Szukaj

Lista ocen Ford Focus II Hatchback 5d (292) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 204 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Ene22
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Brawa dla inżynierów Forda – układ jezdny to zdecydowanie najmocniejszy punkt samochodu. Układ kierowniczy bardzo bezpośredni – pojazd błyskawicznie i bardzo precyzyjnie reaguje na ruchy kierownicą. Zawieszenie jest dość twarde ale bardzo dobrze zestrojone. Mimo tego, że Focus jest dość wysoki zakręty można pokonywać ze znaczną prędkością bez obawy o zmianę toru jazdy czy nawet wychylenie pojazdu, niezależnie czy jedziemy samotnie...
5,0
~Tuptup
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Potwierdzam generalną opinię o Focusach Mk.2 - jeżdżą bardzo dobrze. Układ kierowniczy zapewnia poczucie kontroli nad pojazdem, samochód prowadzi się precyzyjnie i pewnie, zarówno na krętych drogach, jak i przy prędkościach autostradowych. Układ jezdny jest sprężysty, samochód nie buja się, nie wychyla na zakrętach, jest stabilny przy dużych prędkościach. Jeździłem samochodami 5x droższymi od nowego Focusa, i naprawdę - Mk.2 nie ma się czego...
5,0
~MK_nowy
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Układ jezdny - tego chyba nie trzeba opisywać osobom, które choć raz prowadziły ten model. Majstersztyk osiągniety w poprzednim modelu nie stracił na komforcie, dozie bezpieczeństwa w obecnej wersji. Od 2008 jest seryjnie montowany ESP, który wkracza do akcji w momencie, gdy wysiądzie zdrowy rozsądek. Zakręty - przyjemność, prosta, koleiny pokonuje bez problemu. Jeżdżę wersją Gold, która ma zamontowane sportowe zawieszenie, twarde, trzeba się...
5,0
~Roberto
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Chyba najmocniejszy punkt Focusa. Bez wahania daje 5 gwiazdek ! Auto trzyma się jak przyklejone do dorgi, zarówno na prostej, jak i na ostrych zakrętach pokonywanych ze sporą prędkością. Na prawdę trzeba się baaaaardzo postarac, żeby wyprowadzić go z równowagi, właściwie to jeszcze mi się to nie udało ;]. Ale w razie czego, w gotowosci czuwa system ESP. Zawieszenie sztywne, ale bez przesady. Zapewnia zarówno spory komfort, jak i pewność...
3,0
~Yamabushi
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Pozwolę sobie na porównanie z Kia Cee\'d, którą miałem wcześniej. W kijance miałem świetną zabawę, szczególnie na zakrętach. Czułem się pewnie i wiedziałem ile brakuje do uślizgu. W Fordzie niestety jest gorzej. Na prostych, nawet przy dużych prędkościach, jedzie się świetnie. Nawet dziury nie dokuczają (koła 16\'\'). Jednak na zakrętach zawsze jeżdżę zachowawczo. Wg mnie foka jest zbyt \"wysoko\" zawieszony i nie czujesz podłoża. Utrata...
4,0
~kapelusznik
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Mój styl jazdy nie sprawdza zachowania samochodu w jeździe torowej, więc nie będę się wypowiadał nad tym czy łuki pokonywane są tak czy inaczej. Natomiast zawieszenie zdecydowanie daje sobie radę, bo unik przed rozdokazywaną ciężarówką na krajówce, po wyhamowaniu do około 60-70km/h ze złapaniem trawiastego pobocza Focus przyjął do wiadomości, po czym wrócił na asfalt bez żadnych ekscesów. Dziur, a szczególnie krótkich progów, nie lubi, o ile...
5,0
~Rafał
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Tutaj zdecydowany plus dla Focusa. Posiadam wersję Gold X z seryjnym \"sportowym\" zawieszeniem i sprawdza się ona bardzo dobrze na równej, krętej nawierzchni. Muszę przyznać, iż jest to ogromna zaleta, jeśli lubimy troszkę szybciej pokonywać zakręty. Z drugiej strony jest trochę twardo na nierównościach, ale nie zamieniłbym się pomimo tego, że większość jeżdżę po dziurawym mieście. Wspomaganie kierownicy działa bez zarzutów. ESP załącza się...
5,0
~slaweksw
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Ford Focus i tyle w tym temacie. Wielowahacz z tyłu robi swoje! Auto jest wręcz przyklejone do jezdni i skręca dokładnie tam gdzie każe mu kierowca. Polecam wybrać się na krętą, górską drogę i tam sprawdzić Focusa. To bardzo miłe uczucie, gdy wszyscy \"mistrzowie prostych\" nagle panikują a ty bez strachu jedziesz dalej i oglądasz ich jak zostają daleko w tyle za tobą :) Układ jezdny na 5, świetnie zestrojone zawieszenie. Auto nie przechyla...
4,0
~artur_pietrzak
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Do 5* brakuje ... silnika beznynowego... albo wersji ST czy RS. Niestety ciężki silnik diesla robi swoje. Przednia oś ma tendencję do bycia podsterowną, co ogranicza sportowe zapędy w zakrętach. Ale zdecydowanie na publicznej, krętej drodze można czerpać przyjemność z jazdy. Nie wiem jak na torze, podejrzewam, że nie jest to maszynka do kręcenia najlepszych czasów. Zawieszenie przez swoje właśnie sportowe nastawy bywa niekomfortowe na...
Dziennik kosztów dla Ford Focus II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
8,7
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~jack
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Totalne dno - Jesli jestes zapalonym miłosnikiem sportowej jazdy to jest to samochod dla Ciebie !! Jesli chcesz komfortowo przewieść pasażerów to ZAPOMNIJ o tym !! Jeszcze z przodu siedzi sie przeciętnie to z tyłu gorzej niz źle !! Na naszych drogach w samochodzie na tylnich siedzeniach czujesz sie jak worek ziemniaków !! Zawieszenie za twarde na nasze drogi. Jezdzilem tym fokusem tydzien jako autem zastępczym. Był to samochod prosto z...
Ford Focus II Hatchback 5d