Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Kombi (161) - Silnik

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~grucha88@gmail.com
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Jesli chodzi o kulture pracy... to jest tragicznie. Na biegu jalowym nie utrzymuje stalych obrotow.. Na benzynie obroty sie jeszcze trzymaja.. natomiast na gazie mamy cos w stylu wachania sie obrotow tj. od 500 - 1200 obr/min. Po nagrzaniu sie i wlaczeniu wentylatora samochod na gazie gasnie... brakuje mu pradu... na benzynie obroty spadaja do 600 obr/min. Bardzo glosny powyzej 3500 obr/min. Jezeli chodzi o elastycznosc to jest jeszce...
3,0
~Bard
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Jeżeli chodzi o elastyczność to jest zadawalająca jak na tę pojemność - pod warunkiem że samochodem jadą góra dwie osoby bez bagażu. Samochód przy wkręceniu na odpowiednie obroty przyspiesza przyzwoicie, ale też pod warunkiem, że nie jedziemy pod górkę. W skrócie - silnik dla mniej wymagających jeżeli chodzi o osiągi. Natomiast kultura pracy pozostawia trochę do życzenia - kłania się stara konstrukcja silnika z dołożoną dużą ilością...
3,0
~adambudnyy@go2.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Kultura pracy silnika jest dobra, elastyczność również. Praca silnika jest cicha. Jedynie z czym mam obecnie problemy to coraz częściej powtarzające się falowanie obrotów silnika na biegu jałowym. Prawdopodobnie w najbliższym czasie będę musiał wymienić silniczek krokowy (koszt nie duży, bo około 200-400 zł). Ponadto mam jeszcze dwie małe uwagi do silnika: moim zdaniem jest troszkę za duże jego spalanie jak na jego parametry (patrz zużycie...
4,0
~p-wasiak@wp.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
motorek bardzo wytrzymały i bezawaryjny pod warunkiem zastosowania platynowych świec (25 pln/ szt ), oryginalnych kabli ws (130 pln) oraz wymiany oleju (olej ford 5w40 85pln/5l) i filtrów (olej+powietrze+paliwo 90pl) wszystko co 10 kkm. Wymiana rozrządu co 45 kkm (oryginalny 300 pln komplet z napinaczami). Z tym przebiegiem bierze 100 ml oleju na 10 kkm, ponieważ do wymiany są uszczelniacze (normalne zużycie). Należy dbać o płyn chłodniczy,...
3,0
~Rafał
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
To silnik 1,6 16V wydawać by się mogło, że calkiem niezły. Ale to tylko pozory. Jeśli jeździ się między 2 a 3 tyś. obr/min. to strasznie mułowaty, porównywalny ze starymi wolnossącymi dieslami. Z kolei powyżej 3 tyś obr./min rzeczywiście nabiera kopa, ale wtedy wskazówka poziomu paliwa opada w oczach. Mój silnik ma już ponad 200.000 km (i to zrobionych po niemieckich drogach) a musiał przejść poważne naprawy, m.in. miał wypalone gniazda...
4,0
~Funkymonk
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Silnik ogolnie oceniam jako niezly. Troche muli, zwlaszcza na pierwszych 2 biegach, ale jak wlaczy sie turbo, czyli od ok 2,500 obr/min, jest czym jechac,zwlaszcza od predkosci 60 km/h. Kultura pracy jak to w starszym Dieslu - rano troche poklekocze i potrzesie, ale zapala od razu (moze dlatego, ze garazowany). Elastycznosc calkiem, calkiem, w trasie smiga i nie trzeba sie bac wyprzedzania, a jak trzeba, to i do 180 km/h sie rozpedzi, tylko...
3,0
~Kamil
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Samochod jest naprawde cichy do momentu kiedy trzeba wymienic poduszke z pod silnika, po wymianie takiej poduszki silnik chodzi jak w czolgu, wszystkie drgania z silnika przechodza na kierownice i kokpit, jak na ta pojemnosc silnik moglby byc troche bardziej elastyczny ale i tak jest dobrze, jezeli chodzi o kulure pracy silnika jest bardzo dobra tylko niekiedy trzeba zwrocic uwage na kable WN i czujnik wolnych obrotow ktorego przy wiekszych...
4,0
~ASETINGER
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
90KM jest wystarczające dla tego samochodu chociaż chciało by się czasami nieco więcej, zwłaszcza przy pełnym obciążeniu. Silniki ZETEC-a to naprawdę bardzo dobra konstrukcja, są dość elastyczne i ciche jak na tą klasę samochodu. Poniżej 1.6 radzę nie inwestować-te silniki poprostuu nie radzą sobie na drodze a spalanie jest niewiele mniejsze od 1.6. Jeżeli chodzi o osiągi i spalanie to chyba najlepsza jednostka napędowa do tego auta.
3,0
~emvelmuszka
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
Jednak 60KM, i 108Nm to bardzo mało jak na samochód który waży ponad 1100Kg. Kiedy włączam sie do ruchu musi być wolne, ale to naprawde wolne! Wyprzedzam tylko Ciągniki, ze skuteram już bywają problemy hyh:) Za to spalanie jest niskie, ale tego nie oceniamy tutaj:) Silnik pracuje ładnie, równo, i nigdy mi nie gaśnie, dobrze wchodzi w obroty, delikatnie, nie kopci, pod tym względem jest super:)
4,0
~Broda
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
szczerze to 4+ jest trochę paliwożerny ale przez to że mam problem z dwoma wtryskami zamiast puszczać mgiełkę paliwa do cylindra to leje się z nich przy wciśnieciu gazu do podłogi, przez co paliwo nie spala się całkowicie. Włożony mam gaz sekwencyjny i na gazie chodzi elegancko. Inne problemy nie występują, przy diagnozie całego silnika która nie dawno robiłem usłyszałem że silnik wygląda jak nowy.
Ford Escort VII Kombi