Szukaj

Lista ocen Ford C-MAX I (52) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kris
Ford C-MAX I
Minivan 1.8 Duratec Flexi Fuel 125KM 92kW
Jedna dziura w nadkolu. Reszta to raczej sprawy eksploatacyjne, ale mogły zajść później: łożysko sprzęgła przy 80 kkm - wymiana całego (1700pln), bo mi się śpieszyło..., regeneracja zawieszenia z tyłu przy 130 kkm (1700pln) - nie było jeszcze konieczności, ale wolę zadbany samochód..., łożysko półosi prawej przy skrzyni biegów przy 140 kkm (może 200-300pln), regeneracja alternatora przy 160 kkm (400-500pln), dwa razy akumulator (Motorcraft - 7...
3,0
~Mazur
Ford C-MAX I
Minivan 2.0 TDCi 140KM 103kW
Samochód kupiłem po jakimś francmanie i wciąż nie doprowadziłem go do porządku mimo, że bardzo się staram:) Z tematów upierdliwych: - "skrzypiące" uszczelki drzwi (ponoć popularne), - trzeszczące plastiki w środku, - przetarcie się izolacji na kablu czujnika wstecznego biegu skutkujące zwarciem i przepalaniem bezpiecznika, - denerwujący stukot w tylnej części pojazdu - nie mogę go pokonać - wszystkie elementy zawieszenia sprawdzone i...
4,0
~dejacek
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 109KM 80kW
turbina chyba puszcza trochę oleju i wydmuchuje go z rury nad alternatorem. Po regeneracji turbo jest to samo. Nie wiem może ciągnie z odmy. Trzeba z tym walczyć bo powoduje zaolejenie i awarię alternatora. Pomaga Dimer i woda. Jeżdżę z tym parę lat, oleju nie dolewam a jak mawiają- nie swędzi to nie drapać. Można zmienić ale ten kawałek plastiku kosztuje ponad 300 i zapewne długo nie wytrzyma
3,0
~Łukasz
Ford C-MAX I
Minivan 1.8 Duratec 125KM 92kW
Staram się by wóz był w pełni sprawny technicznie. To,co robiłem przez te 100 000 które nim zrobiłem, to czysta eksploatacja- klocki, tarcze, amory, sworznie, tulejki, końcówki drążka kierowniczego, końcówki stabilizatora, tłumik, świece, cewki, zawór podciśnienia, przegub, łożysko z piastą, olej, płyny, filtry... Ceny naprawdę przystępne
2,0
~Marcin
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 109KM 80kW
Wnętrze skrzypi doprowadzając mnie do szału. I nie jest to jeden element, skrzypi wszędzie, z każdej strony dobiegają jakieś drażniące dźwięki a już klasą samą dla siebie są uszczelki drzwi. Na początku próbowałem eliminować te skrzypienia ale jest tego tak dużo, że od dłuższego czasu stosuję zasadę: jak znowu coś skrzypi robię głośniej radio.
4,0
~Jacob81
Ford C-MAX I
Minivan 2.0 TDCi 140KM 103kW
Auto zakupiłem z przebiegiem 64tys KM obecnie ma 92tyś KM w tym czasie zepsuł mi się: - przycisk hamulca ręcznego (nie trzymał dźwigni w górnej pozycji), - zaczął szwankować czujnik cofania nie zawsze załącza światło wsteczne i czujniki cofania, To by było na tyle
4,0
~Olsztyniak
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 109KM 80kW
Problem z wybierakiem biegów, no ale to nie nowe auto , a i przebieg spory więc ma prawo. Podobno kwestia wyregulowania, ale ja myślę że czas na nowy. W serwisie ok 700 zł za kawałek plastiku z sprężyną...zgroza.. Alegro już za 120 można mieć cacy.
5,0
~staszek
Ford C-MAX I
Minivan 2.0 Duratec 145KM 107kW
W ciągu 10 lat -padł akumulator (od nowości słuzył 9 lat) alternator,regeneracji wymagała maglownica,padła pompka spryskiwaczy i silniczki poziomujące reflektory.O eksploatacji -jak wahacze,amorki,hamulce nie ma co pisac-wiadomo.
3,0
~el_talento
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 Duratec 105KM 77kW
Denerwuje nieco co jakiś czas występujący "check" spowodowany błędem czujnika położenia wałka rozrządu. Po konsultacji w ASO - jeżdżę już na trzecim czujniku a problem jak był - tak jest. Ten typ tak ma - odpowiedź mechanika.
Dziennik kosztów dla Ford C-MAX I
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,0
l/100km
8,8
l/100km
11,0
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Ckk
Ford C-MAX I
Minivan 2.0 TDCi 140KM 103kW
Zaśniedziała "kostka" od wentylatora chłodnicy. Wybity łącznik stabilizatora - tył (polskie drogi - echh) Niedziałający mikro styk od klapy bagażnika - otwieranie tylko z kluczyka (mechanicznie lub elektronicznie)
Ford C-MAX I