Szukaj

Lista ocen Ford Cougar 2.5 i V6 24V 170KM 125kW 1998-2002 (43) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
Ford Cougar
Coupe 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
hmmm... na prostej bardzo dobrze, a w zakrętach czuć nienajlepsze wyważenie - wielki silnik z przodu, praktycznie na osi, napęd na przód, a tył lekki nie wpadłem jeszcze poslizg, nie poczułem podsterownosci, ale jeśli ktoś czuje auto, a w moim mniemaniu ja je czuję, to przy większych prędkościach wydaje się jakoby auto przez swoją dużą masę z przodu miało zaraz wylecieć z zakrętu, ale tak się nie dzieje... nawet na mokrym poza tym jest...
5,0
~halszka23@gmail.com
Ford Cougar
Coupe 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
Dlugi,szeroki i niski ( 4699/1780/1346).Płyta podłogowa, elementy zawieszenia i zespół napędowy zaczerpnięte z Mondeo,4 Kanalowy system ABS,hydrauliczny uklad hamulcowy,ASR-ale jest to samochod sportowy w pelnym tego slowa znaczeniu.Moj Cougar jest dodatkowo obnizony 30/30 + 17' Wolf felgi (Wolf Edition),co robi swoje.Trzyma sie drogi jak przynitowany-przyklejony to za malo powiedziane.Twarde,sportowe zawieszenie,precyzja prowadzenia nawet w...
5,0
~Czubi
Ford Cougar
Coupe 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
Sztywno ale nie za sztywno, miękko ale nie za miękko. Jak oni to zrobili?:) dzisiaj bez dodatkowej zmieniającej twardość zawieszenia elektroniki czegoś takiego by nie osiągneli. Do tego wyczulony układ sterowania, b.dobrze reagujący na ruchy i zachowania kierowcy. Trzeba się przyzwyczaić bo przy większych prędkościach w zakręcie trochę czuć odchyły, ale na pewno nie ma uczucia braku pewności.
5,0
~Samuel
Ford Cougar
Coupe 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
perfekcyjny układ jezdy, najlepszy samochód jakim jeździłem doskonałe połaczenie komfortu ze sportem, bardzo wygodnie, zawieszenie \"nie męczy\" a do tego świetnie trzyma się drogi, myślałem ze honda robi precyzyjnie ukl jezdne, ale prelude przy cougarze prowadzila sie \"delikatnie mowiąc\" chaotycznie i nie przewidywalnie, a w tym nawet predkości za bardzo nie czuc.
5,0
~Dren311
Ford Cougar
Coupe 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
W pełni niezależne zawieszenie zostało przejęte z mondeo st200, auto choć jest niezbyt miękkie, dobrze wybiera nierówności, przechyły na zakrętach niemal nie występują, a samochód dobrze trzyma się drogi. Jeśli przesadzimy, Cougar staje się lekko podsterowny. Hamulce są bardziej niż dobre - cztery wentylowane tarcze to rzadkość w samochodach dziesięcioletnich.
2,0
~marcinkowski
Ford Cougar
Coupe 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
nie ma co liczyc na jakies super trzymanie sie w aucie ktroe ma pod spodem mondeo. amory sa za miekkie, po jakims roku walnelo lozysko macpersona i przy skrecaniu sprezyna strzelala. Zrobilem to bo tanio a juz nie mam zamiaru ani zlotowki wlozyc w ten samochod. Poza tym rdzewieja gniazda amorow!
5,0
~Paweł omegga@irc.pl
Ford Cougar
Coupe 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
Jezeli uklad jezdny jest sprawny to trzyma sie drogi jak przyklejony. Minus za bardzo drogie wahacze przednie ktore padaja na potege na naszych drogach. Zasada jest taka ze jak ktos dba to ma a jak ktos ma w dupie to co sie dzieje z tulejami i wahaczami to lepiej niech sobie kupi TICO
4,0
~adam52@poczta.onet.pl
Ford Cougar
Coupe 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
Na moje potrzeby jest o.k. Jak na auto \"usportowione\" zawieszenie nie jest bardzo twarde. Drogi trzyma się dobrze, ale jeszcze nie wycisnąłem z niego max próbując go w zakrętach i na mokrej nawierzchni. Wydaje mi się jednak, że Calibra trzymała sie lepiej...
4,0
~Slivmaster
Ford Cougar
Coupe 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
Bardzo dobrze, skrętny, stabilny, wiele ułatwień w prowadzeniu autka. Jak na sportóweczkę, sztywne ale wygodny. Niski ale pod krawężnik sie podjedzie. Zakręty bez problemowo pokonuje. Daje 4 tylko dlatego ze merc mojego ojca z 80 roku ma jeszcze większy kąt skrętu :)
Dziennik kosztów dla Ford Cougar 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
10,3
l/100km
13,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Lai90
Ford Cougar
Coupe 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
Jeśli chodzi o jazdę sportową to super, na zakrętach auto nie pływa i świetnie trzyma się drogi, niestety komfort jazdy po polskich drogach pozostawia wiele do życzenia - jest dobrze, ale ani nie jest w pełni sportowy, ani nie jest w pełni komfortowy.
Ford Cougar