Szukaj

Lista ocen Ford Fiesta VI 1.4 TDCi 68KM 50kW 2001-2008 (33) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~mw
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Samochód jest na gwarancji fabrycznej, ale ostrzegam przed autoryzowanymi serwisami.W moim egzemplarzu coś ciągle śmierdzi, nie wiem ropa czy spalony olej. W serwisie Forda sami \"niemcy\" nic nie rozumieją, patrzą na człowieka z łagodnym pobłażaniem, -znowu jakiś \"niedorozwój\" wylądował. W sieci coś znalazłem na ten temat,ale bez konkretów. Uszczelka wtryskiwaczy jest ok. Zaczynam się przyzwyczajać :).Problem z zapachem ustąpił po wymianie...
3,0
~godol
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Wersja trzy drzwiowa z 2004r.: - notorycznie odpadający emblemat zmiany biegów z gałki zmiany biegów. - trzy razy naprawiany fotel kierowcy z powodu zepsutego mechanizmu składania fotela - stuki i hałas z deski rozdzielczej i okolicy pasów na tylnej kanapie Wersja pięcio drzwiowa z 2006r.: - stuki i hałas z deski rozdzielczej po przebiegu 20tkm. Gorzej niż w poprzednim trzy drzwiowym - irytujacy hałas z tylnej klapy który nie może być...
4,0
~Artur
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Jedyne na co narzekam to ciagle odklejajace sie plastykowe nakladki na ramke srodkowa slupka okien-drzwi,odklejone chalasuja z wiatrem- klepia, urywaja sie. przyklejalem, Wymienilem juz 3 razy.... no i Scierajaca sie \"skora\"- to zwykla DERMA , SKAYA!!!- kierownicy, wymieniona po 60 tys.
3,0
~Bartek
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Wymiana przy 20 tys. na gwarancji kolumny kierowniczej(wyciek oleju).W Mondeo to samo przy 350 tys. km.Za szybko łapie sprzęgło.Lubi przez to czasami zgasnąć przy delikatnym starcie.Przy 140 tys. wymiana 3!!! wtryskiwaczy. Bardzo drogie!.Ponoć przez paliwo, a tankuję tylko na Shellu i czasami na stacji Jet.
4,0
~bartek
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Użytkowałem pojazd w l. 2010-2014, w okresie przebiegu 165000-236000. Wymieniałem: uszczelkę wtryskiwacza, poduszkę dolną silnika, linkę hamulca ręcznego ("zapiekła się"). Poza tym zwykłe koszty eksploatacyjne.
5,0
~Oskar
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Przy -10C silnikowi zdarzyło się lekko wariować. Mniemam, iż była to wina złej jakości Diesla (BP). Silnik co rusz przechodził w tryb awaryjny i kręcił się tylko do 3 tysięcy obrotów. Po wypaleniu tej ropki- jak ręką odjął.
4,0
~Jacek
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Silnik, skrzynia bez zarzutu. Zero zużycia oleju, nie dymi pali na dotyk - aobsolutnie nic. Zawieszenie podobnie. Robiłem drobiazgi jak tylna wycieraczka, rezystor dmuchawy opornica klimy, ręczny.
5,0
~Grabowski
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Przycisk do otwierani bagażnika z kabiny przestał działać, poza tym brak jakichkolwiek usterek. W drugiej wystąpił mały problem z czujnikiem w egr-ze, ale to naprawdę drobiazg
4,0
~Artur_ass
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Regulator napięcia padł w alternatorze i uszczelka pod wtryskiwaczem(chyba tak się to nazywa)koszt z robocizna w dobrym warsztacie 200zł. Tyle napraw.
Dziennik kosztów dla Ford Fiesta VI 1.4 TDCi 68KM 50kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
5,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~punto55sx
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Na chwilę obecną max czyli pięć punktów. Minus na skrzypiące plastiki i odpadające osłonki ze sterowania lusterkami.
Ford Fiesta VI