Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Kombi (129) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 129 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~hmm
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
awaria lapy sprzegla, kretynski wymysl konstruktorow - zamontowanie na koncu lapy odwaznika majacego teoretycznie tlumic wibracje silnika, a tak naprawde przyczynia sie on do zbyt duzego nacisku na wieloklin i powoduje pekniecia (odradzam spawanie tego elementu - niska trwalosc). Wymienilem na model od benzynowego silnika - pasuje idealnie i jest pozbawiony tego odwaznika. Zadnych wibracji "ponad standard" nie wyczuwam. Przypomnialo mi sie ze...
4,0
~mariobros
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Również za wcześnie na wiarygodną ocenę z mojej strony. Po zakupie wymieniłęm najważniejsze rzeczy: końcowki wtryskiwaczy, świece, rozrząd - paski i rolki, filtry, olej, poduszki wahaczy. Ale żeby była jasność nie dlatego, że nie dało się jeździć, tylko dlatego, że kupiłem auto używane, a chcąc wiedzieć czym jeżdżę i dysponując przy okazji rezerwą walutową wsadziłem na początek parę tysięcy w ten interes mając nadzieję, że teraz pojeżdżę. Czas...
2,0
~Rafał
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
No co chwilę coś się pieprzy! Mam już tego dosyć. Mam ten samochód od 18 miesięcy i mam go serdecznie dosyć :-( Fiatem 125p jeżdziłem 3 lata aż oddałem go na złom. Nissanem jeżdziłem 6 lat i gdyby nie to, że miał już 17 lat i rdzewiał na potęgę - jeździłbym nim dalej. Silnik z przebiegiem 400.000 km a palił mi w trasie 4,5 l ON/100 km. !!! Citroena Xm miałem rok i korzystnie sprzedałem. Ale tego ... forda chcę się pozbyć! To nie jest samochód...
4,0
~mario_bros@poczta.onet.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Niedługo po zakupie do wymiany była łapa sprzęgła, bo pękła i nie mogłem odjechać z ASO (wdzięczne auto, zepsuło się na placu w ASO!). A łapa pękła, bo puścił spaw - ktoś poprzednio zamiast wymienić łapę (koszt ok. 100PLN) wziął i ją zespawał... Niesprawny regulator napięcia (alternator) unieruchomił mi auto... 500m od warsztatu, do którego właśnie jechałem, bo kilka dni wcześniej zauważyłem żarzenie się kontrolki ładowania. W ciągu tych kilku...
4,0
~Tomek R. torzy.interia.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Kupiłem samochód mający 95000 km przebiegu, przejechałem nim 30000 km i nie było poważniejszych problemów. Tylko lałem do baku i jeździłem. Jedynie co mnie zirytowało to awaria przełacznika zespolonego świateł (i to jeszcze w nocy). Nie działały mi ani mijania, ani postojowe, ani drogowe. Do domu wracałem na awaryjnych :). Ale przełaczniki to też problem Escortów. Poza tym rozszczelnił mi się układ wspomagania kierownicy. Na razie dolewam co...
4,0
~Rafał
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Każda z awarii dała znać o sobie na tyle wcześnie, że można było spokojnie umówić się do mechanika/ASO w międzyczasie normalnie jeżdżąc; przy ~ 70 tys. trzeba było wymienić regulator obrotów (tak podobno nazywa się silniczek krokowy przy MPI), drugi raz przy ~145 tys. ale to podobno ich wada genetyczna; tak samo rozrusznik 2x wymagał poważnej naprawy; przy ~110 tys. naprawa kolumny kierownicy-wspomagania (w ASO chcieli wymienić za 3,5 ty.zł;...
2,0
~pn
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 70KM 51kW
Ford g*wno wort, jest potwornie awaryjny. W ciągu poł roku miałem nastepujące awarie: poluzowana membrana przy pompce paliwowej, zepsuty zaworek paliwa, terkotanie w skrzyni biegów na biegu jałowym, pęknięta turbina, wymiana uszczelki pod głowicą, wybite synekbloki, wymiana sworznia, zacinające się szyby elektryczne, duzy pobór oleju i wszystkich płynów. Co zaoszczędziłem na oleju, to straciłem na naprawach. Następnym razem zainwestuję w mniej...
2,0
~Sebulba
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Uszczelka od głowicy... to był początek. Skrzynia biegów była następna. Dwie pompy wodne, 2 pompy paliwa, alternator, rozrusznik... troche tego było. Z drugiej strony nie ma się co dziwić (niby) bo nakręcone kilometrów trochę jest, ja sam zrobiłem ok 80tyś w ciągu tych dwóch lat. No i gnić mi zaczął ostatnio. Ale jak zaczął to już po całości - progi, dookoła wycieraczki, przy tylnych szybach, oczywiście nadkola... ehh słabo jest
3,0
~xtonyx
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Może być, auto miało kilka usterek, ale nigdy mnie poważnie nie zawiodło (90 tys km przejechane, kilkanaście razy we Francji, Niemczech, Włoszech). Nie trzeba było nigdy holować, zawsze dało się jechać mimo usterki (straszny szum łożyska w tyle). Nawet jak zerwała mi się linka sprzęgła (1 raz) i napinacz (1 raz - to był efekt innego nienaprawionego uszkodzenia) - dało się jechać autem!
4,0
~emvelmuszka
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
Łożyska do kół, wyją a naprawiać też nie wiadomo czy warto, inni piszą że padają po 3tys. km naprzykład:) Mi zużył sie ostatnio alternator, konieczna była regeneracja:) Czasem też trzeba ustawić zbieżność kół, gdyż samochód potrafi znosić na prostej drodze..:) Poza tym nic takiego poważnego sie nie dzieje:) Ja tam dobrze traktuje swoje autko:)
Ford Escort VII Kombi