Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW 1995-2000 (78) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Długoletni posiadacz forda escorta.
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Mam u siebie komplet amortyzatorów gazowych firmy SACHS - po 45 000km. 75% skuteczności. Samochód jedzie jakby przyklejony do drogi. Zimą czuję się bezpiecznie - mam rzadką wersję z ABS. Ciekawą rzeczą jest to, że jeżdżąc moim Fordem mam poczucie pełnej kontroli nad samochodem, zero luzów, przechyłów, bujania - tak w samochodzie czułem się tylko raz, gdy jechałem nowiutkim, prosto z salonu Peugeotem 207. Ale, że nie ma róży bez kolców, to mój...
5,0
~tough
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Może ta ocena jest nieco na wyrost, ale wpływa na nią doskonałe czucie auta. Powiedziałbym, że układ jezdny jest bardzo dobry. Faktycznie zawieszeni czasami dobija i pracuje głośno, hamulce są dalekie od ideału, sprzęgło pozastawia co nieco do życzenia, jednak kierowca wie dokładnie gdzie pojedzie samochód. Precyzyjnie wchodzi w zakręty, choć już w nich nie czuje się jak ryba w wodzie. Z dobrymi zimowymi oponami objechałem już po zakrętach...
5,0
~RafiFordUser
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Naprawde dobre zawieszenie, pomimo, że to na Focusa spadają wszelkie laury za tę kategorie. Ładnie sie prowadzi, bez problemu "bierze" zakręty. Zrobiłem prawie 160tyś km i nie musze grzebać przy amorkach. Jedyne co wymieniałem to silentblocki (kilkadziesiąt złotych) i wspornik drążka stabilizatora.
3,0
~tomek z wawy
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
te silentblocji!! i łączniki stabilizatora udreka. nieoryginalne nie wytrzymały 20 tys km. tak samołożyska tylne wytrzymywały po 60 tys km. łożyska firmy Optimal wytrzymały 20 tys km , SKF trzymaja sie juz 30 tys i nic nie słychac . przód /łozyska/ wytrzymał 175 tys i wymieniłem na SKF na rzie jest dobrze.
4,0
~escort-szukam yarisa
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
do momentu gdy zuzycie amorkow nie zejdzie ponizej 70% jest niezle, zalozylem mojemu 195/50 R15 od RS firmy AEZ, 3 razy wywazane, ale niestety "sciaga" nadal-auto bezwypadk. duzo auto stracilo na komforcie przez alu. reasumujac: gdy zawieszenie jest w przyzwoitym stanie prowadzi sie na prawde niezle
3,0
~jzik@wp.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Zbyt niskie zawieszenie i dość delikatne. Nieodpowiednie przełożenie na kierownicy, trzeba się dobrze nakręcić przy skręcie o 90 stopni lub przy zawracaniu. Należy właściwie dobrać opony ponieważ samochód lubi się ślizgać na mokrej nawierzchni.
5,0
~alamakota
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Bardzo nisko zawieszony. \"Policjantów\" których byle pandzia łyka escort wyłapuje podłogą (pechowo przednie koła już na asfalcie, tylne koła jeszcze nie na asfalcie, a podłoga akurat trafia w wierzchołek garbu).
4,0
~chris_kn
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Zawieszenie bardzo dobrze pracuje. Jest dość sztywno zestrojone. Mnie to odpowiada, ponieważ pewniej prowadzi się w zakrętach. Na dłuższych trasach jest wygodne, nie czuć zmęczenia jazdą.
4,0
~endrium@wp.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Bardzo bardzo komfortowy, może trochę za dużo buja, ale amorki nie były jeszcze wymieniane i to pewnie dlatego. W wersji bez wspomagania kierownicy trzeba zjeść dobry obiad przed jazdą. Hamulce w normie.
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
9,5
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Tomek tombug68@o2.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Bardzo dobry. Świetnie trzyma się drogi. Żadnych luzów na kierownicy (tyle tys. kilometrów), średnio co dwa lata wymieniałem tuleje i nie ważne czy firmowy lub nie. Nasze drogi. Nic nie trzeba dodawać.
Ford Escort VII Hatchback