Szukaj

Lista ocen Ford Fiesta VI 1.3 70KM 51kW 2001-2008 (61) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Luki
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Totalna porażka !!! Kupując forda myślałem że bądź co bądź samochód produkowany w Niemczech więc będzie ok. a tu niespodzianka, jakoś dość fatalna : 1. Przednia szyba momentalnie została poważnie porysowana już po pierwszym skrobaniu ze szronu w zimie (skrobaczka była z miękkiego plastiku a szyba nie była pobrudzona błotem itp.). Pół roku później jakiś malutki kamyczek uderzył i od razu pajęczynka i szyba do wymiany !!! Nieraz jeździłem...
2,0
~pawelos10
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Poważna usterka objawiła się po 1.5 roku eksploatacji. Złącze elektryczne które wpięte jest do głównego sterownika posiada gumową uszczelkę-harmonijkę, która pękła i do wtyczki dostała się wilgoć która spowodowała że parę styków praktycznie zgniło i silnik zaczął wariować: gasł, szalały obroty nie działał obrotomierz, migały wszystkie światełka, oświetlenia i licznika po wyjęciu kluczyka). Ratunkiem było kupno używanego sterownika i kawałka...
1,0
~Szczęśliwy nieposiadacz forda(były) tylko toyoty
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Przy drugim przeglądzie podstawowym "serwis" w Bielsku-Białej przedstawił mi wycenę na ok 5.000zł że trzeba by wymienić pompę wspomagania i pół układu kierowniczego (samochód ściągało w lewo mimo zmian opon kół na osiach, z lewych na prawe itp.) Uciekłem w pośpiechu do zaprzyjaźnionego serwisu RENAULT gdzie nic podobnego nie stwierdzono.
4,0
~gargi6@wp.pl
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Jedyna powazna naprawa jaką zrobiłem to była wymiana łożyska przedniej prawej podpory półosi które po 15 tysiącach zaczęło stukać. Oraz wymiana świec po 25 tysiącach ale to było spowodowane zatankowaniem paliwa na stacji, która wiadomo co robi ;-)
4,0
~Bruner91
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Tu na szczęście jest dobrze . Z poważniejszych napraw to katalizator , czeka mnie wymiana skraplacza klimy i usuniecie tej rdzy z klapy bagażnika . Fakt faktem kupiłem w miarę dobry i sprawdzony egzemplarz , i staram się go szanować
1,0
~BHT
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Przekładnia układu kierowniczego do wymiany w samochodzie 20-miesięcznym po przebiegu 30000 km - kompromitacja! przyczyna awarii, podobno wada materiałowa, koszty musiałem ponieść sam firma Ford nie rekompensuje w ramach rękojmii
4,0
~grubsą
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Awaria wysprzęglika uniemożliwiła mi jazdę, sprzęgło nie chciało wyjść z podłogi. Oprócz tego amortyzatory z tyłu po 13 latach puściły olej. Ale to nie są drogie naprawy, więc można to wybaczyć.
2,0
~192cm wzrostu
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
robiłem już trochę przy prodnim zawieszeniu (wiem, wiem polskie drogi) no ale : ŁĄCZNIKI WYMIENIANE PO OBU STRONACH, TULEJKI NA DRĄŻKU STABILIZATORA, DRĄŻEK KIEROWNICY I KOŃCÓWKA DRĄŻKA
3,0
~Arek
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Podobno niezawodny, ale mi po 15 tys. padło sprzęgło (hydrauliczne). Wymiana pogwarancyjna :-( Pytałem innych kierowców tego autka i doszliśmy do wniosku, że po prostu miałem pecha.
5,0
~MT
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Nie ma tu wiele do zepsucia się. A nawet jeśli trzeba coś wymienić to części są tanie i jeśli ktoś nie jest technicznym analfabetą, to wiele rzeczy ogarnie sam
Ford Fiesta VI