Szukaj

Lista ocen Ford Fiesta VI (206) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 131 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~byku_tester
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.25 i 16V 75KM 55kW
Przy ocenie układu jezdnego nasuwa się na myśl stwierdzenie, że konstruktorzy Seata bardzo chcieli żeby ich autko jeździło tak jak Ford ale chyba zapomnieli o komforcie. Ale OK, przyjrzyjmy się bliżej... Ciasny zakręt, wchodze Fiestą 80 km/h - lekki przechył, wielka precyzja, jedzie jak po szynach. Teraz Ibiza: 80 km/h ten sam zakręt - nawet mniejszy przechył nadwozia, również precyzyjnie, również jak przyklejona! Ale teraz mniej ciekawe...
5,0
~grzezzgorz
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.25 i 16V 75KM 55kW
Kto jeździł Fordem - zrozumie moją ocenę - jedyny samochód w swojej klasie o takich właściwościach jezdnych -zakręty wybiera znakomicie (po przesiadce na fiata prawie wypadłem z drogi podobnie było z Megane II) Co w moich oczach jest znakomite to wspomaganie ukł. kier. - wszystkie elektryczne wspomagania są dobre - (bez urazy) dla filigranowych anorektyczek - jednym paluszkiem na parkingu i dwoma przy 130 km/h - co może doprowadzić do...
4,0
~Jacek
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Ja mam 50 lat i jeżdżę C5 więc nic dziwnego, że dla mnie za twardy, ale prowdzi się absolutnie fenomenalnie. Reaguje na każdy ruch kierownicą, daje poczucie "zrośnęcia z autem". Ale syn ma 23 i... dla niego też za twardy, bo jak juz się nacieszysz zakrętami to po godzinie jazdy nowiutką autosrtadą zaczynasz mieć dość. Auto zdaje się "produkować" nierówności których nie widać... Znowu porównanie do Saxo - na zakrętach nie...
5,0
~Oskar
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Jak dla mnie- ideał. Świetne sprężyste zawieszenie, które bez problemu zdzierżyłoby większą moc silnika. Na zakrętach czysta poezja, zero stresu - auto jedzie jak przyklejone. Czasem gdy na wirażu wpadnie się w dziurkę reaguje nerwowo, ale jest to do opanowania bez problemu. Słowa zasługi także za układ wspomagania kierownicy. Świetny hydrauliczny system, który pracuje z miłym oporem, zapewnia idealne wyczucie samochodu. Niektórzy...
5,0
~Marcin
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.25 i 16V 75KM 55kW
W tej klasie chyba najlepsze zawieszenie, świetne prowadzenie, precyzyjny układ kierowniczy, bardzo dobre hamulce z świetnym wyczuciem. Wspomaganie też z właściwą siłą, nie tak silne jak w , renault ze względu na wspomaganie hydrauliczne a nie elektryczne. Pewnym minusem pogorszenie komfortu na kiepskich nawierzchniach ale to już wina naszych drogowców, a nie Forda. Przy pełnym obciążeniu nadal pewne prowadzenie, a nawet podniesienie komfortu...
5,0
~Grabowski
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Fiestka prowadzi się bardzo precyzyjnie i przez to przyjemnie. Zawieszenie dość twarde co pozwala wchodzić w zakręty pewnie i dokładnie. Co prawda owa twardość na kiepskiej jakości drogach trochę dokucza, ale za to układ kierowniczy to zdecydowanie największa zaleta tego auta. Trudno opisać jak dobrze się je prowadzi i jak przyjemna może być zarówno spokojna jak i dynamiczna jazda. Podobnie jak silnik zawieszenie jest niezawodne jeśli się o...
5,0
~g-fox
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.25 i 16V 75KM 55kW
Perfekcyjne połączenie właściwego trzymania się drogi na zakrętach z komfortem - podobnie jak w Focusie, którego mieliśmy prywatnie wcześniej. Zawieszenie o wiele lepsze od mojej poprzedniej Toyoty Yaris diesel (ciężki przód, który przyczynił się do jej \"zgonu\" - dachowanie zimą). Na krętej drodze, ba - nawet na kilku zakrętach- prowadzona przeze mnie Fiesta jest równorzędnym przeciwnikiem dla aut kilka klas wyższych i z większymi silnikami,...
5,0
~Miłosz
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Trzyma sie drogi jak sołtys stołka, a jak sie zainwestuje w dobre opony to jest jeszcze lepiej. Po 13 latach i 108 tysiącach km pierdzielneły mi amortyzatory z tyłu ale zwalam to na wiek auta (w orginale były). Jak na taką wielkość i mase, auto zachowuje sie zaskakująco dobrze na nierównościach. Kierownica działa precyzyjnie, bardzo fajna siła jest dobrana do wspomagania kierownicy. Nie chodzi ani za lekko ani za ciężko, czuć podłoże i po czym...
5,0
~Uki
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Bardzo dobre zawieszenie, jednocześnie komfortowe i bezpieczne. Nie za twarde, nie za miękkie, sprawia poczucie bezpieczeństwa w każdych warunkach. Dobrze tłumi dziury i pracuje cicho, bezpiecznie na zakrętach (nadwozie zbytnio się nie przechyla). Powiedziałbym że zawieszenie bardzej zestrojone w stronę komfortowego niż sportowego. Układ kierowniczy ze wspomaganiem dokładny i dający pewne wyczucie. ABS nie nazbyt czuły - duży plus, hamulce...
Dziennik kosztów dla Ford Fiesta VI
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
5,6
l/100km
7,6
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~pawelos10
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Stabilne prowadzenie, dosyć twarde zawieszenie ( w moim odczuciu). Z awarii to pęknięta sprężyna przedniego zawieszenia, rozwalony przegub wewnętrzny bo jakiś "janusz" mechaniki założył tyrtytkę zamiast opaski metalowej i spadła osłona przegubu a tak to standardowo łączniki stabilizatora x1, sworzeń wahacza lewy. Wszystkie naprawy robiłem samemu i naprawdę nie jest źle z rozwiązaniami technicznymi, no może połączenia śrubowe mogłyby być...
Ford Fiesta VI