Szukaj

Lista ocen Ford Focus I Kombi (346) - Silnik

Na liście zabraknie 223 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bartek
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Posiada wszelkie cechy pozytywne i negatywne względnie nowoczesnego diesla. Wąski zakres obrotowy, w którym dostępne są najbardziej soczyste niutonometry; odrobina turbodziury zanim nie osiągnie ok. 1800 obrotów, a przy mocniejszym wciśnięciu gazu odczuwalne \"kopnięcie\" turbiny. Wymaga myślenia przy zmianie biegów, żeby nie było za nisko (bo turbodziura i trzeba dbać o dwumasę, a gonienie pod czerwone pole nie przynosi aż tak oszałamiającego...
4,0
~starosta
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Generalnie nieźle się kręci na obroty,cichutki do 100 km/h, bardzo, bardzo elastyczny silniczek,autko świetnie się prowadzi, posiadałem- passat b4, mazda 323 r.99\', corolla 2000, a prowadziłem naprawdę sporo aut zaczynając od peugot 206 a konczac na E-klasie,i szczerze to tylko passat b5 i laguna II tak świetnie się prowadzi jak focus, zawieszenie w focusie extra, świetny kompromis między komfortem jazdy a prowadzeniem, największy plus focusa...
4,0
~loco
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
W kwestii awaryjności nie powiem złego słowa o tym silniku. Stosunkowo niewysilony turbodiesel tddi potrafi podobno przejechać bez remontu ponad 600tys km. Jestem skłonny w to uwierzyć, bo po przejechaniu połowy tego dystansu póki co nie ma się do czego przyczepić. Nie ma wycieków ani niepokojących odgłosów. W mrozy nie ma większych problemów z odpalaniem, wiadomo że trzeba mieć dobry aku i sprawne świece żarowe. Nie jest oczywiście demonem...
1,0
~tomalkonciak@wp.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Witam, To mój drugi wpis na forum. W poprzednim (2008-10-21)informowałem że wymieniłem pompę paliwową wraz ze sterownikami - koszt (4 tys. zł).Pojawiły się nowe problemy z odpalaniem. Najgorsze było przejechanie na zimnym silniku ok. 1-2km i zostawienie samochodu na 5 minut. Wtedy można było chechłać rozrusznik z dobre 2-ie minuty. Wymieniłem świece bo żadna już nie chciała grzać - koszt 350zł. Pomogło ale nie na długo. Z ciekawości...
5,0
~blindmashine
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Auto mam z silnikiem oznaczonym Endura. Sprawuje się póki co świetnie. Dość cichy jak na nastoletniego Diesla. Potrafi sporo uciągnąć, jest elastyczny (czytaj, potrafi wybaczyć brak redukcji biegu, kto jeźdi z początkującym kierowcą ten wie). Jednocześnie, zaskakuje dynamiką. Trzymając go na obrotach 2,1k - 2,6k można odczuć sporą frajdę z jazdy. Turbina boscha pracuje bez problemów. Silnik czasami coś tam przepali i \"puści sobie dymka\" ale...
5,0
~setariff
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
Oszczędny i naprawdę zaskakująco dynamiczny. Do lekkiego Focusa pasuje świetnie. Nie brakuje mocy przy wyprzedzaniu dynamicznym ruszaniu. Momentu starcza na swobodne ciągnięcie średnich rozmiarów przyczepy. Nieźle, jak na diesla, wchodzi na obroty. Turbo załącza się koło 1800 RPM i daje sporego kopa. Spalanie w mieście rzędu 6,5 l / 100km i 5 l w trasie zadowoli każdego. Na plus brak DPF, na minus EGR lubiący się zapychać i wymagający...
4,0
~benowie
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
auto ma już ponad 200 tys km i co jakiś czas coś się sypnie. najwięcej problemów mam chyba z tylnymi hamulcami. robiłem ja juz pare razy i zawsze coś jest nie tak. jeżdżę nim od przebiegu 150 tys km a więc już narobiłem ponad 50 tys km. racej wszystko działa. jedyne co mi sie przypomina oprócz tych hamulców i wymian eksploatacyjnych to elektryczny podnośnik szyby pasażera. dał **** jakieś 2 lata temu i został zregenerowany. teraz znowu...
1,0
~tomalkonciak@wp.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Kupiłem focusa ponad miesiąc temu - sprowadzony z Holandii. Wszystko w porządku (na pozór).Za pierwszym razem odpalał, dopiero po przejecaniu ok. 2-óch kilometrów i krótkim postoju już nie chciał załapać. Wczoraj już nie odpalił nad dobre. Wezwałem serwis. Przyczyna - pompa paliwowa!!! Koszt naprawy minimum to 4.000zł!!! Na innych forach dość ostro krytykują ten silnik za wadliwą pompę wtryskową i sterowniki więc przestrzegam kupujących przed...
4,0
~ravag
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Silnik jest głośny ale to w zasadzie jego jedyna wada. Poza tym jest bardzo trwały i przyjemnie się nim jeździ. Jest to lekko zmodyfikowany silnik od transita przyzwyczajony do ciężkich warunków pracy. W salonie forda usłyszałem, że o ile nowe TDCi przeliczane są na 700 tys kilometrów, o tyle starsze TDDi nie mają górnej granicy. Zdarzają się egzemplarze nawet z milionem kilometrów na tarczy. Silnik bardzo dobrze wkręca się na obroty i ochoczo...
Dziennik kosztów dla Ford Focus I Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
6,3
l/100km
8,5
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~major0203
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
diesel jest diesel musi go być słychać i koniec,elastyczność- to dieseljest b.dobra moc:fordy chyba nie słynęły ze zrywnych silników i tu też niema szoku,ale zato wytrzymałych to fakt.moja foka ma napewno ze 100000 wiecej niż pokazuje na tablicy i w poprzednie zimy najmniejszego problemy z rozruchem(auto nie garażowane)co na 11 letniego dziadka to nie żle.zurzycie oleju silnikowego na poziomie 0 albo 0,000000000000000001.po zakupie...
Ford Focus I Kombi