Szukaj

Lista ocen Fiat Tipo II Station Wagon (37) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Paweł 34 lata
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 95KM 70kW
Do normalnej jazdy wystarczający. Aby jechać gwałtownie i sprawnie wyprzedzać trzeba redukować przełożenia i wysoko go kręcić. Podobno inni użytkownicy dolewają olej, w moim Tipo oleju nie dolewałem jeszcze. Wymieniam go co 10 000 km i bez dolewania . Silnik nawet przyjemnie brzmi na wysokich obrotach. Mógłby mniej palić przy prędkościach autostradowych ale tragedii nie ma. Przy spokojnej jeździe nawet go nie słychać. Spotkałem się z opiniami...
5,0
~Krzysztof
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 95KM 70kW
Auto sportowe to nie jest i nie będzie. Do spokojnego podrozowania wystarczy. Trzeba pamiętać o sprawdzaniu oleju co 1000 tys km. Wożę w bagażniku olej na tak zwane dolewki. Obecnie od zakupu w lutym przy przebiegu 18 tys a obecnie 25 tys km dolalem dwa razy po 150 ml. Pan w serwsie gdzie kupowałem olej mowil ze moze brac olej bo auto jezdzi po miescie. Sinik jest bardziej eksplatowany. Wspomniał tez ze wersje 95 km z gazem glownie taxi...
4,0
~MARCIN
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.6 E-Torq 110KM 81kW
To co brałem pod uwagę przy zakupie to prosty silnik benzynowy zaraz zostało założone LPG gdyż jeżdżę na gazie już wiele lat i ogólnie polecam. Zalety silnika - prosta konstrukcja, cicho pracuje. Wady - 1.6L - 110 KM to nie jest pocisk jak coś to trzeba kręcić przy wyprzedzaniu, chociaż 80% mocy silnik ma już przy niskich obrotach - moment obrotowy to 152Nm przy 4500 obr./min. Druga taka niby wada to spalanie ale ja mam LPG nie ma tragedii.
5,0
~Patryk
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 T-Jet 120KM 88kW
Moc nie jest duża, natomiast przyspieszenie zadowalające jak na poruszanie się polskich drogach. Silnik pracuje równo na biegu jałowym. Zauważalna jest zdecydowanie przerwa w przyroście mocy przy ok 2,5 tyś obrotów. Dzieje się tak przy średnim wciśnięciu pedału gazu. Przez większość czasu jest to niezauważalne. Spalanie średnie 10l gazu na 100km uznaję za przyzwoite.
5,0
~Kammmor
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 95KM 70kW
Prosty i nieskomplikowany silnik, moc wystarczająca do tego samochodu, ale szału nie ma. Dopiero powyżej 3-4 tys. obrotów zaczyna wyrywać do przodu i wydaje przy tym bardzo przyjemny dźwięk. Silnik całkowicie wystarczający dla spokojnego kierowcy. Jeśli komuś zależy na mocniejszych wrażeniach, a nie boi się turbiny i dwumasy to lepiej brać T-jeta 120KM.
4,0
~Kuba
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 95KM 70kW
Wcześniej miałem 133KM teraz tylko 95 - jak ktoś ma na dopłatę 6 tys. to niech bierze T-Jet 120KM. Silnik na niskich obrotach cichy - głośniej są opony, przy 4000 RPM wiadomo - głośniej, ale zdrady nie ma - przy 140 km/h można słuchać muzyki bez obawy o utratę słuchu
5,0
~adam_bednarczyk
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 T-Jet LPG 120KM 88kW
Silnik elastyczny, dynamiczny, zbiera się od najniższych obrotów. O awaryjności trudno się wypowiadać po przejechaniu 2tys. km. Pomimo małej pojemności generuje całkiem przyjemny dźwięk przy wyższych obrotach (co prawda do V6 w poprzednim aucie ma się nijak, ale nie ma tragedii)
5,0
~horilka
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 T-Jet 120KM 88kW
Daje radę, 120 KM, pozwala na dynamiczną jazdę zarówno w mieście, jak i autostradzie. W salonie ostrzegali, że może być ubytek oleju po pierwszym tysiącu, ze względu na turbinę, ale jest OK. Turbina bardzo cicha, nie czuć dziury turbo.
5,0
~felixwawa
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 T-Jet LPG 120KM 88kW
Silnik chodzi dobrze , MIałem kłopoty z błędem ciśnienia na listwie zasilającej gazem , ale samo mu przeszło, prawdopodobnie niekontakt na stykach . W zasadzie można by ten czujnik wymienić bo koszty miniMALNE ( 60 -70 ZŁ)
4,0
~Arek
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 95KM 70kW
Brakuje trochę mocy na trasie, przy wyprzedzaniu najlepiej zbić o min. dwa biegi, wtedy jest się nawet czym napędzić. W mieście jeździ się płynnie bez zamulania - do 70-80km/h auto jest całkiem dynamiczne w mieście jak na 95KM.
Fiat Tipo II Station Wagon