Szukaj

Lista ocen Fiat Tempra Sedan (136) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 136 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mikołaj
Fiat Tempra
Sedan 1.6 i.e. 90KM 66kW
Dobry komfort, bardzo przyzwoite prowadzenie. Na górskich, krętych drogach sprawdza się dobrze. Niestety dość szybko się zużywa - trzeba uważać na zamienniki wahaczy przednich (b.szybko padają sworznie-trzeba wymieniać cały wahacz), lepiej chyba brać oryginały podobno obniżyli ceny o ok.1/3. osobiście ostatnio mam problem z tylnymi amortyzatorami, zbyt szybko straciły współczynnik przyczepności...
2,0
~andrzej406@gazeta.pl
Fiat Tempra
Sedan 1.6 i.e. 90KM 66kW
wszystko tłucze,łożyska przód 100000 wytrzymują,amortyzatory 50000,warto na tył założyć sachsy na 660000 raz tylko zmieniane były super, o pękających sprężynach nie wspominam. złe rozwiązanie wachaczy tylnych jeśli chodzi onasze drogi.Wytrzymują 50000 regenerowane jeśli nie przetrzyma się ich dłużej bo wtedy trzeba kupić nowy a to już jest duży koszt.
4,0
~unknown
Fiat Tempra
Sedan 1.6 86KM 63kW
nie narzekam, zakręty może brać dość spox, choć przy większych prędkościach jak ktoś lubi się bawić :-) trzeba wyczuć by autko zbytnio nie odskoczyło; ma tendencje do zarzucania tyłkiem :-) czasem to wada, czasem zaleta :-) dużo też zależy od jakości opon, bo w sumie standardowe kółka nie za szerokie, to choć gumy muszą być OK.
4,0
~kro2000@o2.pl
Fiat Tempra
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
Miękki. Dziury wybiera dobrze, ale w zakrętach przy dużych szybkościach lubi się pochylić na bok. Ja mam hak holowniczy i czasami na jakieś extra dziurze (mowa o jeździe manewrowej po lokalnych wzgórzach parkingowych) zdarzy mi się walnąć hakiem w ziemię. Ogólnie komfortowy ma zawiech:]
4,0
~artur_rz
Fiat Tempra
Sedan 1.6 i.e. 75KM 55kW
Wegług mnie przynajmniej dobry. W zakręty można spokojnie wchodzić przy w miare dużych prędkościach. Auto nie kołysze się przy szybkich zmianach pasu ruchu. Choć przy ostrym hamowaniu da się zauważyć, że samochód "nurkuje"(przy bardzo ostrym hamowaniu).
3,0
~kamker
Fiat Tempra
Sedan 1.6 i.e. 90KM 66kW
średni ze względu na masę samochodu w zakrętach za duże przechyły to samochód tylko dla wygody a nie szaleństwa na drogach, w miarę wysokie zawieszenie jak na zwykłą osobówkę pozwalało na jazdę po szosie
5,0
~wickretowicz
Fiat Tempra
Sedan 1.6 i.e. 90KM 66kW
Samochód świetnie się trzyma. W zakrętach prowadzi się bardzo pewnie mimo iż najwolniej nie jeżdżę. Precyzyjny układ kierowniczy. Mimo to jest dość komfortowy (o niebo lepiej niż golf III)
4,0
~klosz007@poczta.onet.pl
Fiat Tempra
Sedan 1.6 i.e. 90KM 66kW
B. twarde zawieszenie - stanowczo nie na nasze dziurawe drogi. Za to dobrze się prowadzi przy dużych prędkościach poza miastami, gdzie drogi są lepsze. Mało trwałe silentbloki wahaczy przednich.
4,0
~miszko@konin.lm.pl
Fiat Tempra
Sedan 1.6 i.e. 90KM 66kW
Luzów nie ma w układzie kierowniczym pomimo 206 tys. km. Tylko mocowania od klocków chamulcowych sie poluzowały i na dziurach klocki "słychać" drżą, ale trzeba kupic nowe sruby do mocowania i bedzie ok....
2,0
~marko
Fiat Tempra
Sedan 1.9 TD 80KM 59kW
razwiazanie i trwałość jak to w fiacie, przednie wahacze do banii, czyli staliwny porządny wahacz bez możliwości wymiany sworzni - tylko w całości i orginał koszty i jeszcze raz koszty
Fiat Tempra Sedan