Silnik elastyczny, ciągnie już od 1300/min, najlepiej go trzymać na 2000-2500/min
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Trochę twarde zawieszenie i zbyt niskie jak na polskie drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Przy 184 cm i 100 kg zajmowanie miejsca w samochodzie łatwe, źle umieszczono wyłączniki przeciwmgielnych z kontrolkami - zasłania kierownica. Fatalnie położony wyłącznik świateł awaryjnych.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mała liczba stopni regulacji, źle rozwiązane przestawianie nawiewu na recyrkulację.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Źle rozwiązane półki na tunelu, mogłyby być większe
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Można bez problemu samemu wymienić reflektor, bez problemu robiłem naprawę instalacji elektrycznej przy desce rozdzielczej ale komora silnika - masakra do wymiany rozrządu trzeba demontować zbiorniki wyrównawcze chłodzenia i wspomagania, trudno sprawdzić poziom płynu do spryskiwaczy. Co ciekawe Porsche 940 ma to zrobione o wiele lepiej
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Escort VII Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW 1995-2000