Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Hatchback (398) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 515 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Długoletni posiadacz forda escorta.
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Mam u siebie komplet amortyzatorów gazowych firmy SACHS - po 45 000km. 75% skuteczności. Samochód jedzie jakby przyklejony do drogi. Zimą czuję się bezpiecznie - mam rzadką wersję z ABS. Ciekawą rzeczą jest to, że jeżdżąc moim Fordem mam poczucie pełnej kontroli nad samochodem, zero luzów, przechyłów, bujania - tak w samochodzie czułem się tylko raz, gdy jechałem nowiutkim, prosto z salonu Peugeotem 207. Ale, że nie ma róży bez kolców, to mój...
5,0
~Duduś
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
To nie jest zawieszenie dla wujków lubiących francuskie samochody. Twardo jak w maluchu, ale o to właśnie chodzi. Na równym asfalcie (wbrew pozorom, trochę go przybywa w naszym pięknym kraju) pięknie wpisuje się w każdy zakręt. Nie trzeba nic poprawiać, żeby nim szybko jeździć, tylko trzeba mieć dobre opony i umieć operować lewą nogą na hamulcu. Wady - trzeba uważać na krawężnikach, bo jest bardzo nisko zawieszony jak na kompakta, ale dzięki...
5,0
~tough
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Może ta ocena jest nieco na wyrost, ale wpływa na nią doskonałe czucie auta. Powiedziałbym, że układ jezdny jest bardzo dobry. Faktycznie zawieszeni czasami dobija i pracuje głośno, hamulce są dalekie od ideału, sprzęgło pozastawia co nieco do życzenia, jednak kierowca wie dokładnie gdzie pojedzie samochód. Precyzyjnie wchodzi w zakręty, choć już w nich nie czuje się jak ryba w wodzie. Z dobrymi zimowymi oponami objechałem już po zakrętach...
4,0
~Vega
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Mam amortyzatory Bilstein z przelotem około 40 tyś km także trzyma się dobrze, gumki P 6000 - fajna zabawa z zakretami, polecam:) Jest troszkę twardy na nasze dziurkowate drogi, ale w zamian przyklejony i pewny na drodze. Trwałość zawieszenia nie wypada cudnie, o ile tył trzyma się bardzo dobrze, to przód szybko się kończy. U mnie wywala końcówki drązków, a zaczęło się jak zgiąłem wach/hacz i regularnie coś puka i stuka:(
5,0
~krasek82
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW
Tutaj jestem bardzo miło zaskoczony Truskawa super trzyma się drogi zarówno na prostej jak i na zakrętach, może to być zasługa krótszych niż standardowe sprężyn oraz niskiego profilu opon (50) ale w porównaniu z Alfą 146 muszę przyznać że Escort lepiej się prowadzi zwłaszcza w zakrętach, mój ojciec jeździ Volvo V40 i mój Escort na zakrętach zbytnio nie odstaje
2,0
~Hektor s.s.p@wp.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
ze względu na niższe zawieszenie w moim essim bardzo pewnie trzymam sie zakrętów, nawet przy pełnym obciążeniu i to jest jedyny plus. Niestety przy 200000 km praktycznie większość układu jest do wymiany. Koszta części oryginalnych są nieziemskie, a po roku funcjonowania, zamienniki już zaczynają szwankować. Ze względu na zawieszenie radze POWAŻNIE się zastanowić!!!
5,0
~Bartosz.
Ford Escort VII
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Auto bardzo dobrze trzyma sie jezdni, kierowanie samochodem nie jest kłopotliwe. W porównaniu do innych aut tej klasy fors wypada lepiej. Widoczne to jest chociażby przy wchodzeniu większą prędkościa w zakręty. Auto trzyma się swojego toru, nie jest ani nadsterowne ani zbytnio podsterowne. Układ jezdny - cena do jakości - oceniam na 5.
3,0
~wurkut
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Zawieszenie twarde, ale dobrze trzymające się drogi. układ kierowniczy precyzyjny o odpowiedniej sile wspomagania. Nietrwałe tuleje wahaczy, konieczność częstej wymiany. Kiepska trwałość układu kierowniczego - musiałem wymienić pompę wspomagania (ponoć częsty defekt), maglownica ciekła (ponoć norma), ale wymienić już nie zdążyłem :)
4,0
~wurkut
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Bardzo dobry - pewne trzymanie się zakrętów, precyzyjne reakcje na ruchy kierownicy. Idealnie dobrana siła wspomagania kierownicy - przy większych prędkościach samochód nie ucieka. Trochę za twarde jak na polskie drogi, po dziurach mocno trzęsie, szczególnie pasażerów z tyłu - ale w zasadzie na nasze drogi nadają się tylko jeepy...
3,0
~dkr
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW
Escorta prowadzi się jak psa na smyczy. Niby jedzie tam gdzie chcemy, ale tak na 100% zaufania do niego mieć nie można. W porównaniu do galanta GTi z 92 wypada nadwyraz blado, natomiast trochę lepiej od wozideł typu uno. Promień zawracania jak na tą wielkość samochodu nieakceptowalny.
Ford Escort VII Hatchback