Szukaj

Lista ocen Ford C-MAX I (47) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 63 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mazur
Ford C-MAX I
Minivan 2.0 TDCi 140KM 103kW
Zaniedbane zawieszenie kosztowało mnie sporo, ale liczyłem się z tym kupując auto. Po opanowaniu tematu jest ok. - lekko na moim zdrowiu odbił się temat uszkodzenia w trakcie jazdy tzw. listwy paliwowej - wężyka łączącego wtryski - zaczął przeciekać przez co straciłem prawie 0,25 baku paliwa oraz musiałem po naprawie przeprowadzić mycie silnika bo odór paliwa był nie do wytrzymania. Koszt tego badziewia to 350 zł + 150 wymiana (Feu Vert...
3,0
~Tomek7901
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 109KM 80kW
Auto kupilem z przebiegiem 67000, jedynym bardzo slabym punktem sa wtryskiwacze. Naprawiane mialem je dotychczas 4 razy , z czego dwa unieruchomily auto na autostradzie poniewaz zapchal sie dfp.Naprawiam w serwisie Bosch,koszt naprawy czyli wymiana koncowek niby czyszczenie itp to 4.000 zl (tyle co nowe).Mieszkam w niemczech i tankuje na dobrych stacjach,takze zla jakosc paliwa odpada.Wiec albo serwis do d.... moze nie wyczyszczone porzadnie ?...
1,0
~Cmax
Ford C-MAX I
Minivan 1.8 Duratec 125KM 92kW
W pierwszym roku co miesiac wizyta w ASO. Pierwsza awaria (nie odpalał) przy 50 km na liczniku.I tak bez przerwy. Przez 3,5 roku uzytkowania zaliczyl lawete 5 razy. Chetnie pozyczalem go kumplom, majac nadzieje, ze ktorys go w koncu skasuje. Niestety nie udalo sie. Po 50kkm bral olej. Kiepskie hamulce. Po przesiadce z Mazdy malo nie wjechalem w tylek innego auta przy pierwszej jezdzie.
1,0
~Marcin
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 109KM 80kW
I tu zaczyna się najlepsze. Nigdy nie miałem tak awaryjnego samochodu. Osprzęt silnika sypie się dramatycznie, a auto ma zaledwie 138 tys przebiegu. Mam go 3 lata i już naprawiałem filtr cząstek stałych, turbinę, zawór EGR i katalizator. Inne sprawy to normalne naprawy eksploatacyjne typu amortyzatory czy klocki. Ale silnik... horror. Nigdy więcej turbodiesla!
4,0
~Jacob81
Ford C-MAX I
Minivan 2.0 TDCi 140KM 103kW
Zepsuł mi się alternator po części z mojej winy bo zignorowałem komunikat komputera pokładowego prawdopodobnie padła dioda prostownicza, jeździłem do oporu w wyniku czego spaliłem całą płytkę sterującą koszt naprawy wyniósł 350zł z robocizną więc nie było tragedii.
5,0
~zbyszko22
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 109KM 80kW
Jeszcze mnie nie zawiódł,może wynika to z tego że kiedy go kupowałem miał bardzo mały przebieg(40 000km),sprawdza się w trasie(ok.70% jazdy)jak i w mieście.Dbam o niego,jest to moje narzędzie pracy,to i on stara się nie sprawiać kłopotów.
5,0
~longlong
Ford C-MAX I
Minivan 2.0 TDCi 140KM 103kW
z poważnych to dwumasa strzeliła, alternator dostał zwarcia i unieruchomiło auto, na szczęście ogarnąłem to odłączając alternator i awaryjnie zajechałem do domu, fajnie się jechało i patrzyło jak powoli rzeczy przestają działać
2,0
~sohff
Ford C-MAX I
Minivan 2.0 TDCi 140KM 103kW
Niestety przy przebiegu 160 tyś km musiałem wymienić skrzynię biegów ponieważ stara po prostu się rozpadła. Do tego wymiana zaworu EGR i kila mniejszych usterek. W przeciągu niecałych dwóch lat wydałem na naprawy dość spora sumkę.
4,0
~Polin16
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 95KM 70kW
Silnik gasł podczas jazdy, po zatrzymaniu i odczekani zapalał i jechał dalej, kilkukrotne wizyty u mechanika nic nie pomogły, aż do momentu kiedy odkręcił i sprawdził wtryski, nie powinno a pomogło i od tej pory chodzi, że aż miło.
5,0
~Adioos
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 Duratec 105KM 77kW
Przez rok wymienione zostały tylko olej wraz z filtrami, no i teraz ta maglownica jednak uważam, że gdyby nie styl jazdy oraz słaby stan dróg w moim mieście to ten problem nie wyszedł by tak szybko.
Ford C-MAX I