Szukaj

Lista ocen Ford Focus I Kombi (298) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 271 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~blindmashine
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
No tu niestety w moim egzemplarzu szału nie ma. O ile klimatyzacja działa i to w miarę sprawnie, bo zaczyna mrozić po 5-10min od odpalenia samochodu (w zależności od obrotów na jakich jadę), o tyle coś mam pokombinowane z kanałami powietrza i samym pokrętłem regulacji miejsc nawiewu. Zmiana pozycji pokrętła nie daje żadnego efektu, cały czas dmucha w szybę... a co do samej szyby to przy jesiennej pogodzie, po 2-3h postoju pod chmurką lubi...
4,0
~benowie
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
dla mnie najbardziej *****istą rzeczą jest ogrzewana przednia szyba. w zimę jest to po prostu rewelacja. nie wiem czemu inne marki nie stosują tego patentu. jak czytam "ogrzewana przednia szyba" w ogłoszeniach to podczas rozmowy okazuje się że jest to nadmuch. ludzie . nie dajcie się nabrać. ogrzewana przednia szyba jest widoczna od razu. są cieniutkie przewodziki wtopione (prawdopodbnie) w szybę. działa rewelacyjnie w zimę. patent...
3,0
~Bartek
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Wentylacja działa prawidłowo. Z klimatyzowaniem wnętrza też nie ma większych problemów. Gorzej z ogrzewaniem. Po ruszeniu autem z nierozgrzanym silnikiem do auta zaczyna dość szybko napływać letnie, a potem ciepłe powietrze, ale sporo czasu zajmuje odpowiednie nagrzanie wnętrza. Brakuje trochę na wydajności szczególnie, gdy na zewnątrz jest naprawdę zimno. A nie chodzi przecież o to, żeby \"piłować\" wiatraki. Bywają też problemy z ciągłością...
4,0
~Kamil
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
Jak to w Dieslu: z racji większej sprawności silnik na ropę ma mniejsze straty energii, którą zamienia na ciepło, więc i wolniej będzie się rozgrzewał (zwłaszcza w zimę jest to odczuwalne). Jednak nie ma tragedii i zimę idzie wytrzymać - po około 12km silnik osiąga temperaturę roboczą i w kabinie jest ciepło. W pozostałe pory roku silnik nagrzewa się zdecydowanie szybciej. Klimatyzacja daje sobie spokojnie radę z chłodzeniem wnętrza w upalne...
4,0
~Benoi
Ford Focus I
Kombi 1.8 16V 115KM 85kW
jak sprawny termostat to grzeje pięknie, klima wydajna jak pełna . Szybę mam podgrzewaną - super bajer w zimie, bo po stronie kierowcy wilgoć zawsze dłużej trzyma się dłużej niż u pasażera ( filtr kabinowy wymieniany zgodnie z zaleceniami - węglowy filtron). Reguralnie pada bezpiecznik topikowy odpowiedzialny za działanie 1,2,3 biegu dmuchawy -zostaje 4 . Bezpiecznik kosztuje 6 PLN, cały moduł 150, trzeba poczytać jak to wymienić . Związane to...
3,0
~setariff
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
Ani dobre, ani bardzo złe. Takie dość nijakie. Latem auto długo się chłodzi, a klima wymaga dość częstego napełniania, ledwo starcza na jedną cieplejszą połowę roku. Nieszczelności nie wykryto. Ot, stara klima. Zimą zaś ogrzewanie trwa jeszcze dłużej, wiadomo, diesel w tym nie pomaga. Siła nawiewu wystarczająca. Pasażerowie z tyłu są w stanie poczuć co nieco ;) o ile oczywiście podzielimy się przednimi nawiewami, bo z tyłu nie ma.
5,0
~marceloo
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Ogrzewanie i wentylacja jest w porównaniu do konkurencji na podobnym poziomie.W wersji ghia, lepsze wyposażenie komputer pokładowy pokazujący spalanie, ilość kilometrów do przejechania , średnią prędkość, tymczasowe spalanie, temperaturę powietrza jest regulacja temperatury zawsze klimatyzacja, nawiew. Temperaturę można regulowac od 15 stopni do23 stopni celsjusza.
5,0
~pawelwozniak1@op.pl
Ford Focus I
Kombi 2.0 16V 130KM 96kW
Wentylacja i ogrzewanie - wzorowe . Doskonale działająca klimatyzacja . Jedyny minus , ale poważny - to wymiana filtra kabinowego ( p.pyłkowego ) . To prawdziwa mordęga - trudna i kosztowna ( uszkadza się przy tej wymianie często mocowanie prawego podszybia - więc do kosztów wymiany filtra trzeba dołożyć jeszcze owo podszybie i orginalną butylową uszczelkę . . .
4,0
~loco
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Jak na diesla jest nieźle, jestem w temacie na bieżąco bo ostatnio ogrzewanie zaczęło słabo grzać, po płukaniu nagrzewnicy i wymianie świec od podgrzewania płynu chłodzącego wieje mocno i ciepło, druga sprawa że silnik nagrzewa się dość wolno, więc w bardzo zimne dni w krótkiej trasie w obrębie miasta może się nie zdążyć w ogóle nagrzać.
Dziennik kosztów dla Ford Focus I Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
6,3
l/100km
8,5
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Marek
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
To chyba najsłabszy element. W lecie owszem chłodzi mocno, ale manual, więc raz za ciepło,a raz za zimno. Za to zimie jest dramat! Przy dużych mrozach ciepło się robi po 10-15 minutach. Gdybym nim nie jeździł od początku, to bym myślał, że zepsuty. Sytuację ratuje podgrzewana przednia szyba, bo widać dokąd się jedzie, ale d..a marznie!
Ford Focus I Kombi