Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW 1995-2000 (166) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 244 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~wurkut
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Uciążliwe, aczkolwiek łatwe do usunięcia usterki: wspomniane tuleje wahaczy, często rozregulowujący się hamulec ręczny, przepalające się kontrolki, przełącznik zespolony świateł i kierunkowskazów, padł włącznik wentylatora chłodnicy, wąż chłodnicy, padł autoalarm (aczkolwiek to nie było wyposażenie fabryczne tylko dołożone przez dilera), zamek i linka bagażnika , bujające się siedzenia, wspomniane nieszczelności układu kierowniczego, korek...
4,0
~TomCat
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Tutaj największy problem może stanowić karoseria i podwozie. Jest na to dobry i jedyny sposób - konserwacja i szybkie reagowanie na najmniejsze nawet ogniska rdzy. U siebie musiałem wymienić progi a w warsztacie dokładnie oczyścili wszystko z rdzy. Po wykręceniu foteli i zdjęciu wykładziny blacharz dziwił się że wszystko jest czyste i bez rudej;D Z podwoziem było trochę gorzej - cała operacja oczyszczania i konserwacji kosztowała jakieś 500zł...
4,0
~Vega
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Drobiazgi nie są strasznie bo to przeciez drobiazgi...ale są. U mnie np żaróweczki, raz tu raz tam...podświetlenie deski - raz wymienione i od 2 lat miodzio, czujnik temperatury w hłodnicy ( jakos tak ) - nie włączała się suszarka, poza tym też raz choinka ze światełek - wina to zespół przełączników po lewej stronie kierownicy ( zaśniedziałe styki ). Raczej nieduzo jak na 7 lat:) Aha, trzeba było również przetrzeć jakieś styki od...
5,0
~Sylwek
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
silnik i skrzynia sa wzorowe i sie nie psuja. Blachy w fordach sa slabe ale jak sie dba to rdza nie bierze. Jesli chodzi o zawieszenie to odradzam kupowanie czesci z dolnej polki. przyklad: kupilem kiedys na szybko lozysko kola za 23 zl i za 2 miesiace musialem je robic wiec kupilem za 119 i smiga bez problemu juz ponad rok :) ogolnie nie mam z nim problemu. a jak juz cos padnie to robie to sam.
4,0
~Hektor s.s.p@wp.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
poza takimi szczegółami jak wypracowana korbka otwierania szyberdachu, czy beznadziejne głośniki,a w raz z nimi "fordowskie" gniazda mocujące głośniki, to jest ok. Trochę gałka lewarka zmiany skrzyni biegów jest tandetna i w miarę szybko się zużyła, ale wymieniłem ją na skórzaną i jest ok. W miarę za często przepalają się lampki zegara i różnych włączników.
2,0
~beraraf@op.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Przez rok wymieniłem łączniki stabilizatorów (i już z powrotem do wymiany), sworznie zwrotnicy, siłowniki przy tylnej klapie, masę kołków przy listwach, uszczelkę tu i tam, parę śrubek, żarówek i wkrętów, rurę gumową od chłodnicy bo przegrzewa się od kolektora wylotowego, głośnik od radia, siłownik od centralnego zamka wiecej nie pamiętam...
3,0
~fodzikowiec
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Standardowe przypadłości, przełącznik zespolony (manetki) do wymiany co ok 100tys - 500PLN. Silnik krokowy (wolnych obrotów) - 500PLN lub czyszczenie ale nie zawsze pomaga. Wadą są zderzaki, z twardego plastiku i przy najbliższej okazji (słupek lub inna twarda przeszkoda) poprostu pękają. Ja mam porozwalane i z przpdu i z tyłu ale jeżdżę póki się trzymają:)
3,0
~wurkut
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Normalna wymiana części eksploatacyjnych (żarówki, tarcze, klocki, paski, tuleje wahaczy, filtry itd...). Jezeli chodzi o usterki to wymieniłem bendiks (czasami puszczał) i pompę wspomagania układu kierowniczego (puścił zimmering, koszt montażu pompy ze szrotu 230 zł z olejem i robocizną, już trzy lata chodzi i jest OK). Wymienione łożysko w przednim kole.
3,0
~jurasdwa
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Od kupna w listopadzie 08 wymieniono: tłumik końcowy, silnik krokowy, olej w skrzyni, żarówka mijania przód oraz łacznik drązka stabilizatora z przodu (walił już mocno), wyważenie kół. Podczas jazdy słychać skrzypienie zawieszenia, dodatkowo na progu od strony kierowcy i przy lewym tylnym kole zaczyna wyłazić rude.
4,0
~Dux
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Biorac pod uwagę że kupilem 2letnie auto z prawie 100 tys przebiegiem to nie jest najgorzej, zimmering przekładni kierowniczej, uszczekla w skrzyni biegów, dmuchawa, po za tym wymiany ekspoatacyjne. Mankamentem jest tez pojawiająca się korozja, mimo garażowania auta po 10 latach mimo garażowania przednie błotniki i progi przezarte.
Ford Escort VII Hatchback