Szukaj

Lista ocen Ford C-MAX I (71) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mazur
Ford C-MAX I
Minivan 2.0 TDCi 140KM 103kW
Auto jeździ fajnie i jest przewidywalne. Skomplikowanie tylnego zawieszenia i konieczność wymiany wahaczy dolnych tylnego zawieszenia przy regulacji kąta pochylenia koła to za to niefajna niespodzianka przy naprawach i regulacjach. Mnie osobiście denerwuje negatyw kół tylnych (ustawienie kół pod kątem /-\ względem nadwozia) ale z pomiarów geometrii wychodzi, że tak jest ok. Minusem dla mnie jest duża liczba elementów składowych całego tylnego...
5,0
~oskar.italia@gmail.com
Ford C-MAX I
Minivan 2.0 TDCi 140KM 103kW
Moja wersja to Ford Focus C MAX z 2003 roku, niestety na liście nie ma tego modelu, admnistrator serwisu się nie spisał. Natomiast mój model dodatkowo posiada Sport Pack, czyli sportowe zawieszenie prosto od Forda z 17" felgami i inaczej ustawioną geometrią kół. Pięknie się jeździ takim autkiem. Natomiast opony z tyłu się nierówno zużywają i zalecam przekłądanie ich co 15000km z prawego koła na lewe, przy takim zawieszeniu to nawet wskazane w...
4,0
~Rdz
Ford C-MAX I
Minivan 1.8 TDCi 115KM 85kW
W fordach tak już jest, że ukłąd jezdny jest bardzo dobry. Nie inaczej jest w LF. Jedzie bardzo poprawnie, pewnie pokonuje zakręty, nie rzuca autem na nierównościach nawet szybko pokonywanych, a dodatkowo pewnie wybiera nierówności. Ale mam odczucie, że w PLF mimo wszystko było jeszcze lepiej. Na uwagę zasługuje również fakt, że zawieszenie zasługuje na pochwałę pod względem trwałości. Jest solidne. I ciche.
5,0
~DBG
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 95KM 70kW
Bardzo lubię zawieszenie forda. Precyzyjne i genialne w zakrętach. Zona trochę narzekała na mdłości przy ostrych zakrętach. Cóż, typowe niemieckie zawieszenie na autostrady. Bardzo żywotne podzespoły. Przy 240K km nadal oryginalne amortyzatory. Jedyne elementy zawieszenia wymienione przez ten czas to swożnie wahacza.
1,0
~crazy1982
Ford C-MAX I
Minivan 1.8 TDCi 115KM 85kW
Układ jezdny tragedia, na delikatnych nierównościach cały czas ściagą w lewo. Zrobione całe zawieszenie, nowy komplet opon, sprawdzane na felgach stalowych i aluminiowych bez większej różnicy. Diagności rozkładają ręcę. Osobiście uważam że to wina maglownicy, ale bez 100% pewności ciężko wyrzucić ponad 1000zł za wymianę.
5,0
~el_talento
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 Duratec 105KM 77kW
Bardzo dobre prowadzenie, świetne trzymanie drogi i doskonałe tłumienie nierówności. Wielowachaczowe zawieszenie, na którym zbudowany jest Focus C-max znalazło miejsce także w Volvo i Maździe 3. Do tego auta dostrojone niemal idealnie, może oprócz dość szybkiego zużywania się tulei - być może przez nasze drogi.
4,0
~przemek_kośka
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 109KM 80kW
Elektryczne wspomaganie odbiera bardzo dużo frajdy z jazdy ale spodoba się kobietom =) Wprawni kierowcy poczują jakby kierownica nie była połączona z kołami. Nie czuć tak auta, ale to nie przeszkadza. Zawieszenie naprawdę wygodne, dobrze wybiera, ale lepiej uważać na dziury, bo jest dość drogie w naprawach.
5,0
~Sławek
Ford C-MAX I
Minivan 2.0 TDCi 140KM 103kW
Focus to to nie jest, ale na oponach o rozmiarze 215/40/18 jedzie jak przyklejony do drogi. Na zimowych Yokohamach komfort jazdy jest na dużo wyższym poziomie. Generalnie jest bardzo przewidywalny, kierownica obraca się z delikatnym oporem(w menu mam opcję sport/komfort/normal - do wyboru).
4,0
~Olsztyniak
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 109KM 80kW
AUTO TRZYMA SIĘ DROGI SUPER.Mimo wysokości można poszaleć, trochę się przechyla a pozycja za kierownicą, dosć wysoka powoduję dyskomfort. Nierówności wybiera dobrze i komfortowo mimo niskich opon na alusach. Nie lubi krótkich wysokich progów.
Dziennik kosztów dla Ford C-MAX I
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,0
l/100km
8,8
l/100km
11,0
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Paweł
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 109KM 80kW
Pojawiły się stuki w zawieszeniu z przodu (ale nie ma żadnych luzów ) -to poducha amortyzatora przez potężną dziurę w jezdni. Tych bez żadnych luzów, jeszcze na orginalnych cześciach. wymieniłem tylko amorki-tył, zaczął się już kołysać na nierównościach.
Ford C-MAX I