zakrętach. Jeżeli się zapomnimy i nie dostosujemy prędkości to robi się nieco niebezpiecznie, ale wiadomo - nie jest to sportowy sedan. Przy większych prędkościach (120km/h) nie mogę się też pozbyć wrażenia, że autko "wężykuje".
4,0
~Tomek
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.3 16v Multijet 90KM 66kW
Jeżdżę od nowości po Wrocławiu (w kwietniu 3 lata minie), a tu kostka zamiast asfaltu, dziura na dziurze, a ja ostatnio z ciekawości wjechałem na trzepaki, i co się okazało ok.80% skuteczności amortyzatora na każdym kole, to też nie :)
4,0
~Piotr
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 77KM 57kW
Układ jezdny jak w małym samochodzie. Podczas nagłej zmiany kierunku jazdy potrafi zarzucić tyłem. Nie powiedziałbym złego słowa gdyby nie potwornie głośna praca zawieszenie. Stukanie, pukanie. Serwis twierdzi, że tak ma być.
Fiat Punto Punto Evo