Szukaj

Lista ocen Ford Focus I Kombi (314) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 255 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartek
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Oceniam wysoko, bo auto jeździ jak po szynach. Zawieszenie jest mięsiste i jest idealnym, według mnie, środkiem pomiędzy precyzja prowadzenia i wysyłanymi przez koła komunikatami, a komfortem. Nie każdemu to może odpowiadać, bo takie ustawienie nie izoluje, a niektórzy oczekują pełnej miękkości i odseparowania. Tym osobom będzie brakowało w zakresie komfortu. Wspomaganie hydrauliczne fajnie przekazuje co się dzieje z przednią osią. Auto bardzo...
5,0
~flakus
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
To najpiękniejsza strona tego samochodu.Samochód jedzie jak po szynach.Nawet w zwykłej wersji śmiga an sportowo i daje wiele radości z pokonywania zakrętów.Bez porównania np. z Nissanem Almera, czy Corollą poprzedniej generacji.Dobre połączenie komfortu i stabilności.Genialna kiera-bardzo precyzyjna-świetnie czujesz samochód.Focus jest dla tych, którzy lubią radość z jazdy i trochę sportu.Trwałość-jak na samochód, który ma już 9 lat według...
5,0
~setariff
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
Moim zdaniem świetny, szczególnie jak na tamte czasy. Kierownica stawia przyjemny opór i dobrze przekazuje informacje z kół - stara szkoła układów kierowniczych :) Dzięki temu auto prowadzi się pewnie i prezyzyjnie. Pomaga temu także fajne zawieszenie, zarówno klasyczne przednie jak i innowacyjne na tamte czasy tylne - wielowahacz. Nierówności tłumi całkiem nieźle (pamiętajmy, że mowa o 16 letnim aucie, nie o nowym), choć dość głośno i...
5,0
~loco
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Układ jezdny to największa moim zdaniem zaleta tego auta. Wiadomo, że są to w tej chwili już stare samochody, ale mocno wątpię by w tej klasie i przedziale cenowym dało radę znależć lepiej prowadzące się auto. Foka po prostu daje przyjemność z jazdy. Duża w tym na pewno zasługa zawieszenia wielowahaczowego z tyłu, co niestety przeniesie się na koszt napraw (ale nie ma tragedii). Auto wchodzi żwawo w zakręty, można trochę poszaleć. Pomimo...
5,0
~m_kruszelnicki@gpbattery.com.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 16V 115KM 85kW
mam 210tys.km i w zawieszeniu wymieniałem tylko łożysko (chodż niepotrzebnie bo to wina opony bo była wyzabkowana i buczała) w tylnim zawieszeniu koncówki drażka. A tak wogóle to coś jest wadliwego w wersji combi bo co 30tyś.km musze wymieniać tylnie opony na nowe bo zabkują,na poczatku w serwisie powiedziano mi ze to wina opon ale zmieniłem producenta i to samo. Przeszlo mi po ustawieniu geometrii więc panowei z serwisu doszkalać sie bo...
5,0
~Kamil
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
To chyba najmocniejszy punkt tego samochodu: zawieszenie jest przyjemnie sprężyste, autem nie buja na boki i nie wychyla się za bardzo podczas pokonywania zakrętów. Jego trwałość w moim egzemplarzu jest też na wysokim poziomie - do tej pory przez 2 lata użytkowania nie robiłem nic. Poza tym pracuje cicho i nie wydaje żadnych dodatkowych odgłosów. Bardzo podoba mi się dobranie siły wspomagania układu kierowniczego: kierownica stawia większy...
5,0
~blindmashine
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
No to jest bardzo mocna strona mojego focusa. Przysysa się do drogi jak pijawka ;] Przerósł moje oczekiwania. Spodziewałem się czegoś raczej średniego, z czym będzie dało się żyć ale bez rozpieszczania, a tymczasem ... Układ kierowniczy pewnie prowadzi samochód w zakrętach, dzięki zawieszeniu comfort-plus (czy jakoś tak) tył nie ucieka \"idzie\" dokładnie po torze jazdy. W mieście świetnie się manewruje. W skrócie precyzja i komfort jakiego...
5,0
~sourner
Ford Focus I
Kombi 1.8 16V 115KM 85kW
BAJKA – największa zaleta Focusa. Jest nadal nie do pobicia w swojej klasie. Pomimo tego że posiadam wersję combi to auto prowadzi się małe autko klasy GT. Nie jest ani podsterowne ani nadsterowne przez co nie odczuwamy wpływu silnika i napędu na tor jazdy z zdjęcie nogi w połowie szybko przejeżdżanego zakrętu nie robi ma nim najmniejszego wrażenia. Myślałem że nigdy tego nie napiszę ale prowadzi się lepiej niż Civic mojego brata....
5,0
~ravag
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Konkurencja może się uczyć. To najlepsze w prowadzeniu auto tej klasy jakim jeździłem. Kompletnie nie czuć wpływu ładunku na jazdę. Można się zapomnieć i z kompletem pasażerów pojechać zbyt szybko co wywoła tylko dreszczyk emocji u pasażerów, bo kierowca ma kontrolę nad wszystkim. Kilku osobom pokazywałem już możliwości układu jezdnego w tym aucie i celowo zbyt szybko wchodziłem w ostre zakręty. Wszyscy przyznawali rację, że auto jest bardzo...
5,0
~shogel@tlen.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Kupowałem focusa ze względu na jego zawieszenie. I nie pomyliłem się. Przejechałem już 50000 km i nic się nie dzieje. Zaskoczony jestem przyjeżdżając na przeglądy jak się dowiaduję, że nawet nie ma mechanik co dokręcić. A w dziury na polskich drogach nie trudno wpaść. Jedyny mały minus za wysokość. Focus jest dosyć niski i czasem zdarzy mi się zahaczyć o jakąś większą koleinę lub krawężnik osłoną miski olejowej, jednakże bez żadnych...
Ford Focus I Kombi