Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII (497) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 681 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~adambudnyy@go2.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Wyciszenie samochodu jest bardzo dobre. Na co dzień w pracy jezdze wspomnianym Fordem Escortem Expressem Dieslem więc wiem, że skok jest diametralny. Jak niebo i ziemia. Tutaj jest cicho, przyjemnie, jadąc z prędkością 140-150 km/h można nadal swobodnie prowadzić rozmowy z pasażerami (w dieslu czasami brakuje mi...skali w radiu, tak jest głośno). Wyciszenie jest więc super.
4,0
~mario_bros@poczta.onet.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Jest lepiej, niż się po turbo dieslu spodziewałem. Do wnętrza dociera zarówno dźwięk głośnych opon, jak i silnika, zwłaszcza, gdy jedziemy ponad 130km/h lub preferujemy jazdę sportową. Ale timbre silnika jest miły dla ucha i mi osobiście nie przeszkadza. Dla prędkości powyżej 130km/h niektóre silniki benzynowe potrafią być bardziej dokuczliwe pod tym względem...
4,0
~Długoletni posiadacz forda escorta.
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Nie słychać otaczającego przepływu powietrza. W środku jest cicho. Silnik słychać cały czas, zupełnie jakbyśmy pod maską mieli diesla. Mój escort z tym silnikiem maksymalnie pojedzie, niecałe 150km/h. Kreska licznika nie chciała dojść do 150, ale było kilka milimetrów przed :) przy 120km/h nie trzeba podgłaszać radia, czy głośniej mówić do pasażerów.
5,0
~szczecinek
Ford Escort VII
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
jezeli chodzi o silnik to świetnie do 110 km/h {bo szypciej niejerzdze} i przy stałych obrotach nic niesłychać wyciszenie komory silnika przy sprawnym silniku na 5 , gorzej jezeli chdzi o opony z przodu spoko ale z tyłu w czasie jazdy po mokrej nawierzchni przynajmniej umnie odnosze wrarzenie jakbym zapomniał zamknac klape bagarznika
3,0
~zgoda
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Powiedzmy sobie szczerze, to nie jest auto do jeżdżenia po autostradach. Przy prędkościach jakie się rozwija na naszych drogach wojewódzkich można powiedzieć, że jest dobrze wyciszony - do 90km/h nie ma problemów. Potem niestety słychać już silnik, a powyżej 110km/h warkot zamienia się w wycie.
3,0
~Hektor s.s.p@wp.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Przy nisich i średnich obrotach jest bardzo przyjemnie, jeżeli ktoś oczywiście lubi warkot silnika, ja to lubię i bardzo miło mi motor mruczy, ale przy wysokich obrotach niestety nawet moje upodobanie do hałasu przechodzi w przerażenie, nawet mój syn tak nie wrzeszczy jak mu zęby wychodzą :-)))
1,0
~Darek D.
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Powyżej 80km/h przy uchylonych oknach ciężko rozmawiać. Powyżej 100km/h (upał - uchylone okno) nawet bardzo głośne słuchanie radia jest poważnie utrudnione. Rozmowa z pasażerami w tyle (nawet przy zamkniętych oknach jest niemożliwa). Podobno pasażerowie słyszą hałas od strony bagażnika.
3,0
~Bard
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Do najcichszych nie należy, zwłaszcza z silnikiem 1.4 czy dieslem. Dodatkowo głośny tłumik (katalizatora już nie ma...) dodaje "basu". Nie jest to bardzo uciążliwy hałas i nawet przy większych prędkościach nie przeszkadza, ale w porównaniu do współczesnych modeli wypada blado.
3,0
~rumburak
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
:> Odgłos silnika w wnętrzu nie jest cichy, chociaż nie ma jakiegoś przerażającego odgłosu, nawet wprost przeciwnie. Przy prędkości 130km/h wzwyż, silnika nie słychać za sprawą hałasu opływającego powietrza. Jest na to jeden sposób: podgłośnić muze z "audio".
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII
Średni koszt przejechania 100 km
28,67 zł
6,6
l/100km
9,8
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~jurasdwa
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Niby strasznie źle nie jest,ale przy wyższych predkościach nie da się pogadać. Powyżej 120 na godzinę jest głośno, a przy wyższych predkościach po kilkunastu kilometrach naprawdę boli głowa. Ponadto wszelkie stuki zwieszenia słychać jak na dłoni.
Ford Escort VII