Szukaj

Lista ocen Ford Fiesta VI (212) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 125 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Axel
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Skrzynia posiada bardzo dobrą długość przełożeń, od dość krótkiej jedynki na której samochód jest zrywny i na każde dodanie lub odjęcie gazu reaguje momentalnie, poprzez dość długą dwójkę i trójkę którą ciągnąc do wyższych obrotów pozwala rozpędzić się nam do okolic 100km/h. Czwórka jest moim zdaniem biegiem najlepszym do jazdy miejskiej, gdzie nasz obrotomierz nie przekroczy dwóch tysięcy obrotów a reakcja na gaz nie będzie jeszcze strasznie...
5,0
~fordziarz z przypadku
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 16V 80KM 59kW
Zero problemów. Dobre przełożenia, bo nawet na 5tce potrwfi przyspieszać pod górkę. To drugie konkurencyjne auto o którym mówiłem w kategorii "silnik" zachowuje się inaczej. To co Fiesta pokonuje na 5tce i jeszcze potrafi delikatnie przyspieszac, to tamten nie jest w stanie i trzeba zredukowac do 4rki jak nie bardziej. A niby Fiesta zgodnie z danymi katalogowymi jest wolniejsza, gorzej przyspiesza, mniejsza moc, mniejszy moment. Dobra...
5,0
~Ub11
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 16V 80KM 59kW
Za silnik nadrabia skrzynia - doskonale precyzyjna. Zmiana biegów na tej skrzyni to przyjemność - nie za długie ruchy lewara i nie za krótkie. Jedyna jej wada to problemy ze wstecznym, ale tylko przy zimnym oleju w skrzyni. I warto dodać - ma długie przełożenia (stąd nie za tęgie przyspieszenia). Można dzięki niej dobrze przyoszczędzić na paliwie. Na 3 biegu można wyciągnąć jakieś 125-130 km/h, także sporo;]
4,0
~Luki
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Skrzynia lekko chodzi i dobrze zestopniowana (np. na trasie na 4-ce nieźle ciągnie pod większe wzniesienia, nie trzeba redukować). Niestety jak wiele innych elementów Fiesty okazała się nietrwała. Zaczęło się od problemów z wrzuceniem wstecznego biegu. Kolejny właściciel mojej Fiesty musiał wymieniać całą skrzynię (też z wykłócaniem się w serwisie) a samochód miał 30 000km i był jeszcze na gwarancji !!!
4,0
~Oskar
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Byłoby maksimum, gdyby nie częste problemy z włączaniem wstecznego. Nieraz trzeba wysprzęglać podwójnie żeby zapiąć bieg dzięki któremu można cofnąć. Poza tym brak zastrzeżeń. Precyzja doskonała, zestopniowanie idealnie dobrane do mocy ( i niemocy ) małego diesla. Biegi jak by wklikują się na danym przełożeniu. Wadą jest troszkę zbyt długa dźwignia i przydługawy skok, lecz to są na prawdę szczegóły.
2,0
~WOJTASSSS
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.25 i 16V 75KM 55kW
Siedzialem w focusie, siedzialem w polo, siedzialem w kia.Wszedzie lewarek zmiany biegów krótki co daje lepszy wygląd estetyczny i mniejszy zamach przy wrzucaniu biegów.Jedyny plus ze jest taki dlugi to ze nie trzeba sięgac daleko. co mnie jeszcze boli ze ten pedał sprzęgła trzeba tak głęboko wciskać.:/ w innych autach jest krótki skok a tutaj to trzeba calą noge wyprostować.
5,0
~gość
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 16V 80KM 59kW
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń do jej pracy, biegi wchodzą lekko, nigdy nie miałem problemu z wrzuceniem danego biegu, krótki skok lewarka co jest ogromną zaletą, biegi dosłownie "wskakują", mały minusik - czasami problem z wrzuceniem biegu wstecznego jednak czuć to w ręce i wystarczy wrzucić jedynkę i znowu wsteczny i nie ma problemu
4,0
~pawelos10
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Biegi wchodzą pewnie i z oporem który daje informacje o wrzuceniu biegu. Z awarii to niespodziewanie rozsypał się docisk sprzęgła przy 127000km, urwały się 2 blaszki ( z trzech) które mocują słoneczko do obudowy docisku a muszę przyznać że jeżdżę spokojnie i nie strzelam ze sprzęgła.
4,0
~grubsą
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Skrzynia poprawnie zestopniowana, w mieście można się namahać jak się chce jeździć dynamicznie. A gdy chcemy jechać bardziej eko nic nie soi na przeszkodzie, żeby biegi zmieniać przy 2tys obrotów na minutę. Przy takiej zmianie biegów silnik się jeszcze nie krztusi, ale trzeba od razu wcisnąć delikatnie gaz.
4,0
~g-fox
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.25 i 16V 75KM 55kW
Biegi do przodu - OK. Dzwignia długa, nie trzeba się schylać, biegi wchodzą w miarę precyzyjnie. Ale do tyłu prawie zawsze trzeba dodatkowo wysprzęglać, zeby wszedł bieg - tak było od samego początku - i bieg wchodzi czsami z lekkim zgrzytem. Ale jeździ normalnie, pewnie ten typ tak ma.
Ford Fiesta VI