Szukaj

Lista ocen Ford Focus III Kombi (77) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzysztof
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratec 125KM 92kW
Samochód prowadzi się bardzo dobrze i z łatwością pokonuje nawet ostre zakręty. Układ kierowniczy z elektromechanicznym wspomaganiem jest bardzo precyzyjny, pracuje dość lekko, co wymaga pewnego przyzwyczajenia, ale potem bardzo cieszy. Jednocześnie zawieszenie jest komfortowo zestrojone i samochód pokonuje nierówności bez nieprzyjemnych wrażeń dla pasażerów. Niestety zdarza się, że okresowo przednie zawieszenie skrzypi podczas pokonywania...
4,0
~Piotr
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratec 105KM 77kW
Jak to ford - sprężyście, dobrze się prowadzi w zakrętach, nie dobija nawet z dużym obciążeniem. Ale pracuje dość głośno, serwis rozkłada ręce bo "ten typ tak ma". Porównywałem jak jest w innych autach w firmie i wychodzi, że tak samo więc może i mają rację:) W moim egzemplarzu trafił się jeszcze problem z przekładnią kierowniczą. Na nierównościach w zakrętach tłucze się niemiłosiernie. W ramach gwarancji wymieniano już ją dwa razy...
5,0
~aaawaldi
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
To chyba największy plus tego auta - bardzo dobrze - jak na tą klasę - zamortyzowane auto, a przy tym świetnie trzyma się na zakrętach - nie wygina się jak pontony VW. Układ kierowniczy jest najlepszy ze wszystkich aut tej klasy, jakimi jeździłem - jest precyzyjny jak w BMW - nie występuje efekt pływania, czy wrażenie "gumowych drążków". Auto "idzie" dokładnie za kierownicą. Bardzo wytrzymały - po 120000 bez oszczędzania -...
5,0
~seborak
Ford Focus III
Kombi 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Przed zakupem jeździliśmy używanymi Audi A4 2010, Toyota Avensis 2012, Kia Sportage 2012, VW Passat 2010. Na nasze drogi nowy focus nie ma porównania. Znajdą się osoby, które powiedzą że modele Audi, VW, czy Toyota przy prędkości 200km/h mają lepsze trzymanie na zakrętach, ale komu potrzebne takie właściwości? Focus \"płynie\" po dziurach, a dość wysokie zawieszenie powoduje, że spokojnie można podjeżdżać pod krawężniki i nie musimy obawiać...
5,0
~Maciek
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
Świetne zestrojenie zawieszenia. Komfortowo miękkie ale jednocześnie gwarantujące stabilne pokonywanie zakrętów bez względu na prędkość. Jedyny drobny mankament to elektryczne wspomaganie do którego należy się przyzwyczaić (to uwaga dla bardzo wytrawnych kierowców) - ciężko to opisać ale wyczuwa się taki specyficzny sposób wspomagania - zupełnie inny niż w układach hydraulicznych. Ciężko opisać - trzeba spróbować. Ale i tak jest prawie doskonale.
5,0
~miodek
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratec 125KM 92kW
zdecydowanie najmocniejsza strona focusa, ciężko mieć jakieś zastrzeżenia, nowsza octavia się chowa choć potrafi kosztować więcej, pewność w zakrętach i przewidywalność, wysoki komfort resorowania, lekkie przechylanie się na zakrętach, sprężyście i komfortowo bez dziwnych odgłosów , auto zachęca do jazdy po zakrętach, układ kierowniczy precyzyjny i bezpośredni dobrze przekazujący informacje co się dzieje z kołami
5,0
~maiano22
Ford Focus III
Kombi 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Tu się podpisze pod wszystkimi opiniami, które lepiej niż pozytywnie traktują o układzie jezdnym Focusa, Dla mnie w sam raz, kontrola trakcji rzadko reaguje, nie oznacza to ,że w razie "w" zasypia porostu na suchym rzadko wymaga interwencji. Na krętych drogach bardzo fajnie, na autostradzie pewnie stoi na drodze. Osobiście najbardziej podoba mi się to, że nawet przy ostrych manewrach, przód auta nie wyjeżdża na zewnątrz.
4,0
~zenonkition
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratec 125KM 92kW
Auto prowadzi się trochę mniej precyzyjnie niż Focus jedynka, ale i tak lepiej niż konkurencja. Natomiast w porównaniu z Focusem MkI jest bardziej podatny na ściąganie w koleinach (szersze kapcie, tutaj 215, w MkI miałem 185). Za to nie występują żadne bicia na kierownicy i drgania, z którymi miałem problem w focusie jedynce.
5,0
~sumator
Ford Focus III
Kombi 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
dużego doświadczenia nie mam z racji ilości przejechanych km ale... operowanie samochodem jest bardzo przyjemne.. przy szybkiej jeździe na kierownice nie przechodzą jakieś dziwne wibracje itp. jest stabilnie i pewnie co do np kręcenia kierownicą np na parkingu jest baaaaardzo delikatnie i praktycznie nie trzeba używać siły
5,0
~sunnyluk
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
O układzie jezdnym Focusów krążą legendy i bardzo dobre opinie. Nie inaczej jest w trzeciej generacji. Auto świetnie trzyma na zakrętach, zawieszenie jest bardzo komfortowe, ale i wg mnie bardziej sportowo zestrojone. Nie pozwala Focusowi na żadne przechylania na boki, nawet przy dużych prędkościach. Kolejna maksymalna ocena.
Ford Focus III Kombi