Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW 1995-2000 (87) - Silnik

Na liście zabraknie 90 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Długoletni posiadacz forda escorta.
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Opinia jest taka: "to przestarzały, żeliwny silnik" - zgadza się, ale dzięki temu naprawi go każdy, kto ma troszeczkę pojęcia o mechanice. 1.3 60KM. To mało przy takim (dość dużym) aucie. Po 100 000km. konieczna wymiana pierścieni na tłokach w każdym escorcie z tym silnikiem. Pierścienie miękkie, ale za to gładź cylindra bardzo dobra - żadnego progu. Mój escort palił 1L oleju na 300km. miał 106 000km. Wymieniłem pierścienie (firmy...
1,0
~escort-szukam yarisa
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
1.3 cl 1996 rok, gdy go kupilem mial prawie 80 tys km. od pierwszego wlasciciela, 73 lata krajowy-dwie ulice ode mnie mieszka poprzedni wlasciciel, zalozylem lpg od razu t.j. marzec 2005, obecnie ma zrobione 120 tys km. w czerwcu kapitalka silnika-branie oleju(1,5l na 1000 km) po dwoch miesiacach juz tylko znowu glowica, pierscienie i gumki olejowe, listopad po 4 tyg naprawy i kolejnych pierscieniach mozna powiedziec, ze jest lepiej,...
3,0
~alamakota
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Samochód kupiony ze stanem 27tys. Nie wiadomo czy 127 czy 227 (stawiam na to drugie, chodził w firmie). Od razu przeze mnie zagazowany i przez 2 lata zrobione dodatkowe 100tys na gazie. Potem mniej i w roku 2010 ma 360tys na liczniku (optymiści mogą sądzić że 260). Mimo gazu spory bagażnik, tylko silnik 1.3 ma przyspieszenie jak transatlantyk. O wyścigach z TIR\'ami można zapomnieć, jeśli wykażesz się cierpliwością to do 120km/h go...
1,0
~uzytkownik
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
najgorszy element (1.3l. nie polecam): pomimo, ze rzadko stawiam mu jakiekolwiek wymagania, to i tak nie jest najlepiej. wystarczy, ze jada 3 osoby i juz przyspiesza kiepsko. nierowna praca. "bierze" olej, (w sumie 3l./5000km-tragedia!!!)po 94 tys km, zaczely sie te problemy w ostatni miesiac zrobilem nim 5tys km i moze to go dobilo. czeka mnie wymiana uszczelniaczy na zaworach, glowicy oraz pierscienii. silnik nie lubi wysokich obrotow,...
4,0
~jzik@wp.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Przy tej pojemności, nie można narzekać. Od momentu zakupu bierze ok. 1,5 l. oleju na 1500 km. Przejechałem nim kilka krajów Europy i nie zawiódł mnie. Nie miałem większych awarii ale co 15 000 km. jest serwisowany. Serwis bardzo drogi. Przy 90 000 km. musiałem wymienić cały rozrząd ( wszystko ) koszt ok. 3000 PLN. Przy tej klasie samochodu to nie do pomyślenia. Słabe klocki hamulcowe, wymiana konieczna co 30 000 km. Na gwarancji wymiana...
4,0
~tough
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Silnik jest zwyczajnie słaby. Jak na tą masę ciut za słaby. Nieco sprawę polepsza charakter ośmiozaworowego wolnossącego benzyniaka. Podczas jazdy solo, można liczyć na nieco dynamik, ale podczas obciążenia należy zapomnieć o rozsądnym przyśpieszaniu. Na szczęście przy delikatnym operowaniu gazem odpłaca się niewielkim zużyciem paliwa. Jednostka jest dość głośna szczególnie powyżej 120km/h i niestety zużywa trochę oleju. Szanujące się...
3,0
~tomek z wawy
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
zamontowany gaz mieszalnikowy w kolektorze plastikowym grzybki. jeszcze sie nie rozpadł. CIĄGŁE AWARIE elektroniki gazowej co przenosi sie na komputer silnika . Tylko restarty kompa pomagaja i to na krótko. silniczek krokowy 3 raz wymieniany /300 pln :(/zabiły go lekkie nawet strzały gazu. juz tyeraz nie przerabiałbym na gazior. Ojciec miał taki sam model i zrobił 300 tys km. zero awarii i bez wycieków. sprzedał bo po progach juz niewiele...
4,0
~RafiFordUser
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Co prawda nie jest specjalnie kłopotliwy, ale o oleju muszę pamiętać. Między wymianami tak z pół litra trzeba jednak dolać. Po 100tyś km musiałem wymienić wałek rozrządu, choć nie wiem czy to nie moja niedbałosć. Silnik słaby, więc nie można mówić o elastyczności i osiągach. Niemniej wydaje mi sie, że jak na 1.3 w dość ciężkim aucie zwija się nieźle...
2,0
~endrium@wp.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Niesamowity muł. Na trasie przed wyprzedzeniem tira trzeba kilka razy się pomodlić, a następnie czekać wieczność aż pas z naprzeciwka będzie absolutnie wolny. Jak na miasto również za mało zrywny, żeby szybciej opuścić światła trzeba go pożądnie przygazować.
3,0
~chris_kn
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Silnik 1,3 nie jest za żwawy. Mój ojciec jeździł nim na taksówce od dnia zakupu. Przebieg to naprawdę 638 000 km. Silnik nigdy nie miał kapitalnego remontu. Psuje się tak jak już tu pisano silnik krokowy. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z niego.
Ford Escort VII Hatchback