Szukaj

Lista ocen Ford Escort VI (214) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 331 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~pf
Ford Escort VI
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Lepiej jest napisac, że części są w miarę tanie. Ale psuję, a może raczej zużywa się dużo rzeczy, no cóż z takim przebiegiem i wiekiem ma prawo. Ale co by nie mówić przejechałem nim calą Polskę w poprzek od Przemyśla do Legnicy i w trasie mnie nie zawiódł. Co się psuję najczęściej zaiweszenie - ale naprawy nie są drogie. Uszczelka pod glowica chociaz to moja winna nie wymieniłem termostatu i sie przegrzał. Cieknąca chłodnica. Sparciałe węże....
3,0
~Michał Balogh baloon007@tlen.pl
Ford Escort VI
Hatchback 1.3 60KM 44kW
Podłużnice! W moim modelu kupując go 4 lata temu jedynym miejscem rdzy była własnie tylna częsc przy podłużnicach. Do roboty natychmiast niestety. Auto przez pewien czas sprawiało problemy z odpalaniem po nagrzaniu silnika. W momencie przekręcenia kluczyka dmuchawa się włączała lecz do silnika nie było wogóle przekazu. Jedyne co to kontrolki przygasały. Pomogł mały przekaźnik przy akumlatorze i działa jak malina za kazdym razem. Jak to w...
5,0
~Makler
Ford Escort VI
Kombi 1.4 73KM 54kW
Jestem naprawde pozytywnie zaskoczony, bo opinie o tym autku są takie sobie.. Z poważniejszych wymian: sprzęgło kpl co 70tyś. (Sachs z wymianą 450 zł), przekładnia kierownicza padła przy 250tyś. - wymiana na nową nie oryginalną (700zł), przy 250tyś. wymiana wahaczy kpl. (600zł z wyminą). Akumulator wymieniam co 4 lata.. Poza tym silnik krokowy i czujnik położenia przepustnicy (przy 250.000km), sonda lambda (przy 180.000km). Tak do 150tyś. były...
1,0
~Max_Kce
Ford Escort VI
Hatchback 1.3 60KM 44kW
moje auto przy 250000 w zasadzie jest w stanie agonalnym. Najważniejszych usterek: - wszechobecna korozja: progi, podwozie, karoseria. - silnik pije olej w b.dużych ilościach + wycieki - układ jezdny: wszystko stuka, puka, trzeszczy, masakra :( - sprzęgło - skrzynia biegów- wodziki - blokada hamulca prawego - hamulec ręczny - z elektrycznych w sumie nic, poza przełącznikiem zespolonym (spryskiwacze), no ale elektryki to w nim zbyt...
1,0
~boczek-86@tlen.pl
Ford Escort VI
Hatchback 1.4 71KM 52kW
z powaznych usterek to ; podluznice ktore gnija:( naprawa okolo 1000zl u blacharza, odpadajacy tlumik:( przyspawanie okolo 80zl jezeli nowy tlumik poczatkowy i koncowy to okolo 200 zl i 80 zamontowanie, wymiana reduktora przy gazie koszt 340 zl. ogolnie to studnia bez dna, caly czas cos wychodzi
4,0
~Seba
Ford Escort VI
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Ponoc silniki 1,8 TD forda sa bardzo wytrzymale i w miare niezawodne. Zrobilem swoim ponad 35 000 km i mnie nigdy (prawie) nie zawiodl. Oczywiscie trzeba bylo troche rzeczy zrobic, ale to normalne jak sie duzo jezdzi. U mnie najdrozsza naprawa byla wymiana calego ukladu wydechowego.
4,0
~ stepidar@interia.pl
Ford Escort VI
Hatchback 1.4 71KM 52kW
Wymieniałem: wydech, hamulce przód, rozrząd, pompa wody, pas klinowy, uszczelka pokrywy zaworów, końcówki drążków kierowniczych, akumulator (po 5latach) nigdy nie stanął w trasie, wszystkie te wymiany zdiagnozowane i usunięte przed awarią. Nadal nie wymaga uzupełniania oleju.
4,0
~mlody xr3
Ford Escort VI
Hatchback 1.8 i 16V 105KM 77kW
gdy rozwalilem skrzynie(a jezdze glownie po miescie w korkach i od czasu do czasu dostaje pozadnie po dupie)to przy okazi wymienilem sprzenglo przy przebiegu 220tys. zeby miec pozniej spokuj.a pozatym mnie nigdy jak na razie nie zawiodl a zrobilem nim kolo 70tys.
5,0
~FordFan
Ford Escort VI
Hatchback 1.4 71KM 52kW
Poważnych usterek brak. Żeby tak pozostało wymieniłem pasek rozrządu z napinaczem, oraz pasek klinowy. Cena oryginalnych części razem z robocizną 250 zł. Jak dla mnie rewelacja. Zaznaczę że wymiana nie była robiona w ASO tylko u sprawdzonego przez znajomych mechanika.

Usterki Ford Escort VI

Liczba wpisów: 30

Ford Escort VI – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~mexykanin500
Ford Escort VI
Hatchback 1.4 71KM 52kW
Od nowości bez jakichkolwiek poważnych napraw. Najpoważniejszą naprawą była wymiana diody w alternatorze i silnika krokowego, przez 17 lat. Oczywiście pomijam zawieszenie i hamulce, bo to są rzeczy, które się zużywają wraz z przejechanymi kilometrami.
Ford Escort VI