Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW 1995-2000 (66) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 64 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Rafał
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
No co chwilę coś się pieprzy! Mam już tego dosyć. Mam ten samochód od 18 miesięcy i mam go serdecznie dosyć :-( Fiatem 125p jeżdziłem 3 lata aż oddałem go na złom. Nissanem jeżdziłem 6 lat i gdyby nie to, że miał już 17 lat i rdzewiał na potęgę - jeździłbym nim dalej. Silnik z przebiegiem 400.000 km a palił mi w trasie 4,5 l ON/100 km. !!! Citroena Xm miałem rok i korzystnie sprzedałem. Ale tego ... forda chcę się pozbyć! To nie jest samochód...
4,0
~Tomek R. torzy.interia.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Kupiłem samochód mający 95000 km przebiegu, przejechałem nim 30000 km i nie było poważniejszych problemów. Tylko lałem do baku i jeździłem. Jedynie co mnie zirytowało to awaria przełacznika zespolonego świateł (i to jeszcze w nocy). Nie działały mi ani mijania, ani postojowe, ani drogowe. Do domu wracałem na awaryjnych :). Ale przełaczniki to też problem Escortów. Poza tym rozszczelnił mi się układ wspomagania kierownicy. Na razie dolewam co...
4,0
~Rafał
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Każda z awarii dała znać o sobie na tyle wcześnie, że można było spokojnie umówić się do mechanika/ASO w międzyczasie normalnie jeżdżąc; przy ~ 70 tys. trzeba było wymienić regulator obrotów (tak podobno nazywa się silniczek krokowy przy MPI), drugi raz przy ~145 tys. ale to podobno ich wada genetyczna; tak samo rozrusznik 2x wymagał poważnej naprawy; przy ~110 tys. naprawa kolumny kierownicy-wspomagania (w ASO chcieli wymienić za 3,5 ty.zł;...
2,0
~Sebulba
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Uszczelka od głowicy... to był początek. Skrzynia biegów była następna. Dwie pompy wodne, 2 pompy paliwa, alternator, rozrusznik... troche tego było. Z drugiej strony nie ma się co dziwić (niby) bo nakręcone kilometrów trochę jest, ja sam zrobiłem ok 80tyś w ciągu tych dwóch lat. No i gnić mi zaczął ostatnio. Ale jak zaczął to już po całości - progi, dookoła wycieraczki, przy tylnych szybach, oczywiście nadkola... ehh słabo jest
3,0
~Jacek
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Można bez problemu samemu wymienić reflektor, bez problemu robiłem naprawę instalacji elektrycznej przy desce rozdzielczej ale komora silnika - masakra do wymiany rozrządu trzeba demontować zbiorniki wyrównawcze chłodzenia i wspomagania, trudno sprawdzić poziom płynu do spryskiwaczy. Co ciekawe Porsche 940 ma to zrobione o wiele lepiej
5,0
~ASETINGER
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Też o dziwo nie miałem większych problemów-jak narazie wymieniłem tylko świece, przewody WN (ale to wynikało z przebiegu) oraz komplet rozrządu. Po zakupie miałem jakiś problem z szarpaniem auta jednak w warsztacie wymienili mi jakiś przewód gumowy (nie wiem dokadnie jak się on nazywa) i od tamtej pory jest wszystko ok
4,0
~forfiter4
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Hmm... Auto (prawie) nigdy mnie nie zawiodło. Jednak w czasie 500km podróży do Zakopanego silnik ( mimo przeglądu, wszystkich napraw) nie wytrzymał i się zepsuł. Nie pamiętam już, co to było, ale powiem, że przy podróży do Holandii (1100km) auto zdało egzamin na 5+ , zarówno latem, jak i zimą :)
2,0
~celny
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Mogę potwierdzić typowe usterki: a) falujące lub zawieszające się obroty - wymiana regulatowa wolnych obrotów, koszt z robocizną 121 (tanie części), b) pękające sprężyny zawieszenia tył (auto po przedstawicielu handlowym - kombi)- 260 zł za parę ze średniej półki osłony przegubów
1,0
~PTRPTRPTR
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
- odpadło koło na zakręcie - w trasie "wyparowała" uszelka głowicy (auto regularnie serwisowane w ASO) - co rok paruje 50% czynnika chłodzącego w klimatyzacji - w trasie pękł przewód hamulców (wracałem hamując ręcznym i silnikiem) - nagle odpadł środkowy tłumik.
5,0
~Mario
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Uwaga. Nie prawdą jest że pasek rozrządu wytrzymuje 120 tyś. Chociaż pasek może by i wytrzymał natomiast rolki i napinacz na pewno nie dlatego jeżeli przy 100 tyś nie był wymieniany to napewno należy tam już zajrzeć. Na serwisie przy przeglądach okresowych udają żę to robią.
Ford Escort VII Kombi