Szukaj

Ocena kierowcy - Ford C-MAX II Minivan Facelifting

Grzesiek, 5 lat temu
Silnik 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford C-MAX II Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW 2015-2019 - Oceń swoje auto
4,79
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Super,idealnie pasuje do tego samochodu
Zawieszenie : W połączeniu z tym silnikiem rewelacja
5,0
Całokształt
Ogólnie oceniam autko bdb,wiadomo bardzo szybko brudząca tylna część auta ,daje lekki niesmak. Mialem wcześniej sedany. Wygodny,nie czuć dalekich tras. Polecam z tym silnikiem,bardzo dużo frajdy z jazdy,w polaczeniu z rewelacyjnym zawieszeniem i ukladem jezdnym,jak na ta klase samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek bardzo zrywny,wybrałem dlatego turbo,bo jezdzilem wolnossacymi wczesniej i trzeba było kręcić ,aby jechać. Tu praktycznie od samego dołu jedzie,dodatkowo zrobilem chip tuning ,wiec jest super. Spalanie min. mialem 5,8 z dystrybutora ,ale to bylo tylko raz ,i sie nie powtórzyło,wiec takie 6,2 mozna przyjac za min. Max spalił 10. Srednia z 22 tys.km ok 8,5l/100 km.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna,mogłyby 1 i 2 byc troche dłuzsze ,ale lewarek praktycznie sam wchodzi wiec można to wybaczyć
5,0
Układ jezdny
Uklad jezdny super,czuc auto,można w zakrętach sobie na więcej pozwolić
4,0
Karoseria
Ładna linia,nie wyglada na typowo tatusiowy samochód. Wiadomo ,tylna klapa z szyba bardzo siębrudzi w czasie deszczu,wiec daje 4
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc dobra,ale dałem 5 bo posiadam czujniki przód-tył i kamere. W bardzo ciasnych miejscach pomagają
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasiegu ręki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chlodzenie dobre,kratki z tyłu powoduja wiekszy komfort dla podróżujących na tylnych siedzeniach. Ogrzewanie też dobre
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu duzo miejsca,z tyłu troszke mniej,ale nie jest źle. Mowa o osobie 1.8m z przodu i z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Jest wystarczajaco ,jak na wysokosc samochodu . Powyzej 160 zaczyna sie robic glosniej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wiadomo,przeglad w aso,AC kosztuje,ale jest to wlasny wybór. Spalanie jest adekwatne do jazdy ,nie liczyłem na mniejsze
4,0
Stosunek jakość/cena
Wiadomo ,cena mogłaby byc mniejsza
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBoost 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford C-MAX II Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford C-MAX II Minivan Facelifting