Szukaj

Lista ocen Ford Fiesta III (282) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 289 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~jaan
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Jest to wersja bez wspomagania więc czasami trzeba się ostro nakręcić przy parkowaniu. Posiada bardzo mały promień skrętu co jest przydatne podczas parkowania w ciasne wolne!! miejsca. Podczas jazdy układ jezdny jest bardzo precyzyjny w moim przypadku żadnych bić, luzów, żadnego ściągania w którąkolwiek ze stron drogi. Auto mogło by trochę lepiej wybierać nierówności na naszych drogach, aczkolwiek nie jest tragicznie:)Zawieszenie jest dość...
4,0
~chief
Ford Fiesta III
Hatchback 1.6 XR2i 107KM 79kW
Zawieszenie dość sztywne, jak dla mnie bardzo dobre do tego typu samochodu. Sztywny na zakrętach, nie nurkuje przy hamowaniu i nie podbija przy ostrym ruszaniu. Ale ważne są amortyzatory (najlepiej gazowe) i oryginalny rozmiar opon (bardzo nietypowy)!!! Jak dasz wyższy profil to przy ostrym ruszaniu zaczynają podskakiwać. Jedyny mankament to simerbloki (wymiana co rok), końcówki drążków i łączniki stabilizatorów. Na szczęście są tanie.
2,0
~Łukasz (e-mail: malyboss@go2.pl)
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 50KM 37kW
Tutaj jest pięta achillesowa małego Forda. Zbyt delikatna kostrukcja na nasze bezdroża i wyrwy. Zawieszenie wymaga nieco opieki. Klekocą przeguby, zgrzytają amortyzatory... Tu klekoce, tam łomoce. Ogólnie elementy zawieszenia nie wytrzymują długo. Ale to nasze drogi wyrządzają mu największą krzywdę. Charakterystyka zawieszenia twarda. Czuć wszystkie dziury i nierówności, ale nie ma tendencji do przechylania się i nerwowości na zakrętach....
4,0
~ozga.lukasz@wp.pl
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Oczywiscie jak na ta klase i ten rocznik. Poczatkowo mialem w swoim autku sportowe zawieszenie (czerwone sprezyny, i sportowe amorki sachs) auto kleilo sie do drogi, bylo niesamowicie stabilne i wybaczalo bledy. Poz zmianie na normalne z powodu BARDZO niskiego komfortu wszystko to spadlo, zauwazalnie wzrosla droga hamowania, przechyly i trzymanie, ale nie mozna powiedziec, ze bylo zle. Jak na autko tej klasy komfort OK.
2,0
~agnes
Ford Fiesta III
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
poszla przekładnia kierownicy, w ogole cale podwozie chyba jest zjebane, mam to auto od niedawna, a juz mnie naprawa kosztowala 600zl.... do wymiany jeszcze wachacz i sworzen, cholera wie co jeszcze..... sprzedaje go jak najszybciej!!!!!!!!!!!!!! ale ogolnie ladnie wchodzi w zakrety, nie ma problemow na parkingach, no fajnie sie prowadzi tylko sie psuje!!!!
4,0
~maciej_staniszewski@wp.pl
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 55KM 40kW
auto ze wzgledu na swoj rozstaw osi konkuruje z wieksza klasa, jednak ze wzgledu na mase troche nim czasami potrafi wozic na koleinach. ogolnie bardzo przyjemnie sie jezdzi tym wozikiem moze nie super wygodnie ale nie jest tragicznie jak w korkach typu cc. zawieszenie nieskomplikowane proste jak drut w naprawie, moze czasami brakuje wspomagania. szybkie zwrotne male...fajne:)
2,0
~viperteam@gazeta.pl
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 55KM 40kW
Z tym to tak różnie!!! czasem jak rano odpalam i jadę to wyczuwam lekkie buksowanie kierownicy (lewo-prawo jakieś 2 cm) a jak czasem fiestce cos odbije to chodzi jak na wspomaganiu!! wkurza mnie to!!! Może ktos mogłby mi doradzić???? (może ktoś mial coś takiego???? ( kola centrowalem!!) zbieżność też ok!! niektorzy mowią że to kolpaki ale to stek bzdur!!!!
4,0
~bonzzo13@poczta.onet.eu
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 50KM 37kW
Z przodu macperson a z tyłu belka skrętna świetnie spisują się w ty aucie. Zawieszenie jest proste i bardzo tanie w naprawach. Autko dobrze trzyma się w zakrętach , Nawet w tych ciasnych nie bardzo się buda wychyla mimo że nie ma stabilizatora. Z minusów to słabszy kąfort resorowania ( ale coś za coś ) i mała żywotność na polskich drogach.
4,0
~lukasgdansk1@wp.pl
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 55KM 40kW
Zawieszenie może nie jest zbyt trwałe, ale jeżeli zostaną wymienione tuleje wahacza, sworznie, końcówki, (bo to pada najszybciej)na zamienniki dobrej jakości to przez długi czas jest spokój. Krzyżak układu kierowniczego też nie należy do trwałych. Zawieszenie jest komfortowo zestrojone dobrze wybiera nierówności, choć, mogło by być bardziej twarde.
Dziennik kosztów dla Ford Fiesta III
Średni koszt przejechania 100 km
35,67 zł
5,3
l/100km
8,9
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Marecki
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Układ jezdny Fiesty jest na średnim poziomie - adekwatnie do klasy i rocznika pojazdu, choć może trochę zbyt delikatny jak na polskie drogi. W pięć osób auto nisko siedzi i na polskich drogach (na nierównościach) można układem wydechowym po asfalcie poszorować. Trwałe i dość dobre hamulce przednie. Tylne hamulce bębnowe wypadają gorzej.
Ford Fiesta III