Szukaj

Lista ocen Fiat Ulysse I (23) - Silnik

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~andreejj@wp.pl
Fiat Ulysse I
Van 1.9 TD 90KM 66kW
stara,sprawdzona,a przez to trwala jednostka rodem z PSA o mocy 66 kw ma co robic z tak ciezkim pojazdem.bardzo slabe przyspieszenie od 0 do 100 przez co pojazd mniej nadaje sie do miasta a bardziej na trase,zwłaszcza na autostrade gdzie dzieki wysokiemu momentowi silnika mozna bezstresowo jechac ok 130 140 km/h.Predkosc maksymalna jaka udalo mi sie osiagnac to 160 km/h ale taka jazda okupiona jest wysokim zuzyciem cennego paliwa pewnie nawet...
5,0
~Jarecki
Fiat Ulysse I
Van 1.9 TD 90KM 66kW
Silnik 1,9TD z pośrednim wtryskim do komory wirowej - niektórzy powiedzą archaizm ale w prostocie (archaiźmie) a co za tym idzie w niezawodności tkwi jego siła, silnik to tak naprawdę oczywiście Francuz z PSA i zdaniem mechaników jest to jeden z ostatnich długowiecznych i bezproblemowych silników diesla. Nie jest również wrażliwy na złą jakość paliw (a z tym to u nas różnie, ale ja i tak zawsze staram się tankować na tym samym SHELL-u lub...
4,0
~[Adam
Fiat Ulysse I
Van 2.0 132KM 97kW
Cichy,bardzo elastyczny,jedynie przy ruszaniu potrzebuje ciut wiecej gazu,ale np,na 1biegu jak prawie zaden benzyniak ze spokojem sunie pod goreczke na wolnych obrotach.132koniki moze to nie jest max wypas,ale radzi sobie niezle,dynamiczny wystarczajaco,jak na niedrogie auto rodzinne.Nie buntuje sie przy redukcji z 5ki na 3ke ,tylko daje kopa i jest czym wyprzedzic.Ogolem silnik bdb.
4,0
~Wojciech
Fiat Ulysse I
Van 2.1 TD 109KM 80kW
Jak jest zimny strasznie klekocze, ale pozniej lepiej niz słynne vag-owskie tdi-ki. Elastycznosc, dynami- rewelacja. Auto ~1,6 tony potrafi zdziwić nie jedno auto na drodze. Oczywiscie mam na mysli jak jest juz w ruchu, bo 1 i 2 bieg są strasznie krotkie. Od 80 do 140 ciagnie niesamowicie. 180 nie stanowi dla niego problemu
4,0
~adi1k@vp.pl
Fiat Ulysse I
Van 1.9 TD 90KM 66kW
Miałem już kilka diesli różnych marek ale ten 1,9Td koncernu PSA. mile mnie zaskoczył,zapala w największe mrozy bez zająknięcia. Elastyczny o wystarczającej mocy 90koników bardzo fajnie radzi sobie z tak ciężką Furą .Nie skomplikowany dopracowany starszy model diesla który nie sprawia kłopotów.
5,0
~husky
Fiat Ulysse I
Van 2.0 JTD 109KM 80kW
Silnik typu RHZ jest typową konstrukcją koncernu PSA - jest to doładowany turbodiesel typu Common Rail, o mocy 109 kM - jak na tą budę jest to dokładnie w sam raz. Moment już od 1750 obr ,cicha praca, fabryczny dogrzewacz silnika typu Webasto, łatwo się rozkręca słowem same plusy !
5,0
~Duch Dziadka
Fiat Ulysse I
Van 2.0 JTD 109KM 80kW
Rewelacja...naprawde, prawie dwu tonowy samochód pali okolo 9 litrow ropy a na trasie po autostradach potrafi zejsc nawet do 7 litrow, cichy dobrze pracujacy, bezpreoblemowy elstayczny choc moze torszke za slaby ale gdy trzeba wyprzedzic potrafi tez przyspieszyc
4,0
~Michał
Fiat Ulysse I
Van 2.0 121KM 89kW
Jak na sporą masę silnik okazuje się wystarczająco dynamiczny, nawet z instalacją gazową. Zaskakuje również cichą pracą i stosunkowo niedużym zużyciem paliwa (LPG). Co do trwałości nie mam na tą chwilę zastrzeżeń.
4,0
~Darek
Fiat Ulysse I
Van 1.9 TD 90KM 66kW
Silnik citroena taki jak w polonezie tylko ze z turbiną, jak dla mnie troszkę za słaby na to auto, dość głośny - charakterystyczne klekotanie jednak wewnątrz auta jest stosunkowo cicho. Ponoć długowieczny
Dziennik kosztów dla Fiat Ulysse I
Średni koszt przejechania 100 km
1,00 zł
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~ksuwala@op.pl
Fiat Ulysse I
Van 2.0 JTD 109KM 80kW
ten silnik zawiódł mnie nawet serwis ręce rozkłada każdy mówi coś innego żaden elektronik nie chce podjać sie naprawy słyszy fiat i ucieka
Fiat Ulysse I