Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Cougar

zibi, 14 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 131KM 96kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 143 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford Cougar 2.0 i 16V 131KM 96kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
3,15
26% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : auto bez jakiejkolwiek oznaki korozji,sylwetka naprawde prześliczna
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : skrzynia biegów
Zawieszenie : cena wachacza powala
Układ hamulcowy : rewelacja żadna
2,0
Całokształt
brak ogrzewania,głośna skrzynia biegów,zawieszenie daje popalić finansowo,wachacz-670zł sztuka,hamylce mimo naprawy nic nic nie lepsze,hałas gdzie nie spojrzysz,poza bryłą nadwozia która wrecz zachwyca to auto drogie w utrzymaniu,zawsze jakis problem,skarbonka.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik doskonały-mam tu na myśli bezawaryjność i ekonomiczność.Poza tym jak na ta masę to powiem krótko-\"muł\".W mieście można tym jechać na trasie duże problemy z wyprzedzaniem,byle jaki pasek w dieslu i jestes w tyle.Tak jak wspomniałem-MUł.Mimo to daje 5 za bezawaryjność.
2,0
Skrzynia biegów
Moja z początku sprawowała się świetnie.Obecnie jest troche lepiej jak bardzo żle.Biegi wchodzą przyzwoicie poza 3.Najgozej jest z hałasem.Na niskich obrotach hałasuje coś(łożyska najprawdopodobniej)nie miłożebnie.Koszt naprawy zapewne horendalny.Gdyby nie te szumy byłoby ok.Dodam że nie szarzuje autem i nie pale gum.
3,0
Układ jezdny
Jak na coupe tych rozmiarów to żadna rewelacja.Całe zawieszenie nowe oryginał motorcraft,mimo to spodziewałem się czegos więcej.Hamulce targiczne,też nowe.
Komfort
3,0
Widoczność
Rewelacji nie ma ale to kwestia przyzwyczajenia.Potem jest OK.
4,0
Ergonomia
poza radyjkiem i trzeszczącym tunelem do zaakceptowania,cieszy oko.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima działa bez zarzutu,cała reszta-makabra.Szyby zaparowane(szczególnie w deszczu)-dodam ze filtr kabinowy wymieniam co 4-5mcy tak dla św. spokoju;ogrzewania to auto praktycznie nie ma-nie znam przyczyny,zimą tragedia(temp. silnika w normie)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bez zastrzezeń.Mam 195cm i daje rade.Z tyłu siedziałem tylko raz i zapewne ostatni.Ale na coupe jest nie najgorzej.Jak bym chciał więcej miejsca to kupiłbym combi.Mnie nie przeszkadza zawsze siedze z przodu,a jak komus z tyłu za ciasno to zawsze moze uderzyć z buta.
2,0
Wyciszenie
Drzwi bez ramek fajnie sie prezentują,ale szum niesamowity,do tego opony i nie słyszysz własnych myśli.Hałasują zawiasy,uszczelki pod klapa bagażnika,nie wspomne o plastikach w kokpicie i pseudotunelu bo to podobno standard w tym aucie.Ogólnie dość głosno.Kaszana.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taką masę auto jest ekonomiczne,średnio 11.l lpg/100km(sekwencja BRC).Na długiej trasie można zejść do 7.5l(120-140km/h).Spalanie uważam za rewelację,jestem bardzo zadowolony.
4,0
Stosunek jakość/cena
kupić to nie problem 13-16tys,eksploatacja bardzo droga jak na 9-latka,ale za tą kase auto prezentuje sie nieprzecietnie,cieszy oko
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
migajaca kontrolka ręcznego,spalona żarówka,przepalone podswietlenia przełączników,na desce i drzwiach,siłowniki tylnej klapy
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie siadło,maglownica,skrzynia biegów,łożyska kół,ogrzewanie-nie wiedziec czemu?

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Cougar 2.0 i 16V 131KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,50 zł
9,3
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Cougar