Szukaj

Lista ocen Ford Fiesta VI (153) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 184 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Luki
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Totalna porażka !!! Kupując forda myślałem że bądź co bądź samochód produkowany w Niemczech więc będzie ok. a tu niespodzianka, jakoś dość fatalna : 1. Przednia szyba momentalnie została poważnie porysowana już po pierwszym skrobaniu ze szronu w zimie (skrobaczka była z miękkiego plastiku a szyba nie była pobrudzona błotem itp.). Pół roku później jakiś malutki kamyczek uderzył i od razu pajęczynka i szyba do wymiany !!! Nieraz jeździłem...
3,0
~marty
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.25 i 16V 75KM 55kW
Awaria pompy wodnej przy 55 000 (miesiąc po 2-letniej gwarancji :(, bicie kierownicy przy prędkości powyżej 80 km/h, przy 130 na autostradzie po pół godziny jazdy można się wściec. Wada się pojawiła przy 40 tys. i od tego czasu pomimo, że zgłaszam, wyjaśniam, że nie wyważenie kół, serwis ignoruje problem i psuje mi wyważenie, które wcześniej robię na samochodzie. Generalnie serwis miły, uprzejmy ale raczej średnio kompetentny albo może idą na...
2,0
~pawelos10
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Poważna usterka objawiła się po 1.5 roku eksploatacji. Złącze elektryczne które wpięte jest do głównego sterownika posiada gumową uszczelkę-harmonijkę, która pękła i do wtyczki dostała się wilgoć która spowodowała że parę styków praktycznie zgniło i silnik zaczął wariować: gasł, szalały obroty nie działał obrotomierz, migały wszystkie światełka, oświetlenia i licznika po wyjęciu kluczyka). Ratunkiem było kupno używanego sterownika i kawałka...
4,0
~g-fox
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.25 i 16V 75KM 55kW
Nie licząc: - wymiany tylnego zderzaka (gość mi wjechał na przejściu dla pieszych), - wymiany lewych drzwi (obydwu) i lakierowaniu lewego boku (gość mi wjechał na czerwonym na skrzyżowaniu)wraz z ostatnim przeglądem po 70 tys. km przez te 5 lat użytkowania wymieniono: - chłodnicę klimatyzacji (skorodowała punktowo od kamieni po 3 latach i czynnik uciekł - podobnie u kolegi, podobno ten typ tak ma) - rozrusznik (w zimie po 3 latach- kręcił...
4,0
~byku_tester
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.25 i 16V 75KM 55kW
W Seacie pojawiły się bardzo głośne stuki w zawieszeniu (pomimo że i normalnie głośno stuka) wiedziałem że coś nie tak: po pierwszej wizycie w ASO usłyszałem że "ten typ tak ma" :-) ale stukało coraz głośniej, tak więc udałem się do serwisu ponownie i wtedy stwierdzono duże luzy w przednim zawieszeniu! W Fordzie natomiast przytrafiła mi się awaria pompki spryskiwacza - w ASO wymieniono ją w ramach gwarancji. Jak narazie Ford okazuje się...
1,0
~Szczęśliwy nieposiadacz forda(były) tylko toyoty
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Przy drugim przeglądzie podstawowym "serwis" w Bielsku-Białej przedstawił mi wycenę na ok 5.000zł że trzeba by wymienić pompę wspomagania i pół układu kierowniczego (samochód ściągało w lewo mimo zmian opon kół na osiach, z lewych na prawe itp.) Uciekłem w pośpiechu do zaprzyjaźnionego serwisu RENAULT gdzie nic podobnego nie stwierdzono.
5,0
~Pascal
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 16V 80KM 59kW
W przeciągu tych 2 lat nie zdarzyła nam się ani jedna poważna usterka, a mało kilometrów tym autkiem nie robiliśmy. Pod tym względem mógłbym dać nawet 6 gwiazdek gdyby istniała taka możliwość. Powodowane to było może tym, że wszystkie wymiany wykonywałem na czas, a filtry wraz z olejem wymieniałem co 10tyś. km
3,0
~Piotr
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Rozszczelnienie hydrauliki układu wspomagania kierownicy po 60 tys. Typowa podobno usterka tego modelu kosztująca ponad 3 tys., a jeżeli ktoś zarżnie pompę wpomagania - dołoży drugie tyle. Najgorsze jest to, że problem wychodzi przeważnie, gdy auto jest po gwarancji. Poza tym - lałem do baku i jeździłem. Daleko i blisko, dużo.
4,0
~uvb@interia.pl
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Problem ze skrzynią Durashift - podczas zmiany biegu w trybie automatycznym często ślizga się sprzęgło (silnik wchodzi na sekundę na wysokie obroty i dopiero potem \"chwyta\" bieg). Wada wyszła po miesiącu od zakupu używanego auta. W trybie zmiany ręcznej bez problemów.
Dziennik kosztów dla Ford Fiesta VI
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
5,6
l/100km
7,6
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~master22
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Oprócz wspomnianej wcześniej regeneracji wtrysków, wymieniałem jeszcze amortyzatory z tyłu (na przeglądzie wszystko super a na drugi dzień podczas zmiany opon na zimowe okazało się, że oba amortyzatory są "wylane") - dziwne są te pomiary...
Ford Fiesta VI