Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII (623) - Silnik

Na liście zabraknie 555 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~grucha88@gmail.com
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Jesli chodzi o kulture pracy... to jest tragicznie. Na biegu jalowym nie utrzymuje stalych obrotow.. Na benzynie obroty sie jeszcze trzymaja.. natomiast na gazie mamy cos w stylu wachania sie obrotow tj. od 500 - 1200 obr/min. Po nagrzaniu sie i wlaczeniu wentylatora samochod na gazie gasnie... brakuje mu pradu... na benzynie obroty spadaja do 600 obr/min. Bardzo glosny powyzej 3500 obr/min. Jezeli chodzi o elastycznosc to jest jeszce...
4,0
~Długoletni posiadacz forda escorta.
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Opinia jest taka: "to przestarzały, żeliwny silnik" - zgadza się, ale dzięki temu naprawi go każdy, kto ma troszeczkę pojęcia o mechanice. 1.3 60KM. To mało przy takim (dość dużym) aucie. Po 100 000km. konieczna wymiana pierścieni na tłokach w każdym escorcie z tym silnikiem. Pierścienie miękkie, ale za to gładź cylindra bardzo dobra - żadnego progu. Mój escort palił 1L oleju na 300km. miał 106 000km. Wymieniłem pierścienie (firmy...
5,0
~Zbyszek_was
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
To flagowa jedna z najlepszych jednostek Forda. Wytrzymała i mało usterkowa. Pamięta jeszcze lata 70-te, w różnych odmianach stosowana była do fiesty, oriona, sierry, mondeo. Nawet przy niezbyt szczególnym dbaniu powinna bez większych problemów przejechać 400-600 tyś km. Niestety żadko się to udaje, poniewaz blacha pada o wiele wczesniej. Są na to szanse tylko w starszych egzemplażach produkowanych w niemczech lub GB. Poziom zabezpieczenia...
5,0
~Sylwek
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Silnik wedlug mnie super. Jestem mlodym kierowca wiec jak go kupilem to nie oszczedzalem pedalu gazu co chwile gaz do dechy i hamulec tak wygladala moja jazda przez pierwsze 3 miesiace i ani razu nie doszlo do awarii. Silnik suchutki 2 miesiace temu zalozylem LPG sekwencje firmy ELPIGAZ i pali mi srednio 9 litrow gazu po miescie a z tego co widze na forum to znakomity wynik a nie jezdze jak emeryt. Przy maksymalnie ostrej jezdzie obwodnica...
1,0
~escort-szukam yarisa
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
1.3 cl 1996 rok, gdy go kupilem mial prawie 80 tys km. od pierwszego wlasciciela, 73 lata krajowy-dwie ulice ode mnie mieszka poprzedni wlasciciel, zalozylem lpg od razu t.j. marzec 2005, obecnie ma zrobione 120 tys km. w czerwcu kapitalka silnika-branie oleju(1,5l na 1000 km) po dwoch miesiacach juz tylko znowu glowica, pierscienie i gumki olejowe, listopad po 4 tyg naprawy i kolejnych pierscieniach mozna powiedziec, ze jest lepiej,...
3,0
~alamakota
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Samochód kupiony ze stanem 27tys. Nie wiadomo czy 127 czy 227 (stawiam na to drugie, chodził w firmie). Od razu przeze mnie zagazowany i przez 2 lata zrobione dodatkowe 100tys na gazie. Potem mniej i w roku 2010 ma 360tys na liczniku (optymiści mogą sądzić że 260). Mimo gazu spory bagażnik, tylko silnik 1.3 ma przyspieszenie jak transatlantyk. O wyścigach z TIR\'ami można zapomnieć, jeśli wykażesz się cierpliwością to do 120km/h go...
1,0
~uzytkownik
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
najgorszy element (1.3l. nie polecam): pomimo, ze rzadko stawiam mu jakiekolwiek wymagania, to i tak nie jest najlepiej. wystarczy, ze jada 3 osoby i juz przyspiesza kiepsko. nierowna praca. "bierze" olej, (w sumie 3l./5000km-tragedia!!!)po 94 tys km, zaczely sie te problemy w ostatni miesiac zrobilem nim 5tys km i moze to go dobilo. czeka mnie wymiana uszczelniaczy na zaworach, glowicy oraz pierscienii. silnik nie lubi wysokich obrotow,...
3,0
~Bard
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Jeżeli chodzi o elastyczność to jest zadawalająca jak na tę pojemność - pod warunkiem że samochodem jadą góra dwie osoby bez bagażu. Samochód przy wkręceniu na odpowiednie obroty przyspiesza przyzwoicie, ale też pod warunkiem, że nie jedziemy pod górkę. W skrócie - silnik dla mniej wymagających jeżeli chodzi o osiągi. Natomiast kultura pracy pozostawia trochę do życzenia - kłania się stara konstrukcja silnika z dołożoną dużą ilością...
4,0
~jzik@wp.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Przy tej pojemności, nie można narzekać. Od momentu zakupu bierze ok. 1,5 l. oleju na 1500 km. Przejechałem nim kilka krajów Europy i nie zawiódł mnie. Nie miałem większych awarii ale co 15 000 km. jest serwisowany. Serwis bardzo drogi. Przy 90 000 km. musiałem wymienić cały rozrząd ( wszystko ) koszt ok. 3000 PLN. Przy tej klasie samochodu to nie do pomyślenia. Słabe klocki hamulcowe, wymiana konieczna co 30 000 km. Na gwarancji wymiana...
4,0
~tough
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Silnik jest zwyczajnie słaby. Jak na tą masę ciut za słaby. Nieco sprawę polepsza charakter ośmiozaworowego wolnossącego benzyniaka. Podczas jazdy solo, można liczyć na nieco dynamik, ale podczas obciążenia należy zapomnieć o rozsądnym przyśpieszaniu. Na szczęście przy delikatnym operowaniu gazem odpłaca się niewielkim zużyciem paliwa. Jednostka jest dość głośna szczególnie powyżej 120km/h i niestety zużywa trochę oleju. Szanujące się...
Ford Escort VII