Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII (419) - Ergonomia

Na liście zabraknie 759 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Rafał
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
To kombi, więc miejsca jest sporo. Ma krótką maskę i dużą budę, więc zarówno z przodu jak i z tyłu jest OK. Fatalnie rozwiązana regulacja pochylenia fotela; zamiast dźwigi u dołu fotela jest jakaś gałka z boku, którą trzeba się sporo nakręcić. Co gorsza, jest wykonana tandetnie i często się urywa. Pozostaje nam wtedy tylko jedna pozycja fotela :-( Acha, i kolejny minus: Nieprawdopodobnie zachlapuje się podczas deszczu tylnia szyba. W żadnym...
4,0
~Kamil
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Wszystkie elementy plastikowe kokpitu sa dobrej jakosci, ale niestety montaz tych plastikow w niektorych egzeplarzach jest nie dopracowany, a zwlaszcza egzeplarzy ktore wyjechaly z fabryki forda w plonsku.Jezeli chodzi o samochody wyprodukowane w Niemczech sa one bardziej dopracowane, a zwlaszcza chodzi mi o montaz kokpitu i elementow plastikowych.Wnetrze samochodu jak na ta klase jest naprawde ladne np.welurowe siedzenia, a przedewszystkim...
3,0
~cezzar
Ford Escort VII
Hatchback 2.0 i 16V 150KM 110kW
Ja nie narzekam. Niektorzy krytykuja umieszczenie wlacznika swiatel awaryjnych. Wedlug mnie jest to bardzo dobry pomysl. Trafisz na niego reka zawsze, nawet w ciemnnosci i krytycznej sytuacji. Przesuwane siedzenia foteli ulatwiaja bardzo wejscie do tylu w wersi 2d. Duzy minus- za nisko korbki do opuszczania szyb. Popielniczka koliduje z dzwignia zmiany biegow, ale na szczescie nie pale. Fotele slabo trzymaja na boki. Poza tym sa ok. No i ten...
2,0
~rraffall@ahoj.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
za mało schowków: dwa w drzwiach przednich i jeden tradycyjny po stronie pasażera to troszkę za mało. "schowek" między siedzeniami jest z założenia na kasety magnetofonowe. Mieszczą się trzy i to z trudem. Niezidentyfikowana kieszonka pod radiem mieści długopis ale jest za głęboka jak na niego. Niewygodny dostęp do świateł awaryjnych, kontrolki od świateł przeciwmgłowych zasłania koło kierownicy. Brak możliwości regulowania wysokości kolumny...
3,0
~radoslaw_mikula@zelmer.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
przełączniki O.K., niewidoczna lampka w klawiszu lampy przeciwmgłowej tylnej - już kilka razy jechałem z włączoną i nie miałem nad tym kontroli - bo nie widziałem lampki, brak wskaźnika zapalenia świateł, brak lampki rezerwy paliwa, uderzam się ciągle głową o zamek otwartej klapy bagażnika (mam 1,80 cm wzrostu), nie ma co zrobić z korkiem wlewu paliwa - gdzie go położyć podczas tankowania, klamka otwierania bagażnika od środka samochodu w złym...
4,0
~adambudnyy@go2.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Ergonomię oceniam pozytywnie. Wszystkie przełączniki są w zasięgu ręki oraz wzroku. Jedynie czego mi tutaj brakuje to regulacji koła kierownicy. Jestem dość wysoki (185 cm) i puszczając pedały lekko uderzam kolanami w dolną cześć kierownicy. Na dodatek fotel kierowcy nie ma regulowanego siedziska (mój firmowy ford ma). A tak poza tym wszystko jest w porzadku. Aha! Jeszcze jedno: trzeba sie przyzwyczaić do włącznika świateł awaryjnych, który...
5,0
~emvelmuszka
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
Nie ma fajnejszego moim zdaniem samochodu za takie pieniądze które ma tak śliczną deske rodzelczą, wygodne fotele, welurową tapicere w standardzie. W porówniu do np. Golfa do którego jak wsiadam to chce mi sie wymiotować.. no to kosmos;) Astra też nie ma szans, wszystko twarde, za niemieckie..:) Czasem tylko coś zabrzęczy, ale to nic :) Schowków jest dość, główny podświetlany, i na kasetki, i nawet na monety są rowki:P Zadbane wnętrze to...
4,0
~Długoletni posiadacz forda escorta.
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Wszystkie przyciski pod ręką. Lusterka zewnętrzne może odrobinę za małe, ale widoczność w nich w porządku. Składana - dzielona tylna kanapa wykonana tak, by mniejsza część składała się po stronie pasażera, nie kierowcy. Idealne rozwiązanie, bo gdy trzeba zabrać długi przedmiot, to możemy jeszcze wziąć dwóch pasażerów. A Volkswagen, Audi i ich bracia (Seat, Skoda) mają odwrotnie.
4,0
~Rafał
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
podobają mi się przełączniki otwierania szyb na tunelu; nie wiem dlaczego wszyscy je krytykują (szczególnie w "AŚ"), w końcu w czasie jazdy i tak z reguły częściej odrywa się prawą rękę od kierownicy niż lewą i skoro są wspólne dla kierowcy i pasażera, to zawsze mniej do popsucia się; brakuję też trochę zmiennej częstotliwości pracy wycieraczek (mam chyba wersję ekonomiczną);
4,0
~mariobros
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Cóż, nie można się czepiać, nawiewy pod ręką, zintegrowane przełączniki, pomimo braku regulacji kierownicy (wszak to przecież i dość stare i w sumie niedrogie auto) fotelem da się ustawić względem niej w taki sposób, że jest OK. U mnie brak elektryki w temacie szyby boczne i lusterka, ale z drugiej strony mniej rzeczy, które należą do częściej psujących się drobiazgów...
Ford Escort VII