Szukaj

Lista ocen Ford Focus II Hatchback 5d (284) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 212 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Robas
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
W normlnej jezdzie miejskiej oraz na krotkich odcinkach tras bez zarzutu. Szcegolnie ten silnik 109KM jest super cichy jak na diesla i nie tylko(niektorzy znajomi nawet nie chcieli wierzyc ze to diesel przy pierwszym kontakcie "na sluch" z tym modelem)!:) Dopiero przy predkosciach znacznie powyzej 100km/h zauwazylem ze wzrasa ogolny halas w kabinie,ale to raczej powoduje glownie (w moim odczuciu) swiszczace powietrze oraz szum opon zimowych a...
3,0
~atom_no1
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
W mojej foce wyciszenie jest tragicznie. Chodzi mi o szumy powietrza. Do 90km/h nie odbiega znacznie od konkuręcji. Do 120km/h jest znośnie można nawet porozmawiać ale trzeba lekko podność głos. Od 140km/h nie da się rozmawiać bez krzyczenia. Powyżej 160km/h jest jeden wielki huk. Sprawdzałem na 3 kompletach opon. Porównywałem do corolli E12 z 2006 1.4D4D oraz Octavi 2 z 2008 2.0TDI. Również słychać rodzaj nawieszchni ale jest to pomijalne z...
3,0
~Janusz: pulawy123@o2.pl
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Samochód jest głośniejszy niż Toyota Corolla 1.4 z 2004 r. (też zmienne fazy rozrządu), którą jeżdżę służbowo. Mam wrażenie, że jadę na zbyt niskim biegu, choć obroty zaledwie orzekraczają 2 tys. Opony Pirelli też hałasują. Co więc dały te potrójne uszczelki w drzwiach i specjalne szyby? Liczyłem na lepszy efekt. Chyba, że chodziło o szumy opływu powietrza, bo tych nie słychać wcale (gdy użytkowałem F. Bravę to powyżej 100km/h zaczynał się...
4,0
~Roberto
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Między 3, a 4 gwiazdki. Silnik ma już swoje lata, przy kręceniu go pod czerwone pole jest głośno i tak jak już pisałem, powyżej 130 km/h też robi się nieprzyjemnie. Ale w normalnej, w miarę spokojnej jeździe bez gwałtownych przyspieszeń jest dobrze. Podobno można zamontować matę wygłuszająca pod maskę, bo Ford seryjnie jej nie montował w tych silnikach. W serwisie za nieiwielkie pieniądze. Ja na razie nie odczuwam potrzeby jej montowania.
3,0
~Tuptup
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Jedna z największych wad tego samochodu. Wyciszenie silnika i wydechu jest po prostu słabe, a przy dużych prędkościach oraz wysokich obrotach silnika robi się w środku tak sobie. Oczywiście, nie jest tak źle, że krew idzie z uszu - przy 140km/h można się na przednich fotelach porozumiewać podniesionym głosem, ale tą część projektowania samochodu inżynierowie potraktowali bez należytej uwagi.
3,0
~mcold
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Na początku było bardzo OK, teraz (po 30k km i 3 latach) jest już tylko zadowalająco. Mimo że dbam o uszczelki itd. Jak coś dużego stoi obok, to doskonale słychać jak ruszy. Silnik powyżej 140km/h też swoje potrafi dołożyć. Radio jest bardzo OK, chociaż po 3 latach zaczynają trzeszczeć głośniki. No i mogłoby czytać MP3. Umiejscowienie gniazda AUX w zamykanym schowku to prawie złośliwość.
4,0
~Azu
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratec 145KM 107kW
I tutaj minusik... Niestety w mojej wersji, któryś z słupków tak pięknie ozdobiony plastikami, które są klejone na jakiś korek czy co to było generuje przy prędkości 100 km szum. Trochę to przeszkadza. Silnik chodzi bardzo cicho przy niskich obrotach i można powiedzieć że czasem mamy uczucie jazdy elektrykiem jednak jak dociśniemy to wiemy że to Ford!
3,0
~kolo.x
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratec 145KM 107kW
Silnik o dość przyjemnym brzmieniu na plus. Ale samo wyciszenie na dość przeciętnym poziomie - przy prędkościach autostradowych już jest głośno. Może to wynika z tego, że porównuje focusa z mercedesami (E, S) czy BMW 5 lub nawet Mondeo i w tych samochodach jest o wiele lepiej. Ale jak na kompakt z tego rocznika pewnie jest całkiem dobrze.
4,0
~dart560
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Czytałem wiele opinii o korzyściach dodatkowego wyciszania komory silnika. Wydawało mi się to przesadą, ale coś w tym jest. Na autostradzie w Austrii, gdzie musiałem poruszać się 130-140 km/h, żeby nie tamować ruchu - rzeczywiście hałas daje się we znaki. Słyszałem, że montaż maty wygłuszającej pod maską silnika przynosi niezły rezultat.
Dziennik kosztów dla Ford Focus II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
8,7
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Artur79
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Co do silnika nie da sie złego słowa powiedzieć, od 4 tysięcy jest bardziej słyszalne a poniżej na prawdę bdb. natomiast wyciszenie karoserii, szczególnie tyłu jest cienkie i mocno słychać opony, najbardziej z tyłu. I nie jest to wina opon bo 3 różne komplety innych firm i zawsze tak samo. Zawieszenie również mogłoby ciszej pracować.
Ford Focus II Hatchback 5d