Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Kombi 1.8 TD 90KM 66kW 1995-2000 (41) - Silnik

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Funkymonk
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Silnik ogolnie oceniam jako niezly. Troche muli, zwlaszcza na pierwszych 2 biegach, ale jak wlaczy sie turbo, czyli od ok 2,500 obr/min, jest czym jechac,zwlaszcza od predkosci 60 km/h. Kultura pracy jak to w starszym Dieslu - rano troche poklekocze i potrzesie, ale zapala od razu (moze dlatego, ze garazowany). Elastycznosc calkiem, calkiem, w trasie smiga i nie trzeba sie bac wyprzedzania, a jak trzeba, to i do 180 km/h sie rozpedzi, tylko...
5,0
~Kenny6
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Jak jest zimny to trochę głośny, ale na trasie dosyć cicho (w końcu to diesel). No i dużo zależy od ropy. Raz wlałem vervę z pewnego wróblena i naprawdę cichutko, a różnica tylko 10 PLN na baku. Za to mego dobrze ciągnie za sobą całą tą kupę żelastwa. Jak mu się wdusi, to idzie jak marzenie i nawet jak się przewozi chomika to nie odczuwa dodatkowego obciążenia :)
5,0
~mario_bros@poczta.onet.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
90KM, silnik starszej daty, jednak po ok. 2100rpm czuć przyjemną moc pod nogą. Najistotniejsze jest to, że auto jest naprawdę elastyczne, wyprzedzanie nawet na 5 biegu nie stresuje, bo autko już od 80km/h przyśpiesza na 5 bez zarzutu. Na wolnych obrotach czuć leciutkie wibracje, niektórym może to nieodpowiadać.
5,0
~mariobros
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Jak na auto o takich gabarytach i masie (kombi), to naprawdę świetnie reaguje na pedeł przyśpieszenia, a 4 i 5 bieg wręcz pod tym względem zaskakują. Jak się do tego doda niezły moment napędowy (180Nm), to niejeden współużytkownik drogi będzie zaskoczony tym, jak się to auto zbiera...
5,0
~5 lat nim jeździłem
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Silnik w tym samochodzie jest rewelacyjny:) Nigdy mnie nie zawiódł. Jeździłem nim dużo po trasie i nigdy nie miałem problemów. Jestem bardzo zadowolony. Jedynie alternator jest ułożony w nie ciekawym miejscu. Dwa razy z nim miałem problem. Ale \"serce\" tego auta to rewelka:)
4,0
~michaltetek@wp.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Silnik nie jest może z wyścigówki ale przedewszystkim oszczędny, zrywny, pozwala bezpiecznie wyprzedzać, jak potrzeba to bardzo sprawnie napędzą ten wagonik. Chyba największy plus tego auta. Niestety chyba też najdroższy w utrzymaniu z całej gamy (rozrząd, olej itd)
4,0
~M&M
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Dość zrywny silnik, fajnie pracuje, ale mógłby palić trochę mniej. Zamontowanie miski olejowej to masakra, żeby ją wymienić trzeba rozkręcić pół auta - cały dzień pracy 2 sprawnych mechaników...
3,0
~jasko
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
silnik padlina.glowny problem pompa paliwa lucas.kiedys te silniki nie mialy turbo i mialy pompe bosch i to byly dobre silniki,ten to padlina,pali 7-8 litrow,psuje sie,ciezko znalezc mechanika od lucasa
5,0
~WieSiu
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Sam silnik sprawuje sie bardzo dobre, przy -20 stopniach C nie da sie go uruchomic,ale to jedyny problem. Ogolnie dynamiczny i srednio oszczedny. Moglby byc tylko troche bardziej wyciszony.
3,0
~Kris
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Pasek klinowy i turbina to dwie, najbardziej awaryjne rzeczy w tym silniku, po zakupie Escorta z 1.8 TD pod maską radziłbym wymianę paska klinowego i (jak trzeba) turbiny.
Ford Escort VII Kombi