Szukaj

Lista ocen Fiat Scudo II Kombi (10) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~gti autohandel
Fiat Scudo II
Kombi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
sama przyjemnośc prowadzenie tego autka ,jedzie się jak osobówką ,manewry przy czujnikach cofania to łatwizna ,zawieszenie miekkie i przyjemne tylko uzależnione od cisnienia w oponach i tak na pusto aby komfort jazdy był super to przód 2.6 tył 2.7 z załadunkiem gdzie autko prowadzi się naprawde rewelacyjnie i nie ma problemu jechac z 1,5 tony na pace 150 km/h cisnienie max podane na naklejce na drzwiach ,tak wiec czekają na częst wizyty na cpn...
5,0
~zeus1979@gmail.com
Fiat Scudo II
Kombi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Auto prowadzi się naprawdę bardzo dobrze, zakręty można pokonywać z dużymi prędkościami przy poczuciu pewności prowadzenia. Byłem bardzo bardzo pozytywnie zaskoczony gdy pierwszy raz śmigałem po zakrętach z większymi prędkościami.
4,0
~Rysiek
Fiat Scudo II
Kombi 2.0 MultiJet Power 136KM 100kW
coś stuka w zawieszeniu muszę jechać na service ale ogólnie to dobrze/ Po 30000 km (na gwarancjioczywiście) wymiana wahaczy przednich i stabilizatora. 45000km od ostatniej naprawy narazie spokój nic się nie dzieje
5,0
~caller@wp.pl
Fiat Scudo II
Kombi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Trzyma się pewnie drogi i dobrze pokonuje zakręty, trochę twarde zawieszenie jak się jedzie na pusto, ale po załadowaniu z 500kg jest super, nie czuje się nierówności drogi i uciążliwych garbów.
4,0
~elhem2op.pl
Fiat Scudo II
Kombi 2.0 MultiJet Power 136KM 100kW
pusty samochód trochę podskakuje na nierównościach, ale ogólnie jak twarda osobówka, nie przechyla się w zakretach. Na dobrej drodze (jak sie trafi) 180km/h i jest jeszcze zapas mocy. niesamowite :-)
2,0
~avalon.vip@interia.pl
Fiat Scudo II
Kombi 1.6 MultiJet 90KM 66kW
Zawieszenie \"sypie\" się namiętnie. Koszt wymiany głupiego sworznia wachacza to koszmar (trzeba wymienić cały wachacz , dostępny tylko w serwisie) - ok. 700 zł.
1,0
~wzgt100@gmail.com
Fiat Scudo II
Kombi 1.6 MultiJet 90KM 66kW
90 000 km i 3 razy wymieniane wahacze przód, raz stabilizator - i dalej się wszystko tłucze. Przekładnia kierownicza rozciekła się po 90000 km
4,0
~l
Fiat Scudo II
Kombi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Trzyma się całkiem dobrze i hamuje dobrze. Dwa razy wymieniali mnie zawieszenie przednie i nadal coś stuka.
5,0
~Wiktor
Fiat Scudo II
Kombi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Nic nie stuka, nie puka. Ładnie trzyma się zakrętów.
2,0
~Ropdendi
Fiat Scudo II
Kombi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Bardzo twardy i sztywny samochód.
Fiat Scudo II Kombi