Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Kombi 1.8 TD 90KM 66kW 1995-2000 (36) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kenny6
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
No i tu jak u Forda. Dla mnie Fordy się zawsze najlepiej prowadziły. Jak na rodzinne (nie sportowe) auto przystało mięciutko i dobrze trzyma się drogi. Choć ma pewne momenty gdzie na ostrym zakręcie (np. skrzyżowanie) z dohamowaniem chce zarzucić tyłkiem, no ale w końcu to kombi. Genialnie się jeździ po wertepach w lesie, bez strachu że się coś urwie, bo podwozie jest gładziutkie jak pupa niemowlaka i wszystko co powinno być pochowane jest...
4,0
~hmm
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Samochod trzyma sie drogi dosyc dobrze niewazne czy zaladowany czy pusty. Felgi 15" opony 195/55/15 na lato bardzo dobrze sie sprawuje. Co prawda co jakis czas wymieniam tuleje dolne wachacza i po 98tys wymienilem lozyska kol tylnich i stabilizator. Przez rok czasu gdy zrobilem tym samochodem ponad 40,000km wymienilem 2kpl tulej wachacza koszt w salonie tulej 16,70zl wymiana po 25zl za strone.
3,0
~michaltetek@wp.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Bardzo przyjemnie się prowadzi, szczegołnie po naszych dziurawych drogach. Jeśli ktoś chce poszaleć, to nie polecam, natomiast do normalnej jazdy bardzo mi sie podoba, moim zdaniem lepszy od wielu często nowszych aut. Tragedia z trwałością, tuleje wahacza nie wytrzymują roku, pozostałe elementy też wymagają zbyt częstej naprawy. Rodzice maja taką samą wersję i u nich to samo.
4,0
~mario_bros@poczta.onet.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Nie mam zarzutów. Po zakupie we wrześniu ubiegłego roku do wymiany była końcówka drążka i tuleje wahaczy. Amorki wymieniane 3 lata temu (według właściciela) mają sprawność ponad 70%. Zawieszenie jest twarde, nie pozwala przegapić nierówności drogi, ale za to auto trzyma się świetnie drogi i nawet na zakrętach jedzie jak po szynach...
5,0
~mariobros
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Niektórym może rzeczywiście przeszkadzać dość twarde zawieszenie, które na przykład nie da przegapić faktu, że się akurat pokonuje przejezd kolejowy. Jednak jak się już wypadnie gdzieś na lepszą drogę, to jedzie się jak na szynach, nic niemiło nie zaskakuje (zwłaszcza przy moich niskoprofilówkach).
4,0
~Funkymonk
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Trzesie troche, szybko zuzywa sie zawieszenie, ale to wina drog a nie samochodu. Ale jak juz jest zrobione, nic nie stuka, trzyma sie bardzo pewnie, mimo ze to kombi. Hamulce w porzadku, jak na dosc stare auto, ABS super, lapie bardzo pozno i swietnie sie go czuje.
3,0
~Jacek145_JJ
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Dobry na gladkie drogi ktorych u nas jak na lekarstwo. Twardy, trzesie niemilosiernie na Krakowskich drogach, za to dobrze trzyma sie w zakretach. Troche za delikatne jak na nasze warunki - laczniki stabilizatorow juz przerabialem...
4,0
~Pysio-Tysio
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Wspomaganie w tym aucie jest w sam raz nie za silne i nie za słabe. Jedyny problem w tych autach jest pompa wspomagania która z czasem zaczyna byĆ głośnia i może dojsĆ do awari.
5,0
~m_byrdy@o2.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Bardzo sobie chwalę to w tym samochodzie. Miałem przygodę z pompą wspomagania, ale po wymianie znowu jest wszystko ok. Hamowanie i inne sprawy również w porządku.
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~sajmonsen@epost.no
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Mimo ze zawieszenie daje niezly komfort jazdy, to oceniam je bardzo negatywnie. Ciagle awarie, czeste wymiany roznych elementow.
Ford Escort VII Kombi