Szukaj

Lista ocen Fiat Uno II (503) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 649 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~migol@zlotynet.crowley.pl
Fiat Uno II
Hatchback 1.0 i.e 45KM 33kW
Tarcze hamulcowe wymieniane przy 102 000 Km Amortyzatory przednie nowe od nowości nie wymieniane ale już by się przydało to zrobić tył wymieniany trzy krotnie przy 30k Km przy 60k KM i dopiero teraz 102 000 KM z czego wynika że na początku dawali słabe amory teraz kupiłem lepsze wytrzymują bez problemu dwa lata i około 60k Km ( dwa lata minimum ) klocki lukasy jeżdża długo bocha miękie wymienia się po 20k KM Sprężynki tył też wymieniałem ale...
3,0
~Nolan
Fiat Uno II
Hatchback 0.9 39KM 29kW
Zawieszenie w miarę komfortowe, wystarczające do wygodnego przemieszczania się, podobnie jak silnik nie nadaje się do dynamicznej jazdy (trochę przechyla się na ostro pokonywanych zakrętach). Po prostu ten samochód służy do przemieszczania się a nie rajdów. Uniaczek nie ma dużej ładowności więc przy obciążeniu zawieszenie szybko \"siada\". Tak na marginesie jak ktoś ma opony o szerokości 135R13 to dla swojego bezpieczeństwa niech od razu je...
3,0
~Robqueent
Fiat Uno II
Hatchback 1.0 i.e 45KM 33kW
Jest straszny... hamulce to makabra!!! dosłownie... najdalej nim pojechałem 50 km od swojej posiadłości i co się stało z hamulcami!?! zacisnęły się po lewej stronie i zaczęły się kopcić... musiałem powoli jakoś jeszcze wrucić... okazało się że tylko po jednej stronie się zaciskały. Ja nie wyczułem tego ponieważ bardzo o niego dbałem i jeżdziłem ekonomicznie a on mi tu tak dziękuje. Wymieniłem na nowe tarcze, klocki i kazałem o ustawienie...
3,0
~kusitofu
Fiat Uno II
Hatchback 1.0 i.e 45KM 33kW
rewelacja to to nie jest ale źle też nie, a jak coś już nawali to części tanie nawet w ASO. Wspomagania brak ale i tak lekko się kreci kierownikiem. Po zakupie w lutym od razu wymienilem tylne amortyzatory i hamulce tylne oraz naprawilem reczny. Koszt czesci ( sredniej/dobrej klasy) wraz z robocizna 400 zł. Ostatnio wyminlem wahacz kompletny choc do wymiany byl tylko sworzen :) i uszczelke pod deklem zaworów ( za wsio z robota w ASO Fiata 220...
4,0
~pawka
Fiat Uno II
Hatchback 1.0 i.e 45KM 33kW
Znów dobrze. Samochód wysoki przez co podatny na boczne podmuchy wiatru, jednak.... Zadziwiająco dobrze reaguje na ruchy kierownicą. Sprawnie pokonuje zakręty. Polecam zamianę opon z seryjnych 135 na 155 albo chociaż na 145 - choć więcej samochód pali to bezpieczeństwo lepsze. Samochód bez wspomagania ale jego lekkość nie sprawia problemów przy parkowaniu. Również bez wspomagania wyraźniej lepiej jeździ się w trasie - wiemy przynajmniej gdzie...
4,0
~Paweł
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Układ jezdny jest w porządku. Trochę miękki, więc przy gwałtownych manewrach buja autem - ale to przecież nie sportowy samochód a zwykłe wozidło. Nawet dziurawe polskie drogi nie są mu zbyt straszne. Do tej pory wymieniłem tylko tylne amortyzatory i jeden wahacz przedni. Jak na przejechane 80 tys. km to nie najgorzej. Przy 130 tys. nei ma ządnych luzów ani dziwnych odgłosów z zawieszenia. Moja ocena - uczciwe 4 - biorąc pod uwagę rocznik...
3,0
~rkowalski@interia.eu
Fiat Uno II
Hatchback 0.9 39KM 29kW
Pojazd na prostej drodze prowadzi się komfortowo. Trzeba uważać z zakrętami bo sprawia wrażenie lekko niestabilnego. Karoseria mocno przechyla się na boki. Na razie zawieszenie sprawuje się nieźle pomimo złego stanu technicznego naszych dróg. Brak luzów w elementach metalowo-gumowych i w układzie kierowniczym. Siadają tylne amortyzatory. Zauważyłem na nich ślady wycieków. Układ kierowniczy bez wspomagania co daje się we znaki przy manewrach na...
3,0
~Artur z Uno
Fiat Uno II
Hatchback 1.0 i.e 45KM 33kW
W 1.0 brak fabrycznego stabilizatora - montaż takowego od 1.4 lub diesla baaardzo poprawia prowadzenia na złych drogach i zakrętach. Ogólnie zawieszenie przęciętne - wymiary auta sprawiają że czuć każdą dziure, wyrwę czy tory tramwajowe. Trzeba się z tym pogodzić i tyle. Trwałość bardzo przeciętna - amorki, wahacze czy przekładnia kierownicza to elementy które bardzo często podlegają wymianie przed przebiegiem 200 tys. km.
4,0
~prosportkarol@poczta.fm
Fiat Uno II
Hatchback 0.9 39KM 29kW
Prosta konstrukcja=łatwe naprawy=tanie części=niski komfort czyli coś za coś. Ale do jakiego samochodu oprócz uno można kupić kompletny wachacz ze sworzniem zwrotnicy i silentblokami za 60 zł? Wbrew pozorom jeśli pamięta się że uno to nie czołg to zawieszenie może być trwałe. U mnie po 113 tys km wciąż zawieszenie nie potrzebyje naprawy. Przy ostrym pokonywaniu zakrętów na dużej prędkości tył ma skłonność do ucieczki na zewnątrz

Usterki Fiat Uno II

Liczba wpisów: 28

Fiat Uno II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Cossi23
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Układ jezdny Uniacza oceniam dobrze. Kierownica pozbawiona wspomagania daje dobre wyczucie drogi, choć wymaga użycia siły i refleksu na parkingach, bądź rondach. Auto obciążone wyłącznie kierowcą jest sztywne i mocno podskakuje na wybojach, natomiast obciążone kompletem pasażerów potrafi na ciasnych zakrętach mocno się przechylać, doprowadzając nawet do obcierania tylnej opony o przewód paliwowy.
Fiat Uno II