Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Kombi (156) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 102 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~grucha88@gmail.com
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Posiadam kombiaka ale jego wlasciwosci trakcyjne zasluguja na wiecej niz 5. Mam seryjnie obnizone zawiesznie (pakiet na autostrady - bardzo rzadko wystepujacy. Jedynie w produkowanych w niemczech. Moj jest made in Germany). Przy predkosci 140-150 km/h najtrudniejsze zakrety to pestka.. (to nie sa bajki). Trzyma sie jak przyklejony. Zima jest tez cudownie... bo jest nadsterowny.. :)))).. Drift mozna kontrolowac bez najmniejszego problemu.....
5,0
~Kenny6
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
No i tu jak u Forda. Dla mnie Fordy się zawsze najlepiej prowadziły. Jak na rodzinne (nie sportowe) auto przystało mięciutko i dobrze trzyma się drogi. Choć ma pewne momenty gdzie na ostrym zakręcie (np. skrzyżowanie) z dohamowaniem chce zarzucić tyłkiem, no ale w końcu to kombi. Genialnie się jeździ po wertepach w lesie, bez strachu że się coś urwie, bo podwozie jest gładziutkie jak pupa niemowlaka i wszystko co powinno być pochowane jest...
5,0
~p-wasiak@wp.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
opony renomowanej firmy pozwolą szybko pokonywać zakręty. Układ bardzo precyzyjny, nie wychyla się na zakrętach. Niestety bardzo szybko zużywające się łączniki stabilizatorów przód co 10 kkm, jednak jak ktoś poradzi sobie sam z wymianą to żaden to wydatek 50 pln/10 kkm. Zastosowana belka z tyłu nie wpływa w żadnym stopniu na prowadzenie, a dzięki jej zastosowaniu nie ma się co w zawieszeniu tylnim zepsuć.
5,0
~Bard
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Poza oczywistymi na naszych drogach dość częstymi wymianami gum w zawieszeniu zawieszenie jest jak na te lata po prostu świetne. Zapewnia całkiem zadawalający komfort przy bardzo dobrym prowadzeniu, dobrze dostrojonym wspomaganiem i bardzo dobrą przyczepnością (nawet na standardowych, 13" felgach) - co w kombi z tych roczników wcale nie jest takie oczywiste, a w hatchbacku jest jeszcze lepiej...:)
4,0
~hmm
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Samochod trzyma sie drogi dosyc dobrze niewazne czy zaladowany czy pusty. Felgi 15" opony 195/55/15 na lato bardzo dobrze sie sprawuje. Co prawda co jakis czas wymieniam tuleje dolne wachacza i po 98tys wymienilem lozyska kol tylnich i stabilizator. Przez rok czasu gdy zrobilem tym samochodem ponad 40,000km wymienilem 2kpl tulej wachacza koszt w salonie tulej 16,70zl wymiana po 25zl za strone.
3,0
~michaltetek@wp.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Bardzo przyjemnie się prowadzi, szczegołnie po naszych dziurawych drogach. Jeśli ktoś chce poszaleć, to nie polecam, natomiast do normalnej jazdy bardzo mi sie podoba, moim zdaniem lepszy od wielu często nowszych aut. Tragedia z trwałością, tuleje wahacza nie wytrzymują roku, pozostałe elementy też wymagają zbyt częstej naprawy. Rodzice maja taką samą wersję i u nich to samo.
5,0
~adambudnyy@go2.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Zawieszenie moim zdaniem jest bardzo dobre. Jego prostota budowy sprawia, że nie mam żadnych problemów z eksploatacją, użytkowaniem i ewentualną wymianą bardzo tanich części zamiennych. Jeżeli coś trzeba przy nim wymieniać to tylko części które ulegają naturalnemu zużyciu (łączniki stabilizatora, tuleje gumowo-metalowe wahaczy itp.). Same zawieszenie jest komfortowe i miękkie.
5,0
~zgoda
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Co tu się rozpisywać, ci co się rozpływają w zachwytach nad układem jezdnym Focusa powinni przejechać się też Escortem - szybko się zorientują, że Focus nie był "rewolucyjny", tylko "ewolucyjny". Escort doskonale trzyma się drogi, prowadzi się pewnie, a świetnie dobrana siła wspomagania daje bardzo dobre wyczucie tego, co się dzieje z przednimi kołami.
4,0
~mario_bros@poczta.onet.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Nie mam zarzutów. Po zakupie we wrześniu ubiegłego roku do wymiany była końcówka drążka i tuleje wahaczy. Amorki wymieniane 3 lata temu (według właściciela) mają sprawność ponad 70%. Zawieszenie jest twarde, nie pozwala przegapić nierówności drogi, ale za to auto trzyma się świetnie drogi i nawet na zakrętach jedzie jak po szynach...
4,0
~Rafał
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
W zasadzie OK. Tyle, że na polskich drogach szybko zaczynają się stuki i puki, wyrabiają gumki stabilizatorów i takie tam. Plusem zwłaszcza zimą, jest napęd na przednią oś, ale to już standard w większości wozów. Świetnie się trzyma drogi podczas zakręcania, bardzo stabilny. Jednak na koleinach pływa i rzuca na wszystkie strony.
Ford Escort VII Kombi